Mode & Beauty alle pijlers

Trouwjurk/ring amsterdam

21-05-2017 17:16 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ga trouwen en zou eventueel eens naar een trouwjurk willen gaan kijken bij laura dols in Amsterdam omdat de klassieke jurken mij niet echt aanspreken. Ook zou ik graag een speciale ring willen, eventueel een oude vintage. Iemand tips voor boetiekjes/ juweliers/edelsmeden voor een leuke ( niet te dure ) jurk en ring? Alvast bedankt!!
Geen tips maar die jurken van Laura Dols zijn geweldig! :flirting:
Ik googelde even gauw en kwam deze site tegen http://www.anitapotters.nl/collectie/ca ... ingen.html prachtige ringen. Niet in Amsterdam maar neem aan dat je er evt wel een stukje voor wilt rijden. Prijzen varieren enorm.
Alle reacties Link kopieren
Ja hè, in vind dat ook geweldige jurken!! Je moet alleen wat geluk hebben met de maat enzo, maar dat zie ik dan wel ;-)

Wat een mooie ringen, oef!!!!! Ik zoek idd zoiets, maar wel dan de meer simpele van op die site. Wil er gerust wel wat voor rijden. Ik kom sowieso uit België naar nl voor de leira dols dus wat extra km lan geen kwaad ;-) bedankt voor de tip!!!
Wanneer ga je voor je jurk? Ben benieuwd wat je gaat vinden!!
Op de spiegelgracht zitten een aantal goede juweliers die vintage sieraden verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk!
Ik heb geen tips qua jurken (ben zelf in een simpele jurk getrouwd), of qua regio Amsterdam, maar wel iets qua edelsmeden.
Als je weet wat je ongeveer wilt hebben, neem dan veel voorbeelden mee voor de smid. Onze trouwsieraden zijn gebaseerd op de foto van een computerchip, in combinatie met bepaalde materialen waar wij blij van werden. Niets ten nadele van "standaard" trouwringen, maar die extra inzet maakt het nog mooier (in mijn ogen). En qua prijs waren we heel veel goedkoper uit dan het setje ringen wat we in eerste instantie hadden gezien bij de juwelier.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen voor de tips alvast, ik weet weer waar ik nog kan zoeken!

@ coco: ik denk ergens in juni/juli. Ik ben ook super benieuwd of ze op dat moment iets hebben naar mijn goesting/maat. Ben je er al eens geweest in de winkel? Als ik mijn kleed heb van daar dan post ik er hier een plaatje van ;-)
Nee ik heb jaren in amsterdam gewoond maar ken de winkel niet! Ja leuk!! Ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven