Mode & Beauty alle pijlers

Warm en op de fiets

21-07-2017 22:59 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan sinds kort op de fiets naar mijn werk en ervaar dat als een grote luxe, zeker met dit weer. Maar ik voel me de laatste dagen zo klunzig. Als ik een zomerjurkje of rokje draag ben ik zo ongeveer de hele heen- en terugweg aan het stoeien om niks te showen. Ik ben vast niet de enige... Hoe doen jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
Een hand in je schoot en een hand aan het stuur.
Daar zijn van die clipjes voor, die met hun gewicht je rok naar beneden houden.
Boxer met pijpjes eronder
Alle reacties Link kopieren
1. Neem een euro (of een andere willekeurige munt, een knoop kan ook)
2. En een elastiek, liefst zonder metaal, een elastische stof is perfect omdat je zo ook geen kreukels krijgt
3. Plaats de munt op het achterpand van je jurk, minimaal 10 centimeter boven de onderzoom
4. Breng de achterzijde tussen de benen en pak aan de voorzijde het muntje vast
5. Draai nu de elastiek om de stof en het muntje heen (niet te strak, je wilt geen kreukels). Klaar!

Door deze oplossing is je jurk als het ware een broek geworden en is het onmogelijk dat deze nog zal opwaaien en je ongewenst in je ondergoed staat!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Of je trekt op de fiets een korte broek met een shirtje aan en kleed je op je werk om?
Alle reacties Link kopieren
http://www.frankrijk.nl/2016/08/poupoup ... -fietsers/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ooh, een wasknijper zeg dat dan. ;)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Nomonro clip
http://www.nomonro.com/nl/producten/geb ... /hoofdfilm
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Kort broekje eronder en die uitdoen op het werk.
Alle reacties Link kopieren
Bij een lange rok een haarklem tussen de benen. Bij een kortere een vestje omslaan en de mouwen tussen je benen laten bungelen.
Alle reacties Link kopieren
Kort wielrennersbroekje onder je rok aantrekken voor onderweg (2,99 bij Zeeman)

Zoals iemand al zei: haarklem van plastic (want: lichtgewicht, in elk geval veel lichter dan een houten knijper)
zoiets: https://nl.aliexpress.com/item/10X-Clam ... 144.HJjDNg
maar dan goedkoper: 4 clips voor 1,- bij Wibra. Of even bij Action kijken.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n gewichtje om te zorgen dat het tafelkleed niet wegwaait? Die heb je al voor een euro ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Legging aan op de fiets.
Uit op het werk.
Bij een representatieve functie ruil je de legging voor een zomerpanty.
Alle reacties Link kopieren
Met een dameszadel blijft het allemaal beter op z'n plek. Het is even wennen en meer je buikspieren gebruiken, maar mijn rokken waaien niet omhoog en ik krijg ook geen gekke deuken in m'n rokken of jurken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een oude legging afgeknipt op iets langer dan de pijpjes van een boxershort. Dan heb je geen inkijk bij het fietsen en het zit overdag ook nog eens lekkerder, omdat je benen niet zo aan elkaar plakken. Maar ik draag wel jurkjes/rokjes tot op de knie, dus dan zie je er niks van. Bij hele korte jurkjes werkt dat niet.
..
Mijn oma gebruikte daarvoor een knijper.
Vroeger gebruikte mijn moeder lakenspanners. Misschien waren er toen nog geen lakens met elastiek ofzo :-). Volgens mij ook te gebruiken om je jurk niet omhoog te laten waaien als je dat ding aan de binnenkant van je jurk en tussen je benen ergens vastzet.

Voordeel is ook dat de binnenkant van die ijzertjes van plastic zijn dus geen gat in je jurk. Een haarklem heb ik vaak aan mijn shirt gehangen (kapper) en er zaten regelmatig gaatjes in mijn shirtjes.
anoniem_213056 wijzigde dit bericht op 22-07-2017 12:09
Reden: _
28.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oef, dat zijn ook scherpe klemmen.
patchouli_ schreef:
21-07-2017 23:56
Legging aan op de fiets.
Uit op het werk.
Bij een representatieve functie ruil je de legging voor een zomerpanty.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Broekrok!
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
22-07-2017 14:25
Broekrok!
Als je daar een Viva-permaban voor overhebt, kun je het overwegen. :|
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Met twee magneetjes. Even met de benen wijd gaan staan, ene magneetje aan je voorkant, andere aan de achterkant ongeveer halverwege je dijen en dan aan elkaar laten klikken. Zo heb je een soort broek. Op het werk de magneetjes weer loshalen en klaar.
Alle reacties Link kopieren
Dit probleem heb ik opgelist met van die zwarte figuurcorrigerende legging broekjes. Kruidvat. Ideaal....
Alle reacties Link kopieren
Geweldig, al die tips. Dank jullie wel!

Omkleden op werk is in mijn geval niet zo praktisch, dus ik kijk even naar de andere oplossingen. Een boxer draag ik vaak al onder een rokje, maar dan nog vind ik het niet prettig om die aan iedereen te showen (al ben ik daar waarschijnlijk een beetje preuts in).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven