Mode & Beauty alle pijlers

Droomjurk van Loavies gezocht!

16-09-2017 22:44 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Ik heb vorig jaar rond december dit onwijs mooie jurkje ''Official Diva Dress'' (nummer Reference: LOAV90000 ) op de site van Loavies.com gezien, maar ik had net al een jurkje besteld: dus besloot dat ik zonder deze kon.

https://www.loavies.com/nl/zwarte-jurk- ... chtige-top

Achteraf heb ik natuurlijk enorm veel spijt & kan ik deze niet uit mijn hoofd krijgen : (
Nu zag ik net dat het jurkje in de Sale is bij Loavies, alleen ze hebben maat XS niet meer.

Nu ben ik opzoek naar iemand die het jurkje in XS heeft en wil verkopen.

Of als iemand een soortgelijke jurk heeft/gezien: sta ik ook voor open!

Groetjes,
Elise
anoniem_354794 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 22:46
Reden: Naam van het jurkje toegevoegd
6.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor die prijs zou ik een S bestellen en die evt innemen, als hij je al 9 maanden niet los laat...
"Jouw maat uitverkocht? Selecteer je maat om je in te schrijven voor een voorraad update."

"Voer je emailadres in en je krijgt bericht wanneer dit product weer op voorraad is!"

Bovenstaande staat op de site, waarom doe je dat niet gewoon, dan kan je het jurkje kopen als het weer op voorraad is.
Alle reacties Link kopieren
https://www.kleding.nl/dames/kleding/ju ... ?klr=zwart
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een leuk jurkje en leuke prijs, ik snap je helemaal. Ik zou voor dat geld de s bestellen en proberen.
Die jurk kost geen drol.
Breng 'm in die andere maat naar 'De Turk' en dan kost hij na het vermaken nog steeds geen drol en dan heb je ook nog eens een mooie op maat gemaakte jurk.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik heb een soortgelijke jurk. Hij lijkt er aardig veel op. Die heb ik bij de h&m gekocht, maar al wel een tijd geleden.
Alle reacties Link kopieren
Je moet er wel zo'n plaktiet bh onder aan e dat maakt de decolleté toch wat minder mooi vind ik. Dat is altijd wel jammer met dit soort jurken. Maar voor 12,50 zeg ik vooruit.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Wat al gezegd is: S kopen en daar waar nodig in laten nemen. Misschien zelfs niet eens nodig.
De kleding van Loavies vallen erg klein. Ik heb normaal maat s maar van Loavies moet ik altijd M hebben. Ik zou dus gewoon een S bestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven