Mode & Beauty alle pijlers

Sneaker topic!

19-05-2017 16:08 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen

Ik ben helemaal gek van sneakers (ik heb denk ik nu een stuk of 20 paar), maar het is wel een beetje een dure 'hobby'. Vooral Nike Air max en adidas stan smith enzo zijn allemaal best wel duur vind ik. Ik heb ook gezocht naar soort gelijke modellen van goedkopere merken, maar heb toch het idee (heb ze wel is gepast) dat de kwaliteit minder is en dat ze daardoor minder lekker lopen.

Weten jullie waar je leuke merk sneakers kunt vinden en niet de volle mep betaald? En welke modellen/merken/sneakers zijn jullie favoriet? ik ben ook benieuwd hoe jullie ze combineren, ook gewoon onder jurkjes en rokjes? :-D
Forget the past remember the lesson
Alle reacties Link kopieren
Ik combineer sneakers overal mee (behalve naar begrafenis, dan pijnig ik mezelf met een nette schoen). Ik kan heel moeilijk schoenen vinden waar ik (langer dan) 8 uur op kan lopen. Momenteel ben ik helemaal fan van Xsensible Stretchwalker, maar een mooie Nike Air Max Classic zal ik zeker niet afslaan :cheer:
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk regelmatig op adidas.nl, ze hebben daar best vaak aanbiedingen voor modellen die wat ouder zijn en bijvoorbeeld uit de collectie gaan. :)

Ik draag ze tegenwoordig ook regelmatig onder jurkjes of rokjes, wanneer ik er niet te net of meisjes-achtig uit wil zien.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vaak sneakers van websites als Invito of Sacha leuk. Dit zijn geen 'typische' merkschoenen en zie je dus ook niet zo snel bij anderen. Of gewoon in winkels als Pull&Bear en Zara enzo. Kan je ook allemaal online bekijken!
Anna Field.
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriete sneakers zijn van United Nude. Die vind ik heel mooi en heel lekker zitten.
Verder vind ik New Balance sneakers bij anderen heel leuk, maar heb er zelf geen paar van. Overweeg wel een paar te kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel de Adidas Stan Smith en ik vind ze super. Leuk onder een broek, leuk onder een jurkje. En ze lopen heerlijk. Vanaf het moment dat ik ze kocht gelijk (in de stad dus al) aan gedaan en nooit last gehad van mijn voeten. Ja ze waren 90 euro ofzo, maar ik ga er vanuit dat ik er wel even mee vooruit kan. Dus ik heb het er wel voor over. Maar goed, ik heb zelf geen schoenentik, als ik al 20 paar zou hebben zou ik er zelf nooit aan denken weer nieuwe te kopen ;) Dus als je dat wel doet kan ik begrijpen dat je goedkopere wil.
Alle reacties Link kopieren
Aaaah ja! ik vind ook dat het met bijna alles wel kan. Ik ben zelf vrij lang, dus draag eigenlijk geen hakken.
United Nude ken ik nog niet! Ga ik is kijken :-)

Ik had laatst super leuke New balance besteld (new balance 574) op amazon.de, maar die zijn toe geannuleerd, ik denk omdat de maat misschien toch uitverkocht was...
Forget the past remember the lesson
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ook die Nike Janoskis (onmogelijke naam) gehad. En daar kwam echt al na een paar maanden een gat bij m'n grote teen.... dus merk zegt eigenlijk ook niet alles :-[ of ik heb gewoon een puntteen haha :biggrin:
Forget the past remember the lesson
Ik lees mee. Ik ben nog opzoek naar nieuwe sneakers.
-Puss-in-Bootz- schreef:
19-05-2017 16:33
Anna Field.
Ik ben ook fan van Anna field. En van mustang.
Alle reacties Link kopieren
Anna Field ken ik ook nog niet echt, ga ik ook naar kijken :-D
Forget the past remember the lesson
Miekeee schreef:
19-05-2017 22:32
Anna Field ken ik ook nog niet echt, ga ik ook naar kijken :-D
Dat kun je beter niet doen :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Poelman heeft leuke sneakers, ook niet heel goedkoop, maar als je de sale in de gaten houdt zijn ze wel betaalbaar.
Geldt ook voor SPM en Bullboxer.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal weg van Adidas Superstar, zitten zo heerlijk en kan er eeuwig op lopen. Man en dochter zijn ook helemaal om. Ik heb nu 4 paar, en moet me echt inhouden om meer te kopen :-$
Ab imo pectore
emmylou schreef:
19-05-2017 23:19
Ik ben helemaal weg van Adidas Superstar, zitten zo heerlijk en kan er eeuwig op lopen. Man en dochter zijn ook helemaal om. Ik heb nu 4 paar, en moet me echt inhouden om meer te kopen :-$
Ik vind ze ook geweldig!

En helemaal verliefd op die opengewerkte. Maar duur tov het aantal dagen dat ik ze kan dragen.
Alle reacties Link kopieren
emmylou schreef:
19-05-2017 23:19
Ik ben helemaal weg van Adidas Superstar, zitten zo heerlijk en kan er eeuwig op lopen. Man en dochter zijn ook helemaal om. Ik heb nu 4 paar, en moet me echt inhouden om meer te kopen :-$
Ik heb ook een paar superstar die zijn echt top inderdaad!
Forget the past remember the lesson
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Woden sneakers. Net nieuw en wil ze nu al nooit meer uit.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook gek op sneakers! Mijn nieuwste liefde zijn lage metallic paarse Air Force One Nikes en ik heb een paar Philippe Model sneakers met zebra print waar ik nog steeds gek op ben, ook al beginnen ze wat lelijk te worden hier en daar.

Misschien kun je af en toe Marktplaats afspeuren, er zijn weleens mensen die sneakers niet of 1x dragen en dan veel goedkoper wegdoen. Ik heb vorige week nog hoge zwarte Converse gescoord voor 25 euro, die zien er echt nog perfect uit.
Ik combineer sneakers idd met jurk, rok, broek. Zowel kort als lang.

Kijk eens op MP. Daar worden regelmatig nieuwe aangeboden voor leuke prijsjes.
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn de Miss Behave sneakers erg populair (ook wel bekend onder de naam "Tango Shoes")
Veel hippe, leuke modellen voor onder de 100 euro én kwalitatief top! Mijn vriendin heeft ze ook en is lyrisch.

https://www.vanarendonk.nl/dames/type/s ... iss_behave
Love live laugh
Alle reacties Link kopieren
Eva013 schreef:
22-05-2017 15:38
Hier zijn de Miss Behave sneakers erg populair (ook wel bekend onder de naam "Tango Shoes")
Veel hippe, leuke modellen voor onder de 100 euro én kwalitatief top! Mijn vriendin heeft ze ook en is lyrisch.

https://www.vanarendonk.nl/dames/type/s ... iss_behave
Cool! ga ik ook is rondneuzen
Forget the past remember the lesson
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik gehoord ben haha (of niet, want denk niet dat ik hier geld mee bespaar)! Maar kwam een advertentie op mn Facebook voorbij... normaal klik ik echt nooit op dit soort dingen, maar was toch nieuwsgierig en is een aanbiedingen site voor hele goede sneaker deals... Ook voor Nike en adidas heel veel.

https://www.facebook.com/Savly.nl/

Ik heb net Nike Roshe sneakers gekocht voor € 27,95! :cheer: :cheer:
(lukt me even niet om een foto toe te voegen)
Forget the past remember the lesson
Miekeee schreef:
24-05-2017 11:21
Ik denk dat ik gehoord ben haha (of niet, want denk niet dat ik hier geld mee bespaar)! Maar kwam een advertentie op mn Facebook voorbij... normaal klik ik echt nooit op dit soort dingen, maar was toch nieuwsgierig en is een aanbiedingen site voor hele goede sneaker deals... Ook voor Nike en adidas heel veel.

https://www.facebook.com/Savly.nl/

Ik heb net Nike Roshe sneakers gekocht voor € 27,95! :cheer: :cheer:
(lukt me even niet om een foto toe te voegen)
Is die site wel betrouwbaar?
Alle reacties Link kopieren
Rusti schreef:
24-05-2017 11:38
Is die site wel betrouwbaar?
Ja, ik dacht ook eerst van niet.... maar heb even geresearched. Ze verkopen zelf niet de artikelen, maar verzamelen alleen maar de goede aanbeidingen van andere webshops zoals Wehkamp of Zalando... dus je koopt gewoon via betrouwbare shops :)
Forget the past remember the lesson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven