Mode & Beauty alle pijlers

Gezocht: Gebruikte Safetox

16-07-2017 14:49 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben dringend op zoek nadat mijn tas is gestolen. Wie van jullie heeft nog een gebruikte Safetox in de kast liggen en wil deze graag verkopen?
Serieus? :biggrin:
Dit lijkt me verkapte spam.
Tr0tter schreef:
16-07-2017 14:58
Dit lijkt me verkapte spam.

Dacht ik ook eerst maar ik zie dat die dingen niet/nauwelijks meer verkocht worden. Behalve op Ebay voor heel veel geld.
Hier € 189

https://www.shedeals.be/nl/p/33876/zeg- ... e-rimpels/
Alle reacties Link kopieren
-Puss-in-Bootz- schreef:
16-07-2017 14:55
Serieus? :biggrin:
?
Alle reacties Link kopieren
Wat een belachelijke reacties. Spam? Waar zie je een link oid? Ik vraag dat ding te koop als je kan lezen? Misschien alleen reageren als je iets nuttigs te melden hebt?
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
16-07-2017 14:58
Dit lijkt me verkapte spam.
Nieuw op internet dat je niet weet wat spam is?
Alle reacties Link kopieren
spectra schreef:
16-07-2017 15:13
Wat een belachelijke reacties. Spam? Waar zie je een link oid? Ik vraag dat ding te koop als je kan lezen? Misschien alleen reageren als je iets nuttigs te melden hebt?
Als je zo aardig reageert gaan mensen je zeker helpen... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft je tas met een safetox te maken?
Alle reacties Link kopieren
LoiseauCoureur schreef:
16-07-2017 15:28
Als je zo aardig reageert gaan mensen je zeker helpen... :facepalm:
Ik vraag niet om hulp maar om iets te koop, en denk niet dat ik degene ben die onaardig is maar beschuldigd wordt met valse aantijgingen..
Oddish schreef:
16-07-2017 15:29
Wat heeft je tas met een safetox te maken?
tja.. de safetox zat in de tas?

Dat ik 'm via ebay of in het buitenland kan kopen voor de volle mep weet ik dames. Helaas heb ik dat minder dan een jaar geleden gedaan voor 289 euro en kan ik dat niet weer doen voor die prijs. Vandaar ook tweedehands. Er zijn zat vrouwen in Nederland die er ooit een hebben aangeschaft en 'm weer in de kast hebben gegooid omdat ze er geen geduld voor hadden, omdat ze er niets van merkten of wat dan ook. Ik daarentegen heb er ivm een medische afwijking heel veel baat bij gehad en wil er dan ook graag weer zsm een hebben.
Blijkbaar is dat allemaal erg vreemd voor vele dames van viva forum die vooral graag oordelen zonder te weten.
Even chill joh... Anders krijg je rimpels.
Alle reacties Link kopieren
Er staat een gebruikte op ebay.co.uk voor 99 pond.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
16-07-2017 16:19
Er staat een gebruikte op ebay.co.uk voor 99 pond.
Top dank je! Ik ga de verkoper even mailen ivm verzending naar Nederland.
spectra schreef:
16-07-2017 16:01
Ik vraag niet om hulp maar om iets te koop, en denk niet dat ik degene ben die onaardig is maar beschuldigd wordt met valse aantijgingen..



tja.. de safetox zat in de tas?

Dat ik 'm via ebay of in het buitenland kan kopen voor de volle mep weet ik dames. Helaas heb ik dat minder dan een jaar geleden gedaan voor 289 euro en kan ik dat niet weer doen voor die prijs. Vandaar ook tweedehands. Er zijn zat vrouwen in Nederland die er ooit een hebben aangeschaft en 'm weer in de kast hebben gegooid omdat ze er geen geduld voor hadden, omdat ze er niets van merkten of wat dan ook. Ik daarentegen heb er ivm een medische afwijking heel veel baat bij gehad en wil er dan ook graag weer zsm een hebben.
Blijkbaar is dat allemaal erg vreemd voor vele dames van viva forum die vooral graag oordelen zonder te weten.
In je tas zat ook je uitleg en je gevoel voor humor?

Kolere zeg.
ZaraZara100 schreef:
16-07-2017 16:13
Even chill joh... Anders krijg je rimpels.

:HA:
Als iemand die tas over zou hebben, dan zou die persoon die tas na jouw horkerige reacties nog eerder naar de Kringloop brengen dan aan jou gunnen.
En dan daarna ook nog met een zielig verhaal komen over je gezondheid, waarmee je beweert de tas meer nodig te hebben dan een ander.
Trek maar lekker je portemonnee en koop 'm nieuw!
Hier bedelen heeft geen zin meer.
Oh, het is een ding, geen tas hahaha.
Excuses het is nog vroeg...:)
Alle reacties Link kopieren
Een jaar later maar ik ga er nu een safetox op marktplaats zetten. N.b. ik ben onder de indruk van het niveau hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven