Mode & Beauty alle pijlers

Hoe rooklucht uit leren jas krijgen

19-09-2017 16:53 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via marktplaats een fantastische lammy coat op de kop getikt. Nooit gedragen en dus ook niet in gerookt stond er.
Hij stinkt. Naar rook....
De stomerij vraagt rond de 45 euro voor een leren/ suède jas. De jas zelf kostte maar 20 euro, dus dat vind ik echt te gek.

Wie heeft de gouden huis tuin en keukentip?

:sick: :cry: :fortune:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Buiten hangen en een lading textielverfrisser er overheen spuiten?
Een tijdje in de doucheruimte hangen en lekker laten meestomen.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik proberen!
Bedankt
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Een klein pak Omo in een vuilniszak doen en daar de jas bij en dichtbinden. Een weekje laten liggen en dan ruikt de jas weer fris.
Alle reacties Link kopieren
Maakt het zoveel uit wat de jas gekocht heeft om m te laten stomen? Voor 65 euro heb je een "als nieuwe" jas die fris ruikt. Zo kan je het ook zien.
...
Alle reacties Link kopieren
Naja dat is natuurlijk ook zo Rooss. Maar ik heb een beperkt budget en ben aan het afvallen. Dus hij is ook geen grote investering waard.

Hij hangt nu buiten te luchten. Vanavond gaat hij mee in de douche :hyper: . Als dat niets helpt koop ik morgen omo.

Bedankt voor de tips!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
succes !
Alle reacties Link kopieren
Zhero kopen.
Ben je de lucht zo kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Hé, die Omo tip vind ik echt goed! die ga ik onthouden. Ik denk zomaar dat dit je echt gaat helpen. De douche lijkt mij meer om kreukels weg te stomen. maar wie weet helpt die ook. ik heb helaas verder geen geniale oplossing voor je.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Zhero ken ik niet. Ga ik eens naar kijken!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Van Hg alle geuren weg helpt goed!
Succes👍🏻
Rook trekt zodanig in leer dat t er niet meer uit gaat. Daarbij versterkt leer de rookgeur nog eens. Ik vrees dat elk tientje aan Hg etc weggegooid geld is. De jas maar weer doorverkopen, lijkt me beste.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh ik hoop zo dat je het fout hebt hobbelster. Maar als het er echt niet uitgaat zit er niks anders op inderdaad. :(
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
ik zou er in elk geval niets opspuiten, kans op vlekken is behoorlijk en dan kan je hem ook niet meer doorverkopen.
Alle reacties Link kopieren
drominique schreef:
20-09-2017 12:37
ik zou er in elk geval niets opspuiten, kans op vlekken is behoorlijk en dan kan je hem ook niet meer doorverkopen.
Je kan toch aan de binnekant spuiten?
Bovendien Zhero vlekt niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zhero besteld. Zal vandaag of morgen komen denk ik. Keep my fingers crossed.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Zhero heeft heel goed geholpen!!
Helaas hangt er nog steeds een lucht aan de jas (oud leer?) waar ik hoofdpijn van krijg. Hij staat dus weer te koop.
Ik ben nogal geurgevoelig.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven