Mode & Beauty alle pijlers

Geen bh fashion tips

26-05-2017 13:35 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal, ik draag bijna nooit meer een bh, vanwege maagzuur en erge buikpijn die komt als er een strakke band om mijn middel zit en vroeg me af of er vrouwen, meiden zijn met leuke ideeën voor kleding en dan met name voor in de zomer, want in de winter ziet toch niemand het.

Inmiddels vind ik mijn borsten prima mooi zonder bh en het hele gedoe met steun enzo klinkt een beetje als onzin. Vroeger kon ik een bh wel comfortabel vinden maar, nu ik aan de vrijheid gewend ben is dit veel beter. Maar ben alleen bang dat andere mensen mijn borsten afstotelijk of onbeschaafd zullen vinden. Ben jaloers op mannen, niemand kijkt op of om van een blote mannenborst en wij vrouwen moeten ons er schijnbaar voor schamen. Hoop stiekem dat iemand hier deze onzekerheid ook wat weg kan nemen XD En leuke fashiontips. Want in een normaal t-shirt ziet het er gek uit. (Jaloers, jaloers,jaloers)
Alle reacties Link kopieren
misschien een elastisch hemdje onder je zomerkleren dragen zodat er toch nog een klein beetje steun voor je borsten is? Ben jaloers dat jij zonder bh door het leven kan, bij mij gaat het dan alle kanten op :|
Ligt helemaal aan je maat en wat je draagt of ik het afstotelijk of onbeschaafd vind.
Alle reacties Link kopieren
Met een goed passende bh hoeft die band om je middel echt niet strak te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag zelden BH's, voornamelijk met sporten en als ik naar een dokter ofzo moet.

Wat vind je er gek uit zien? Je blijft ook met een hemdje tepels zien bij mij, maar ik trek me daar gewoon niks van aan.

Printjes doen het hier erg goed.
Sinds wanneer zit een BH-band om je middel?
Alle reacties Link kopieren
Dank Uiltje66, printjes zullen vast wel wat helpen. En het is voornamelijk de tepels als die stijf zijn wat ik vervelend vind, of waarvan ik denk dat andere mensen me op zullen afwijzen. Ik probeer er meer zelfvertrouwen mee te krijgen, de ene dag is dat er meer dan de andere, dus wil wat dingen die dat wat meer bedekken en dingen die zeggen vrijheid, blijheid.

Bij het sporten vind ik een sportbh wel prettiger ja en bij een arts zou ik ook een topje dragen, maar nu ik al bijna een jaar zonder ben voel ik me wel echt comfortabeler.

D-C ik zoek dus geen steun voor mijn borsten, ik vind ze mooi zoals ze zijn, ze hoeven geen andere vorm, geen push up, geen minimizer. Alleen ben ik me bewust dat (helaas) niet iedereen zo ruimdenkend is, daarom hoopte ik op wat leuke ideeën voor kleding of outfits, die beide partijen (woord grapje lmao) tevreden houden ;)
Waarom probeer je geen topjes, zoals jonge meiden die ook wel hebben? En steeds meer bh's zijn beugelloos en meer in topjesmodel, dus voor volwassen vrouwen. Ik vind dat erg mooi.

Hoe is je postuur verder? Met overgewicht en forse (hang)borsten vind ik het een totaal ander gezicht dan als je sportief en slank gebouwd bent.
Alle reacties Link kopieren
Laat maar, dit topic heeft hier blijkbaar geen zin.
Een beha die steun geeft, vind jij onzin? Of bestaat je C/D-cup uit siliconen borsten die mooi rond van vorm zijn en totaal niet hangen?

Bovenkleding met een print verbloemt tepels of minder fiere borsten.
Waarom draag je geen strak hemdje onder je kleding? Dan kun je kiezen voor strak of iets minder strak, afhankelijk van welke maat of model mogelijk een beetje pijn doet.
Tepelhoedje.
Ducttape.
Is een plakbeha iets voor je? Een velletje folie dat je aan de zijkant van je borst plakt met een strook folie naar je hals om je borst enigszins te liften. Er zijn ook afplakdingetjes voor op je tepel, mocht je je ongemakkelijk voelen bij koud weer.
Ikibun schreef:
26-05-2017 14:56
Laat maar, dit topic heeft hier blijkbaar geen zin.

Nou ja!
Perzina schreef:
26-05-2017 15:15
Nou ja!
Snap ook niet waarom ze verontwaardigd is.
Alle reacties Link kopieren
Tepels willen bij bh's ook nog weleens de kop opsteken, dat voorkom je alleen met van die voorgevormde dingen.

Als je geen bh draagt dan valt het bewegen van de borst het meest op denk ik. Dus ik zou kiezen voor topjes van stevige stof die de beweging enigszins inperken. Echte hoogzomerse mode van nu heeft ook veel croptops. Niet kantoorproof, wel prima voor vrije tijd en op het strand.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(schedel leidt ook lekker af van het bovenlijf)

Als je wat meer gekleed moet verschijnen zou ik gaan voor twee lagen: aansluitend hemdje met daarover een soepelvallende top.
tyche wijzigde dit bericht op 26-05-2017 15:28
0.79% gewijzigd
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara, ik geloof niet dat ze C/D cup heeft. Ze reageerde op forummer D-C... Da's wat anders. ;-D

Ik snap de vraag om kledingadviezen ook niet zo. je draagt geen BH, want niet comfortabel en niet nodig. Prima. Maar dan kun je toch gewoon alles dragen, wat vrouwen met BH ook dragen? Hooguit opletten dat de stof niet te dun is. Verder gewoon: kleding...zoals ieder ander.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Doornroosje75 schreef:
26-05-2017 15:20
ZaraZara, ik geloof niet dat ze C/D cup heeft. Ze reageerde op forummer D-C... Da's wat anders. ;-D
Ik zie het nu ook! Suf van me. :D
Ik snap de vraag niet. Je vind je borsten prima maar niemand mag ze zien, of zo? Of niemand mag weten dat je tepels hebt?
Ikibun schreef:
26-05-2017 14:56
Laat maar, dit topic heeft hier blijkbaar geen zin.

Geen fapwaardige reacties bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
die afplak dingetjes voor tepels zijn wel goed tegenwoordig ja, ga die wel proberen vooral in de winter :P Denk dat ze in de zomer er alsnog afzweten. thnx
Alle reacties Link kopieren
Best bijzonder dat jouw bh-band over je maag en/of je middel liep, hoe laag zitten jouw borsten dan? Normaal zit je maag onder je borsten, en je middel weer onder je maag. En de band van de bh loopt ook nog eens over de ribben, dus de kans dat dat je maag afknelt lijkt me miniem.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
En thnx Tyche die onderste jurk is echt mooi, ga kijken of er iets vergelijkbaars te vinden is XD

En tof ook dat sommigen er geen probleem inzien en zeggen je kan gewoon alles dragen. Heb zelf gewoon vaak het gevoel dat voor het fatsoen je die dingen (tieten) toch een beetje moet verstoppen voor het publiek, al ben ik het er niet mee eens. Ik werk nog aan mn zelfvertrouwen, dit helpt al een boel.

Bedoelde trouwens met laat maar, omdat mensen andere opties voor bh's gingen geven of over bh maten begonnen. Dat is een voor mij een ander topic dan wat ik hier wou starten. Het ging me om bovenkleding.
Je wordt tegenwoordig doodgegooid met bandeau topjes. Die zitten helemaal niet strak en bedek je toch iets.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
--
anoniem_347425 wijzigde dit bericht op 26-05-2017 16:08
Reden: ---
99.43% gewijzigd
Bij C&A verkochten ze afgelopen jaar "borstbanden". Reep stof die je onder een top of een kledingstuk dat diep uitgesneden is kunt dragen om borsten te bedekken. Zonder bandjes. Zo creeer je een soort van voering op borsthoogte onder je kleding waarmee je priemende tepels verbergt. En al te veel beweging van borsten voorkom je daarmee ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven