Mode & Beauty alle pijlers

Bikini voor mt 70A die ze groter doen lijken?

17-07-2017 13:58 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag!
Helaas heb ik kleine borsten. Ze staan ook Nog eens iets wijder uit elkaar waardoor het erg plat lijkt. In voorgevormde ladder bh van Hunkemöller ziet het er prima uit maar op de een of andere manier kan ik maar geen mooie bikini vinden. Vaak sluit het niet mooi aan omdat de bikini te weinig vulling krijgt of het ziet er zo ienemienie klein uit. Ik ben tevreden als ik kleding of ondergoed draag maar in bikini voel ik me zo onprettig.
Wie heeft een goede tip qua bikini die me tevreden doet voelen?
Ik heb 70AA en bij mij werken triangelbikini's het beste. Ik heb er een met zo'n geschubt randje, waardoor het meer lijkt.

Ik zoek nog BH's. Iedereen raadt me van die topjes aan, maar dan lijkt het net of ik echt plat ben.
Bij Zeeman liggen bij het meisjesondergoed bh's met padding, misschien dat ze daar ook bikini's verkopen. Is allemaal maatje A en AA.
Er zijn ook padded triangle bikinitopjes te koop.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook itty bitty titty committee.

Dit jaar maar besloten ze niet meer te verbergen of te veranderen; Ze zijn wat ze zijn. Die bikini's met opvulling zitten ten eerste net nooit goed en als ze nat worden is het ook niks. Weinig merken hebben bikini's die klein genoeg zijn.

Heb nu deze gekocht

http://www.asos.com/asos/asos-lily-pad- ... id=6776033

In 32A.

Past perfect, eindelijk eens geen half-lege cups. En ja, je ziet wel dat ik echt kleine borsten heb. Maar ik vind de bikini zelf leuk en hij sluit tenminste goed aan. Ziet er - vind ik- minder sneu uit dan een te grote cup.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-07-2017 14:32
Bij Zeeman liggen bij het meisjesondergoed bh's met padding, misschien dat ze daar ook bikini's verkopen. Is allemaal maatje A en AA.

Leuk ja, met puppy's en ijsjes en konijntjes erop :calimero: haha
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Waar ik altijd op let is dat het topje ook op de rug te strikken is i.p.v. een sluiting, anders is het topje nog te los wanneer je tenger bent.
Nek en rug strikje dus.
LaFolie schreef:
17-07-2017 14:36
Leuk ja, met puppy's en ijsjes en konijntjes erop :calimero: haha
Nee hoor, dit zijn wat voorbeelden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
https://www.zeeman.com/nl/kind/meisjeso ... 4&size=265
-
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 17-07-2017 15:03
99.46% gewijzigd
Afbeelding
Afbeelding
Deze vind ik zelf de mooiste.
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Heb je al bij Lascana gekeken?
Ik heb een grotere maat, maar de bikini's passen fantastisch. En je krijgt nu korting.

https://www.lascana.nl/zoeken/?q=Bikini
Allemaal ook in cup A
Alle reacties Link kopieren
Bossanova schreef:
17-07-2017 14:33
Er zijn ook padded triangle bikinitopjes te koop.
Yep, dat zou ook mijn tip zijn! Ik heb net een B-cupje, en heb twee van dergelijke bikini's. Een van Hema en een van H&M
Alle reacties Link kopieren
Welke zijn specifiek voor hele kleine borsten om ze optisch iets groter te doen lijken?
Dit padded triangle-topje heeft ook nog eens een push-up effect.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor een padded beugelbikini gaan, triangel is leuk maar 1 plons en je bikini zit ergens anders..
Beugel kan ook helpen om ze mooi bij elkaar te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Mocht je opzoek ziin naar een leuke betaalbare bikini zou ik eens bij New Yorker binnenlopen.
Maximizer bikini's van de H&M en Hunkemöller! Ik draag ze al jaren met veel plezier en voel me er een stuk zelfverzekerder door.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een die tot hoog aansluit aan de voorkant, met ruches over de borst. Eronder platik plak-bh.
Die driehoekjes aan een touwtje vind ik me best goed staan met 80AA, maar na het zwemmen zitten ze op mijn rug omdat er geen borst zit om ze tegen te houden :rofl:

Afbeelding

Zoiets en dan met een stevige achterkant (niet enkel touwtjes). Houdt de plak-bh op zijn plek ook al plakt hij niet meer.
Voor degene die een bh-tip nodig had.....Ik heb ze nu van Mary Jo. Erg duur maar zooo mooi en fijn. En het lijkt ineens heel wat =)
Alle reacties Link kopieren
Een beugelbikini met een klein beetje push-up net zoals in een bh staat erg mooi ;)
Alle reacties Link kopieren
rozegeranium schreef:
14-09-2017 16:12
Voor degene die een bh-tip nodig had.....Ik heb ze nu van Mary Jo. Erg duur maar zooo mooi en fijn. En het lijkt ineens heel wat =)
Welke??
Alle reacties Link kopieren
Snoekbaars schreef:
14-09-2017 15:47
Ik heb er een die tot hoog aansluit aan de voorkant, met ruches over de borst. Eronder platik plak-bh.
Die driehoekjes aan een touwtje vind ik me best goed staan met 80AA, maar na het zwemmen zitten ze op mijn rug omdat er geen borst zit om ze tegen te houden :rofl:

Afbeelding

Zoiets en dan met een stevige achterkant (niet enkel touwtjes). Houdt de plak-bh op zijn plek ook al plakt hij niet meer.
Deze dus, of een bandeau bikini. Die triangels werken niet als je net wil doen of je wat beter gevuld bent. Je kunt er zo inkijken vanaf de zijkant en dan zie je dus de vulling zitten. Bij deze kan dat niet.
Creativity is intelligence having fun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven