Mode & Beauty alle pijlers

Neuscorectie

10-07-2017 10:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik krijg een neuscorectie nu zat ik te Googlen en vond ik alleen oude berichten van jaren terug, is er iemand die pasgeleden een neuscorectie heeft gehad in Nederland en hoe gaat dat tegenwoordig.. nog steeds lange tampons of inmiddels niet meer.. ik ben erg benieuwd naar ervaringen of jullie er blij mee zijn of dat het tegenviel.
ik ben vanaf jongs af aan erg gepest met mijn neus.. heb een puntneus en als ik lach een haakneus.. ook heb ik te grote neusschelpen en daardoor weinig lucht door de neus.
Toen ik mijn sinussen liet verwijden (dus geen operatie waar ik mooier van ben geworden) gebruikten ze geen lange tampons meer. Dat zou meer kwaad dan goed doen.
Ze plakten watten onder mijn neus zodat het bloed daar werd opgevangen. Ik lag daar dus met een rode snor. :proud:

Maar niet iedere dokter is al mee. Er worden dus op bepaalde plaatsen nog steeds die ellendige tampons gebruikt.

Het kan natuurlijk perfect zijn dat dit voor een neuscorrectie anders is.
Alle reacties Link kopieren
Volgende week ga ik horen hoe alles in z'n werk gaat.. die week erop de operatie vind het erg spannend allemaal :yes:
Dat geloof ik best! Ik vermoed dat je na de operatie je neus ook regelmatig gaat moeten spoelen? Best een bijzondere ervaring :proud:

Ik wens je een heel voorspoedig herstel toe. Hopelijk gaan de problemen dan definitief achter de rug zijn en ben je binnenkort weer helemaal blij met jezelf. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat lief! Dat hoop ik ook.. normaal in de spiegel kijken zonder te denken grr die neus en normaal foto's van de zijkant te kunnen maken, lijkt me heerlijk! En natuurlijk meer lucht.. ben nu altijd verkouden slijm in de keel hoofdpijn etcetera etcetera
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk is het de dichte benadering en geen open. Want dan heb je uitwendig een litteken.

En hopelijk ben je er blij mee, want heel veel mensen zijn achteraf nog steeds ontevreden.
Alle reacties Link kopieren
Het is een open, heb inmiddels iemand gesproken die ook bij deze arts is geweest en zei is dik tevreden en heeft super mooi neusje en ziet niks van de hechtingen. Ga er vol vertrouwen in
Jometdebanjo (leuke nick trouwens) ik wil je veel sterkte en succes met je neuscorrectie wensen. Wanneer wordt je geopereerd?
Alle reacties Link kopieren
Geraldine schreef:
16-07-2017 20:43
Jometdebanjo (leuke nick trouwens) ik wil je veel sterkte en succes met je neuscorrectie wensen. Wanneer wordt je geopereerd?
Woensdag 😄
Je hebt de operatie nu zeker achter de rug. Hoe is het gegaan? En hoe gaat het nu met je?
Alle reacties Link kopieren
Geraldine schreef:
30-07-2017 19:58
Je hebt de operatie nu zeker achter de rug. Hoe is het gegaan? En hoe gaat het nu met je?
Goed het viel me 100 procent mee ben een week bond en blauw geweest maar na 2 weken was alles weg.. Ik ben nu 3 maand verder en mijn neuspunt is nog erg gezwollen.. Dit moet een half jaar na de operatie weg zijn het lijkt nu net of er een bobbel op mijn neus zit maar die kan ik zo induwen hij is bovenop in de neuspunt nog erg dik dus als dat weg is in januari heb ik een mooi neusje als het niet weggaat moet de arts dat maar mooi maken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven