Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met de Sloggi light cotton hip-onderbroeken?

21-08-2017 18:24 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met deze onderbroeken? https://www.sloggies.nl/sloggi-light-co ... 67950.html
Ik kan niet tegen strings en zoek een alternatief. Deze variant is van katoen met een naadloos randje die een speciaal afgewerkte laag zou hebben waardoor hij goed blijft zitten. Werkt het echt? En blijft het ook het model behouden na een paar keer wassen?
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Ik heb er eentje die niet van katoen
is, wel zelfde model van slaggitaar en heb hem al jaren. Erg fijn en vrijwel onzichtbaar en onverslijtbaar. Soortgelijke heb ik ook van de h en m en die bevallen me ook prima trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie :)
Die van jou is van synthetisch materiaal dus? Die heb ik ook gehad, maar ik heb het idee dat de kans op schimmelinfecties door dat materiaal groter wordt. Vandaar mijn vraag over de katoenen versie.
Zo'n slip kost 13 euro, dus voordat ik er een koop, wil ik wel weten of het wat is..
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Ik heb me laatst bij de HEMA suf gezocht naar katoenen slips en gevonden, maar die gaan nu al kapot. Dus ik lees even mee. Snap overigens niet dat er zoveel synthetische stoffen gebruikt worden voor slipjes.
Alle reacties Link kopieren
Deze heb ik, zowel de katoenen als de meer synthetische variant.
Over het algemeen heel tevreden mee. Ze zitten lekker en je ziet ze niet zitten onder strakke kleding. Vorm/model blijft goed na wassen en dragen. Wel zijn al meerdere van mijn katoenen exemplaren kapot gescheurd, terwijl de synthetische allemaal nog helemaal goed zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga er toch maar eentje uitproberen dan.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Ik heb deze, maar vind het geen fijne slip. Schiet bij mij na 3 stappen al tussen mijn billen. En vind de stof ook niet prettig. Is geen 100% katoen en dan blijft maandverband enz niet goed plakken. Heel vervelend. Ik heb al jaren de 100% katoenen slips van Hema. Gaan al zeker een jaar of 5 mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze van Sloggi. Niet zo sexy, maar ze zitten heerlijk, plakken niet en blijven jaren mooi. En je ziet ze niet zitten.

http://eu.triumph.com/SLOGGI%20SENSUAL% ... 0004_Black

Een paar keer per jasr krijg je de derde Sloggi gratis.
Whomi schreef:
22-08-2017 13:23
Ik heb deze, maar vind het geen fijne slip. Schiet bij mij na 3 stappen al tussen mijn billen. En vind de stof ook niet prettig. Is geen 100% katoen en dan blijft maandverband enz niet goed plakken. Heel vervelend. Ik heb al jaren de 100% katoenen slips van Hema. Gaan al zeker een jaar of 5 mee.
Heb je een plaatje? Worden die nog verkocht? Ik had nu bij HEMA wat gekocht maar dat is hele slechte kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
22-08-2017 14:49
Ik heb deze van Sloggi. Niet zo sexy, maar ze zitten heerlijk, plakken niet en blijven jaren mooi. En je ziet ze niet zitten.

http://eu.triumph.com/SLOGGI%20SENSUAL% ... 0004_Black

Een paar keer per jasr krijg je de derde Sloggi gratis.
Dit type heb ik ook en kruipt tussen mijn billen. Daarnaast zie ik ze wel zitten...
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
22-08-2017 13:23
Ik heb deze, maar vind het geen fijne slip. Schiet bij mij na 3 stappen al tussen mijn billen. En vind de stof ook niet prettig. Is geen 100% katoen en dan blijft maandverband enz niet goed plakken. Heel vervelend. Ik heb al jaren de 100% katoenen slips van Hema. Gaan al zeker een jaar of 5 mee.
Heb ik ook, in zwart en blauw. Maar die zijn niet naadloos en dat staat minder mooi onder een legging of strak jurkje.
https://www.hema.nl/winkel/dames/linger ... olor=zwart
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Purty schreef:
23-08-2017 09:25
Heb ik ook, in zwart en blauw. Maar die zijn niet naadloos en dat staat minder mooi onder een legging of strak jurkje.
https://www.hema.nl/winkel/dames/linger ... olor=zwart
Heb je deze van de nieuwe of oude kwaliteit? Zie allemaal slechte recensies hiervan...
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij de Sloggi light slips!
Ze rekken goed mee, zijn zo goed als naadloos, knellen niet en ik doe er jaren mee.
Je hebt de ietwat syntethische variant en de katoenen. De katoenen lijken wel sneller te slijten.

Toevoeging: Ik draag alleen de strings en tanga's
kiki2030 wijzigde dit bericht op 23-08-2017 15:45
11.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik heb er een stuk of 20 van, wel het liefst de synthetische versie (zit trouwens een stuk katoen in het kruis). De helemaal katoenen rollen sneller af en scheuren inderdaad sneller in bij het kruis. Ook vind ik de katoenen versie iets zichbaarder onder strakke broeken dan de synthetische.
WTF?
Alle reacties Link kopieren
Purty, denk dat je toch andere hebt dan, want ze zitten zo glad als wat en kruipen bij mij echt nergens heen.
Het is ademend materiaal. Ik kan absoluut niet tegen synthetische kleding maar deze dragen heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Saga_Röversdotter schreef:
23-08-2017 14:01
Heb je deze van de nieuwe of oude kwaliteit? Zie allemaal slechte recensies hiervan...
De mijne heb ik al een tijdje, dus het kunnen de 'oude' zijn? Mijn laatste set van 3 heb ik zo'n 3 maanden terug gekocht denk ik.
Ik gebruik ze al een jaar of 5 en in die tijd heb ik er misschien 6 weg moeten gooien omdat de gaten erin vielen. Misschien dat er een slechte batch tussen zat?
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
23-08-2017 15:45
Purty, denk dat je toch andere hebt dan, want ze zitten zo glad als wat en kruipen bij mij echt nergens heen.
Het is ademend materiaal. Ik kan absoluut niet tegen synthetische kleding maar deze dragen heerlijk.
Ik heb geen 'Hollandse' billen ;-)) Bij mij zit dit model halverwege mijn billen en na een paar stappenlopen wordt het alsnog een string bij mij. Ik ben niet zo gespierd als deze dame, maar zo zit dit broekje bij mij (linker foto): https://www.pinterest.com/pin/544794886145609039/.
De variant met langere pijpjes heb ik ook in de kast liggen. Die bedekt mijn billen wel, maar die rollen aan de onderkant toch een stukje omhoog, waardoor je een rand ziet. Ik heb namelijk ook wat vollere bovenbenen.
Daarom wil ik een 'normaal' model proberen met zo'n siliconen rand. In de hoop dat dat blijft zitten en je toch geen naadjes ziet.

Ik loop binnenkort wel langs bij een Livera en probeer er eentje uit.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de sloggi slips ook echt de beste! ze zitten lekker, en je ziet ze eigenlijk bijna niet onder een jurkje of rokje!
alleen blijven ze niet altijd goed zitten nee, omdat ze zo glad zijn. dat vind ik wel een klein nadeel puntje.. :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven