Mode & Beauty alle pijlers

Shoppen

26-08-2017 09:43 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar gaan jullie altijd shoppen? Ik ga vaak naar nieuwegein maar dat vind ik best klein.. Tips?
Utrecht.
Alle reacties Link kopieren
Zalando. Heel groot!
Rommelmarkt(en) en kringloop(en)
Alle reacties Link kopieren
nieuwegein is inderdaad heel beperkt. wel fijn dat het overdekt is maar sfeerloos en vooral functioneel. ik vind IJsselstein gezellig en sfeervol, en iets meer kledingwinkels. Utrecht is heel dichtbij en daar kun je uitgebreid winkelen terwijl het ook een fijne sfeer heeft.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Amsterdam, Haarlem, Maastricht. Of New York en Parijs :biggrin:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
In de enige stad van Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Webwinkelen!!!! Vind fysiek winkelen echt niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwegein heeft vooral dertien-uit-een-dozijn winkels en enkel goedkope marktkledingboutiekjes.

Utrecht, Amsterdam, Amersfoort en Antwerpen.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Hoofddorp, leuke winkels en betaalbaar parkeren
Jufjoke schreef:
26-08-2017 09:46
Zalando. Heel groot!
:rofl:

Ik wilde ook zalando zeggen. Of Stockholm! Ofwinkelcentrums aan de grens met Noorwegen of tussen Denemarken en Duitsland. Die zijn altijd gigantisch.
Alle reacties Link kopieren
Wehkamp laatste tijd vaak! Vind dat ideaal, ze komen brengen op afhaallocatie die hier tot 9 uur open is ofzo.
Maar meeste kleding komt uit buitenland, ben over 2 weken weer in Bangkok waar ik flink ga shoppen :)
Robinson schreef:
27-08-2017 03:24
Wehkamp laatste tijd vaak! Vind dat ideaal, ze komen brengen op afhaallocatie die hier tot 9 uur open is ofzo.
Maar meeste kleding komt uit buitenland, ben over 2 weken weer in Bangkok waar ik flink ga shoppen :)
Wehkamp vind ik ook ideaal, ook pas ontdekt, en wat een gemak. Daarnaast koop ik ook graag in het buitenland, ik ga 2x per jaar met lege koffers richting Parijs. Met een tussenstop in Marne-la-Vallée. Maar Bangkok? Mag ik vragen waarom noujuist daar?
Alle reacties Link kopieren
Bangkok heb je Siam en MBK naast elkaar, merkkleding scheelt echt veel tov Nederland. Ik draag bijv vaak Allstars, vorig jaar gekocht voor 30 eur, in NL zijn die meestal rond de 60. Ook zag ik veel Levi's broeken enz voor max 50 eur.
Maar vind ook gewoon fijn winkelen daar, mensen zijn zo aardig en klantvriendelijk (Ok, ze zien me natuurlijk als wandelende cc maar toch..). In NL vind ik service echt vaak om te huilen, kom niet zo heel veel meer in winkels daar.
Maar kom ook graag in Bangkok voor lekkere eten, massages en bezoekje aan kapper.
Verder vind ik het een k#tstad ;-D
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
26-08-2017 23:30
:rofl:

Ik wilde ook zalando zeggen. Of Stockholm! Ofwinkelcentrums aan de grens met Noorwegen of tussen Denemarken en Duitsland. Die zijn altijd gigantisch.
Lekker dichtbij hahaha
Ik koop mijn kleding in; Amsterdam, Voorburg, Den Haag, Wassenaar, Laren en Noordwijk.
Daar zitten mijn 'vaste' winkels.

Nieuwegein vind ik één van de sufste plaatsen in Nederland, ik kan mij niet voorstellen dat ze daar leuke winkels hebben.
Waarom ga je dan niet naar Utrecht?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-10-2017 13:21
Reden: ivm spam
95.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
OK ga nooit meer shoppen bestel alles online, thuis rustig passen ,
En niet goed inpakken en retour
Alle reacties Link kopieren
Ik ga altijd naar New York met een ticket van onder de 500 euro en ga daar flink naar de outlets. Uggs van 40 euro en ralph lauren jassen van 40 dollar. Ik koop dan voor hele jaar in bij de outlets en zo haal je makkelijk je ticket naar new York eruit. Je moet wel altijd een coupon boek kopen of de app downloaden van de outlet. Ik ga meestal naar http://www.premiumoutlets.com/outlet/woodbury-common
Alle reacties Link kopieren
ik heb veel adresjes in kleine plaatsjes en doe dus vaak een rondje ;-) Spakenburg heeft wat leuke zaken, in Nieuwpoort zit weer een geweldige herenmode zaak, Rhenen en Oosterbeek hebben wat leuke winkeltjes.

Echt een dag funshoppen doe ik vooral in Utrecht of Amsterdam.

Heb ik iets heel precies nodig dan blijf ik in mijn woonplaats waar ik alles weet te vinden.

Oh en online natuurlijk: Wehkamp is favoriet, snel overzichtelijke site met goede zoekfuncties en makkelijk retouren/betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop vaak kleding in Amsterdam, Londen of Amerika. Zelden ergens anders tenzij er eens een goede korting ergens wordt gegeven en ik er toevallig ben.

Ga wel vaak een dagje weg, maar dan shoppen we meestal niet veel. Meer gezelligheid en café bier en borrel daar beetje windowshoppen.
Bijna alles online, Wehkamp, Esprit. Zalando soms voor schoenen.
O en sokken en onderbroeken bij Zeeman :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven