Mode & Beauty alle pijlers

's Avonds douchen. Maar 's ochtends dan?

21-01-2009 08:19 246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren ben ik gewend om me 's ochtends en het liefst ook 's avonds te douchen. Fris de dag beginnen en schoon m'n bedje in

Nu moet ik voor m'n nieuwe baan misschien behoorlijk lang reizen en moet m'n ochtendritueel dus korter. Opmaken en ontbijten kan in de trein en ik had bedacht om dan alleen 's avonds te douchen (ook ivm sporten, ik ga niet bezweet m'n bed in)

Hoe doen de avond-douchers dat dan 's ochtends? Was je je aan de wastafel? En ben je dan de hele dag fris?

Ik douche

Totaal aantal stemmen: 270

's ochtends (43%)
's avonds (42%)
's ochtends en 's avonds (9%)
nooit (6%)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
.
Misschien ben ik wel een viespeuk, maar ik douche me eigenlijk alleen 's ochtends (en spoel me af na het sporten, maar ja, ik sport niet veel, hahaha).





ik ontbijt trouwens altijd lekker thuis hoor. Vind het zo vervelend om onderweg iets in mijn mik te moeten douwen...wordt daar heel onrustig van.....Maar goed, dat staat ieders vrij natuurlijk...:)
Alle reacties Link kopieren
Tijdsbesparing Pip;



's Avonds douchen, tandenpoetsen, kun je allemaal wel overslaan 's ochtends



Nee, 's avonds douchen, 's ochtends een klets water in je gezicht, en gáán. Ik ben daar niet zo moeilijk in, geloof ik
668, the neighbour of the Beast
hetzelfde als Marels.

Ik moet om 06.10 mijn bedje uit en dan heb ik echt geen tijd om nog te gaan douchen als ik mijn trein wil halen.
Ik douche 's avonds en 's ochtends om wakker te worden gooi ik 'n plens koud water in mijn gezicht
Douchen 's ochtends kost toch 3 minuten als je wil? Dat kan er toch wel vanaf?



Ik functioneer niet als ik 's ochtends niet douche.
Alle reacties Link kopieren
Ah nee, zeg me dat mensen gewoon het fatsoen hebben 's ochtends te douchen...



Gatverdarrie zeg.... al is het maar 3 minuten idd....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 's avonds douchen veel lekkerder trouwens, omdat je zo lekker schoon en fruitig je bed in gaat dan. Veel fijner dan 's ochtends.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
3 minuten???? Als ik eronder sta ben ik er niet onder vandaan te krijgen
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik word wakkerder van veel koud water in m'n gezicht dan van onder 'n hete douche te gaan staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens met Marels. Ik douche altijd 's avonds, was 's morgens mijn snuitwerk (ruik altijd wel ff of ik verder fris ruik zo nee, gaat er een waslap met zeep/douchefris overheen), kleed me aan, deo onder den oksels en parfum op en dan doe ik mijn haar. Kost niet giga veel tijd hoor. Als het moet kan ik het in een kwartier doen allemaal...........
Alle reacties Link kopieren
Vies, om niet te douchen 's ochtends Isabon? Ik geloof niet dat ik nou zó vies word als ik douche voor ik naar bed ga hoor.



Kijk, als het buiten 35 graden is en je ligt de hele nacht weg te zweten in bed is het wat anders, maar normaal gesproken.... Ik zou niet weten waarom dat vies is.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 21 januari 2009 @ 08:28:

Ik vind 's avonds douchen veel lekkerder trouwens, omdat je zo lekker schoon en fruitig je bed in gaat dan. Veel fijner dan 's ochtends.Vind ik ook. Overdag kom je met allerlei viezigheid in aanraking (rokers bijv.) en zweet je als je gesport hebt. Dus veel fijner om 's avonds te douchen zodat je lekker schoon je bedje in kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:isabon schreef op 21 januari 2009 @ 08:28:

Ah nee, zeg me dat mensen gewoon het fatsoen hebben 's ochtends te douchen...



Gatverdarrie zeg.... al is het maar 3 minuten idd....Pff... nou snap ik er niks meer van... Op een ander topic over douchen staat dat mensen zich vaak (vaker dan ik dacht) om de dag douchen (ik doe dat dus elke avond) en dat het helemaal niet goed is om je elke dag te douchen... en nu moet ik me weer vies voelen omdat ik 's ochtends niet ff onder de douche spring. Ik weet het nou ook niet meer :-S
quote:isabon schreef op 21 januari 2009 @ 08:28:

Ah nee, zeg me dat mensen gewoon het fatsoen hebben 's ochtends te douchen...



Gatverdarrie zeg.... al is het maar 3 minuten idd....



Waar slaat dat op. Ik ken genoeg mensen die wel douchen smorgens maar toch een ranzige zweetlucht om zich heen hebben hangen. Of een dood vogeltje in hun smoeltje hebben wonen.



Ik gooi smorgens een plens koud water in mijn gezicht en voila.

Savonds lekker uitgebreid douchen. En wat de rest van de wereld ervan vind zal me werkelijk aan mijn derriere oxideren.
Alle reacties Link kopieren
Is ook beter voor je huid enzo Yraatje, niet te vaak douchen.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik MOET 's ochtends douchen, anders voel ik me niet mezelf de hele dag door. Dat hele gefrut aan de wasbak kost waarschijnlijk evenveel tijd als even snel in en uit de douche.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
nee hoor, ik ben in 15 sec klaar. Als ik moet douchen wil ik ook mijn haar doen en dan ben ik al snel een kwartier bezig. En dan moet het nog droog worden, dus nog een kwartier fohnen. Want met nat haar op je werk verschijnen......
Alle reacties Link kopieren
bij mij wisselt het nogal. Ik heb veel exceem, dus douche zo weinig mogelijk (of alleen 's avonds, dus elke dag 1 keer, of als ik niet heb gesport, de ene keer 's avonds en dan de keer daarop 's ochtends. Dat betekent dus maandag avond, woensdag ochtend etc...) 's Zomers douche ik wel elke dag, er zijn grenzen natuurlijk. Als ik niet douche was ik me, 's ochtend met koud water (omdat het het best werkt en omdat vriend het niet fijn vindt als ik zijn warme water pik ).

Ik moet er ook vroeg uit, maar ik maak er gewoon tijd voor. Net als dat ik gewoon thuis eet en ik soms zelfs 's ochtends een wasje ophang of de vaatwasser uitlaad. Dat betekent gewoon dat ik er een snoozeje eerder uit moet
Alle reacties Link kopieren
..
Als ik 's ochtends niet douche, word ik niet goed wakker en voel ik me de hele dag niet fris. Zal wel tussen mijn oren zitten, maar ik moet echt douchen.
Alle reacties Link kopieren
quote:HoiPippiLangkous schreef op 21 januari 2009 @ 08:28:

3 minuten???? Als ik eronder sta ben ik er niet onder vandaan te krijgen



lekkere lange warme douche bewaren voor de avond...

in de ochtend; haar opsteken en pislauw douchen, het is even wennen maar elke ochtend is het heel goed te doen in drie minuten
Ik word juist lekker loom van dat warme water, dus voor mij helemaal niet goed om 's ochtends te douchen als ik weer fit op mijn werk moet zijn.
vroegah... douchten we ons twee keer in de week, kan me niet herinneren dat ik stonk...

een collega van mij heeft exceem, dus die doucht niet zo vaak en die stinkt echt niet, hoor.



ik douche me savonds.

smorgens was ik met een goede zeep en een washandje.

en je kunt toch gewoon alle delen die jij belangrijk vindt, wassen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven