Mode & Beauty alle pijlers

Foundation droge huid

09-09-2017 13:39 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik ben opzoek naar een langhoudende iets wat dekkende foundation voor de droge huid.

Gebruik momenteel de Rimmel blauwe dop alleen deze is net te donker.
Alle reacties Link kopieren
Dan neem je een lichtere kleur? Er zijn opties hoor ;)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Als hij niet in een lichtere kleur te krijgen is kan je hem ook wat lichter maken met van die witte druppels van the body shop.
Alle reacties Link kopieren
Douglas merk. Heel fijn spul.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel allemaal.

Die ik nu gebruik is al de lichtste kleur in Nederland, meng hem momenteel met een andere foundation.
Toen mijn huid wat droger was vond ik de touche eclat van Ysl heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Loop een keer binnen bij MAC (of als goedkopere optie NYX of Kiko).
Keep on, keep keepin' on....
Estee lauder double wear Nude
Top product voor de droge huid
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de reacties allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is absoluut Studio Face and Body van Mac de beste foundation die ik gebruik om mijn huid goed te hydrateren. Mijn huid toont daarmee, zacht, soepel, egaal, goed gehydrateerd en met een lichte glans, met voldoende dekking maar zonder dat de foundation te veel afdekt en 'caket'. Ik vind het een erg fijne foundation. Met deze foundation is mijn huid altijd zacht/soepel, goed gehydrateerd, de foundation toont niet te zwaar op de huid maar verdoezelt wel eventuele onregelmatigheden. Ik kan zelf niet zonder.

Laat ons even weten wat je uiteindelijk koopt, als je wilt, en wat de resultaten voor je zijn. Ik ben wel benieuwd :-).
anoniem_352709 wijzigde dit bericht op 18-09-2017 20:29
39.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan kiezen voor Les Beiges van Chanel.
Alle reacties Link kopieren
Flakje, welke producten gebruik je voor je huid die je aangeeft?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, momenteel mix ik de Rimmel foundation blauwe dop met de Dior star foundation. Helaas is de star niet mooi op mijn vochtarme huid, hier baal ik van aangezien ik deze op aanraden van de Douglas visagist/medewerkster heb gekocht. Ik maak deze op en laat jullie iets weten als ik een nieuwe aanschaf.
Alle reacties Link kopieren
The Balm of Chanel. Ik ben echt spierwit en kurkdroog, beiden bevallen heel goed. Gebruik je ook poeder of highlighter? Dat helpt ook nog wel eens qua teint.
Ik vond lancôme air de teint super voor mijn drogere huid, maar helaas is mijn kleur uit het assortiment. Misschien hebben ze wel een passende kleur voor jou. Momenteel gebruik ik dior nude, werkt goed dekkend zonder maskereffect maar mijn huid is toch niet echt blij met dit merk.

Ik weet niet naar welke kleur je op zoek bent? Chanel heeft ook hele lichte tinten, maar waarschijnlijk is die wel duurder dan rimmel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de foundations van Bourjois altijd wel lekker fris en hydraterend. :lol: En die zijn er ook in lichtere kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Shiseido . Wel speciaal naar de zomer make up vragen.staat nl.nooit tussen de gangbare make up.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
ik meng tegenwoordig maar mijn foundation met een dagcreme in het oude potje van een serum, minder dekkend maar eigenlijk wel prima zo. Ik begin dan wel met een oogcreme en een lekker serum over mijn gezicht.
Lorem Ipsum
Lattemacciato44 schreef:
26-09-2017 22:35
Hoi dames, momenteel mix ik de Rimmel foundation blauwe dop met de Dior star foundation. Helaas is de star niet mooi op mijn vochtarme huid, hier baal ik van aangezien ik deze op aanraden van de Douglas visagist/medewerkster heb gekocht. Ik maak deze op en laat jullie iets weten als ik een nieuwe aanschaf.
Ik vind het zo vreemd dat ze je de star heeft aangeraden! Zonde hoor. Prijzige fout van haar. Ik heb de la mer long wear soft fluid (ik realiseer me dat dit echt super duur is hoor) gister opgedaan bij een oudere en vooral drogere huid en dat stond wel heel mooi. Een voedende primer zou je ook kunnen helpen, van nyx bijv. Die zijn niet zo duur. Je hebt ook een hele goede van smashbox voor de droge huid, een lichtblauwe is dat. Die is wel weer wat duurder.
Alle reacties Link kopieren
Veracamilla heeft dacht ik een droge huid en zij is erg bleek, misschien kan je bij haar 's kijken welke foundation zij graag gebruikt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven