Mode & Beauty alle pijlers

vlekken in mijn haar door haar te kleuren

25-05-2017 15:36 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb gisteren mijn haar gekleurd met het kleur kastanje bruin van olia van Garnier.
mijn oma heeft het product aangebracht zoals op de bijsluiter stond, zelf heeft ze kort haar maar ze is gewoon van het te kleuren met dit product.
ik zelf heb lang lichtbruin haar tot iets onder mijn schouders en wouw het dus wat donkerder kleuren.
na het uitspoelen en drogen merkte ik op dat het niet zo was als gehoopt, mijn haar is in vlekken. Sommige stukken zijn donkerder en andere dan weer niet.
ik dacht dat ik het niet goed had uitgespoeld dus ik besloot dit nog eens te doen. Wanneer ik het weer had gedroogd merkte ik dat het niet veranderd was.
mijn haar ziet er lelijk uit dus we hadden besloten het nog eens te keuren. In de winkel hadden ze dezelfde kleur niet meer in dus dan hebben we het kleur "bruin" gekozen.
we hebben dit dus 1 dag later weer aangebracht met de hoop dat de vlekken weg zouden zijn.
ze zijn dus niet weg! je merkt dat mijn haar nu wel donkerder is door de kleur "bruin" maar er zijn nog steeds grote kleurverschillen te vinden.
ik ben helemaal ten einde raad ik weet niet meer wat doen ik had heel mooi haar ik wou het alleen donkerder.
ik vind het verschrikkelijk dat ik dit mee maak, ik durf amper buiten komen en ik doe dan ook mijn haar in een knot omdat het dan minder opvalt.
Wat kan ik doen?
anoniem_347351 wijzigde dit bericht op 25-05-2017 15:41
0.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wou* en ga naar de kapper.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Dit is ten eerste niet zo heel slim. Als het de eerste keer niet werkt, waarom dan de tweede keer wel? Maar als je nog iets van je haar wil overhouden ga dan snel naar de kapper en doe het niet meer zelf!
Don't worry, be happy!
Wat vervelend. Ik zou nu ook naar de kapper gaan om het op te laten lossen.
Je hebt neem ik aan voldoende verf gebruikt (2 pakjes gezien je haarlengte) en er zat geen styling product ofzo in het haar? Bij mij had de verf een keer niet goed gepakt omdat er leave in conditioner in zat.
Alle reacties Link kopieren
In lang haar moet je echt heel veel product aanbrengen en heel erg goed 'uitsmeren'. Je haren plakken als het ware in groepjes aan elkaar waardoor het soms lijkt alsof overal product zit, maar dan is dat niet zo. Bij lang haar heb je zeker wel 2 of 3 pakjes nodig. Het beste werkt het als je je haar in banen verdeelt en met een kwast overal verf aanbrengt. Anders heb je inderdaad snel kans op vlekken. Je hebt ook meer kans op vlekken als je haar beschadigd is. Je kunt nu verschillende dingen doen. 1. Ga naar een kapper en leg je probleem voor. 2. Geef je haar een aantal weken rust en verf het na een tijdje nogmaals. 3. Gebruik tijdelijk een conditioner met bruin pigment om de kleur wat egaler te maken en verf over een maandje je haren nogmaals.
Alle reacties Link kopieren
Alles is opgelost! Iemand uit m'n familie had ooit het zelfde probleem. De oplossing was om 2 pakjes op je haar te smeren!
Nu is het veel beter.
Bedankt voo de hulp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven