Mode & Beauty alle pijlers

Tijgerprint hoe te combineren?

18-09-2017 10:37 71 berichten
Het is zo ver.
Lidl opende vanochtend zijn deuren met in de schappen..........een uitgebreide Heidi Klum collectie!
Op de een of andere manier liep het water mij in mijn mond bij het idee een kledingstuk te hebben dat door haar "in de schappen is gelegd".

Tja, ik dus vanochtend naar de Lidl.
Ik beken, ik vind de collectie errug leuk, en had best wat kledingstukken in handen die ik allen had kunnen meenemen qua smaak en stijl. Toch heb ik de knip op mijn beurs gehouden en gekozen voor..........jullie raden het nooit..........mijn allereerste kledingstuk ooit met dit motief.........een blouse met tijgerprint.

En nu?
Hoe combineer ik dit zonder een lellebel-uitstraling te creëeren?
Ik dacht zelf aan de combi zwarte kokerrok met de blouse daar in. Of een zwarte zakelijke pantalon, blouse daar in en daarop een zwart jasje of vest.

Zijn er tijgerprint-kenners die dit een vrij gewaagd motief vinden en er toch leuke/mooie/nette ideeën bij hebben?
Alle reacties Link kopieren
Een zwarte broek eronder of een zwart leren rokje wat nu ook een hot item is. Je zou de blouse ook nog los kunnen dragen met een zwarte top eronder. Of een combinatie met een spijkerbroek . En anders doe je er een zwart truitje over. En laat je de onderkant van de blouse er wat uitsteken.
*Luipaardprint.
Alle reacties Link kopieren
Mooie zwarte/ donkere skinny jeans. Enkellaarsjes met een niet te hoge hak.
Haren mooi netjes, lichte make-up en weinig sierraden.
Ik vind het ook vaak aan je hoofd liggen. Sommige mensen kunnen net wat meer hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zag laatst op een mode facebook site een tijgerbroek met een zwarte trui .en zwarte hakve laarsjes eronder. Ik zou het zelf niet meer gaan dragen omdat het niet bij me past. Maar het stond echt leuk bij degene die het poste.
Alle reacties Link kopieren
waaromzijndebananenkrom schreef:
18-09-2017 10:47
Ik vind het ook vaak aan je hoofd liggen. Sommige mensen kunnen net wat meer hebben.

Precies ik krijg altijd beekden van de veerkampjes erbij. :-D
Ooooh, wat leuk. Zie de ideeën helemaal voor me!

Er is ook een mooie jurk in dat motief. Vond het zo leuk, echter vond dat dan net iets te?
Vrees de komende weken heel veel panterprintjes om me heen te zien .
Ik had vorig jaar al een jasje gekocht , mooie zwarte blouse en broek eronder en hakken.
Verder rustig met sieraden , make-up en haar anders idd hoog kermisgehalte
Er was 1 vrouw die had de jurk, de laarzen, de blouse, het colbert en het bomberjack in tijgerprint. En een zwart suède rokje. Gekocht vanochtend.

Ze droeg zelf tijgerprint overslagshirt met diep decolleté en had blond haar met veeeeeeeel uitgroei. Gouden sieraden. Overall plaatje maakte dat ik dacht: prima, ieder zijn ding. Echter dat dus niet voor mij qua styling.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 18-09-2017 11:16
3.05% gewijzigd
Ik moest wel lachen om die reclame. Ze hebben het over stijlvolle kleding en dan zie je die panterpumps.
Het spijt me maar ik vind echt niemand staan met panterprint.
Zelfs een chique dame krijgt er iets ordinairs door. Ik associeer het met de Veerkampjes, woonwagenkampen en de wallen
Alle reacties Link kopieren
Dierenprintjes combineren met degelijk en zwart. Dus geen naaldhakken, bloot of gouden sieraden erbij.

Dan kan het echt wel heel mooi zijn. Heel veel dure merken hebben ook tijderprintjes en zelfs Maxima draagt het af en toe.
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
18-09-2017 10:53
Er is ook een mooie jurk in dat motief. Vond het zo leuk, echter vond dat dan net iets te?
Jurk klinkt juist erg cool!!
MinkeDeWit schreef:
18-09-2017 11:07
Ik moest wel lachen om die reclame. Ze hebben het over stijlvolle kleding en dan zie je die panterpumps.
Ik heb de reclame niet gezien, maar keek net even op de site. Stijlvol kan ik het niet vinden nee :proud:
hiltje schreef:
18-09-2017 12:02
Dierenprintjes combineren met degelijk en zwart. Dus geen naaldhakken, bloot of gouden sieraden erbij.

Dan kan het echt wel heel mooi zijn. Heel veel dure merken hebben ook tijderprintjes en zelfs Maxima draagt het af en toe.

Nou even als toevoeging op mijn post. Inderdaad is Maxima iemand die het kan hebben, zij is ook wel erg classy van zichzelf. Dat geldt niet voor veel mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sowieso Esmara-fan, heb er hele mooie kleren, omslagdoeken en een trenchcoat van. Ik zie nu de lederen shopper... Wat is hij mooi!! Helaas online uitverkocht.
https://www.lidl.be/nl/fashionweek-styleguide4.htm]

Deze is heel leuk. Kan ook met een zwarte of bruine broek eronder.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een foto van de blouse?

Ik heb heel veel panterprint kleding. Ik heb een pantalon/rok/jurk/blouse en meerdere shirts/tops.
En combineer dit (zonder dat het ordinair oogt) met bijvoorbeeld een blouse/shirt/rok/blazer/top in een opvallende kleur zoals rood/blauw/groen/paars/fuchsia (en dan niet allemaal tegelijk,maar in combinatie met 1 opvallende kleur en nooit met zwart of bruin) in combinatie met mijn zwarte pumps. Als het een shirt/top/blouse is combineer ik het ook weleens met een simpele spijkerbroek en pastelroze pumps of rode pumps als eyecather,als ik moet werken draag ik zwarte/rode of fuchsia loafers. En het oogt bij mij nooit ordinair. Ik ben huishoudelijke hulp en kring juist veel complimentjes van de oudere dames omdat ik iets ordinairs draag maar het netjes combineer waardoor het niet ordinair oogt. Ik ben volgens mijn moeder en vriend zo'n type vrouw die overal mee wegkomt en waarbij iets ordinairs niet ordinair oogt,omdat ik mijn make-up dan naturel hou,ervoor zorg dat in dat geval mijn tattoo's bedekt zijn en ik geen ordinaire kop heb. Ik draag mijn lange blonde haren ook gewoon los en draag dan (behalve oorknopjes) geen sieraden.
prada schreef:
18-09-2017 12:21
https://www.lidl.be/nl/fashionweek-styleguide4.htm]

Deze is heel leuk. Kan ook met een zwarte of bruine broek eronder.
Dat is mijn nieuwe aanwinst! :-D
Gewooneendame schreef:
18-09-2017 12:25
Heb je een foto van de blouse?

Ik heb heel veel panterprint kleding. Ik heb een pantalon/rok/jurk/blouse en meerdere shirts/tops.
En combineer dit (zonder dat het ordinair oogt) met bijvoorbeeld een blouse/shirt/rok/blazer/top in een opvallende kleur zoals rood/blauw/groen/paars/fuchsia (en dan niet allemaal tegelijk,maar in combinatie met 1 opvallende kleur en nooit met zwart of bruin) in combinatie met mijn zwarte pumps. Als het een shirt/top/blouse is combineer ik het ook weleens met een simpele spijkerbroek en pastelroze pumps of rode pumps als eyecather,als ik moet werken draag ik zwarte/rode of fuchsia loafers. En het oogt bij mij nooit ordinair. Ik ben huishoudelijke hulp en kring juist veel complimentjes van de oudere dames omdat ik iets ordinairs draag maar het netjes combineer waardoor het niet ordinair oogt. Ik ben volgens mijn moeder en vriend zo'n type vrouw die overal mee wegkomt en waarbij iets ordinairs niet ordinair oogt,omdat ik mijn make-up dan naturel hou,ervoor zorg dat in dat geval mijn tattoo's bedekt zijn en ik geen ordinaire kop heb. Ik draag mijn lange blonde haren ook gewoon los en draag dan (behalve oorknopjes) geen sieraden.
Ik denk ook echt dat niet iedereen zondermeer ordinair oogt met een panterprint, of een gouden oorring of blond haar. De tijd waarin dat zo was hebben we achter ons gelaten vind ik, dus die commentaren zijn wat mij betreft niet op zijn plaats. Inmiddels is tijgerprint hot dit seizoen. Dus 1 kledingstuk vind ik wel leuk. En als het staat.....waarom niet he.

Blue....die jurk is trouwens ook echt leuk. Echter bij nader inzien te kort denk ik. Ik ben 30+, moeder.........en ben van mening dat een handbreed boven de knie niet meer voor mij geschikt is. Ikben 1,80 meter lang......dus knielang vind ik wel een must.
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
18-09-2017 12:31
Ik denk ook echt dat niet iedereen zondermeer ordinair oogt met een panterprint, of een gouden oorring of blond haar. De tijd waarin dat zo was hebben we achter ons gelaten vind ik, dus die commentaren zijn wat mij betreft niet op zijn plaats. Inmiddels is tijgerprint hot dit seizoen. Dus 1 kledingstuk vind ik wel leuk. En als het staat.....waarom niet he.

Blue....die jurk is trouwens ook echt leuk. Echter bij nader inzien te kort denk ik. Ik ben 30+, moeder.........en ben van mening dat een handbreed boven de knie niet meer voor mij geschikt is. Ikben 1,80 meter lang......dus knielang vind ik wel een must.
Dat klopt maar ik vind het wel leuk commentaar van de oudere generatie,de dames die dit tegen mij zeggen zijn tussen de 65-89 jaar en in hun geval is tijgerprint nog steeds iets ordinairs. Maar goed dat is niet relavant voor deze post.
Alle reacties Link kopieren
blue_lagoon schreef:
18-09-2017 12:12
Ik ben sowieso Esmara-fan, heb er hele mooie kleren, omslagdoeken en een trenchcoat van. Ik zie nu de lederen shopper... Wat is hij mooi!! Helaas online uitverkocht.

Kun je vertellen of de kleding groter of kleiner valt? Of kun je gewoon je eigen maat nemen?
Daar heb je denk ik wel gelijk in ja. Die generatie ervaart het nog als iets wanstaltelijks. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Mary20 schreef:
18-09-2017 13:32
Kun je vertellen of de kleding groter of kleiner valt? Of kun je gewoon je eigen maat nemen?
Ik heb gewoon mijn eigen maat genomen, zit prima!!
Alle reacties Link kopieren
blue_lagoon schreef:
18-09-2017 13:40
Ik heb gewoon mijn eigen maat genomen, zit prima!!
Dank je wel!

Wel mooi dat dit merk je zo goed bevalt, ben je lekker goedkoop uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven