Mode & Beauty alle pijlers

jeans.

21-09-2017 16:35 34 berichten
Naar aanleiding van het kledingbudget-topic vroeg ik me af: welke merken jeans zijn jullie tevreden over?
Ik draag graag spijkerbroeken met hoge taille (60 jaar he....buik niet strak meer), een wassing zonder slijtplekken, en smalle aansluitende pijpen. Geen maillotpijpen, maar wel netjes aansluitend. Ik kom zelf niet verder dan esprit.
Ik vind wijdere pijpen snel mannelijk staan. Ik ben slank, maat 38, maar de broeken voor jongeren vind ik allemaal te "versleten" of te laag van taille.
In de echte damesmodezaken voor "oudere dames" vind ik alleen truttenkleding (excusez le mot).
Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriet is de Levi's 314: http://www.levi.com/NL/nl_NL/levi/p/196 ... _GOO_Other
Middelhoog in de taille, klein beetje stretch, in verschillende kleuren te krijgen en met lengtematen.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0519583012.html
Zo'n model of is dit nog steeds te nauw aan de onderbenen?
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de broeken van 7 for all mankind fijn. Zitten bij mij altijd goed.

Dit model wat voor je of te wijd onder?
http://m.7forallmankind.nl/nl_nl/charli ... 51377.html

Bij zalando lounge komen de broeken van dit merk ook regelmatig voorbij.
Alle reacties Link kopieren
@waaromzijndebananenkrom (groeiennaarhetlichttoe)
Mooie broek, maar heup is wel een beetje laag, denk je niet?
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Alle reacties Link kopieren
Idd niet heel high waist. Had ik opgezocht, maar verder niet meer opgelet.

Ze hebben ze wel van dat merk. Iig hele fijne broeken en blijven mooi.
Mijn favoriet is de Only Ultimate Slim Fit, met middelhoge taille. Bij Zalando modellen ziet het er niet uit (geen idee hoe ze dit toch altijd voor elkaar krijgen) maar het is een heel mooie en fijne broek, in verschillende kleuren leverbaar en lekker betaalbaar. Ik ben trouwens 37, mocht dat wat uitmaken.

https://m.zalando.nl/only-slim-fit-jean ... r-955.html
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij de jeans van Selected Femme. Prijsindicatie: tussen de 60 en 100 euro. Vind ik zelf net wat sjieker dan Esprit. Ook op Zalando te vinden.
Only Royal High Slim Fit is ook wel een prima broek met hoge taille, maar zelf houd ik niet zo van hoge taille (kort bovenlijf en lange benen, een normale taille valt bij mij al als hoog, anders hou ik helemaal geen bovenlijf meer over en zit die broek ergens onder mijn oksel).

https://m.zalando.nl/only-royal-slim-fi ... x-q11.html
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zitten de jeans van Caroline Biss precies goed:

Afbeelding



Maar ik zou anders toch ook eens in die tuttenwinkel een jeans passen van Rosner of NYDY (Not Your Daughter's Yeans). Als je zo'n jeans eenmaal aan hebt is daar weinig tuttigs meer aan en ze hebben wel een goede pasvorm.
Alle reacties Link kopieren
hiltje schreef:
21-09-2017 17:38


Maar ik zou anders toch ook eens in die tuttenwinkel een jeans passen van Rosner of NYDY (Not Your Daughter's Yeans). Als je zo'n jeans eenmaal aan hebt is daar weinig tuttigs meer aan en ze hebben wel een goede pasvorm.
Precies! Mijn moeder is in de 60 en draagt jeans van Rosner. Zit goede pasvorm in en staat niet tuttig als je dat zelf ook niet bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd jeans van Only!
Neet deur maar veural ze passen zonder riem!
Alleen die lengte nog haha, lang leeve 7/8ste broeken en het naaimachine!
Siofra schreef:
21-09-2017 16:59
http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0519583012.html
Zo'n model of is dit nog steeds te nauw aan de onderbenen?

Ja die vind ik nog een beetje te strak aan de kuiten.
Lady_Day schreef:
21-09-2017 17:24
Kijk eens bij de jeans van Selected Femme. Prijsindicatie: tussen de 60 en 100 euro. Vind ik zelf net wat sjieker dan Esprit. Ook op Zalando te vinden.

Dank je, ga ik doen.
Lady_Day schreef:
21-09-2017 17:49
Precies! Mijn moeder is in de 60 en draagt jeans van Rosner. Zit goede pasvorm in en staat niet tuttig als je dat zelf ook niet bent.

Echt? Hmm misschien moet ik dat dan toch proberen.. ...
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Dit jeansmodel vind ik ook wel netjes, niet tot over je navel, aansluitend, maar niet super skinny. Wel wat slijtplekken. NickJean.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
NYDJ en Levi's.
Star² schreef:
21-09-2017 18:14
NYDJ en Levi's.
Ik was altijd fan van levis. Toen ik jonger was kon je me uittekenen in de 501, maar die staat nu verschrikkelijker :proud: :facepalm:
Ik zal eens wat andere proberen.
Lastig hoor..
Alle reacties Link kopieren
Vind die NYDJ ook helemaal niet verkeerd. Die moet ik ook onthouden.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Bedankt voor de tips allemaal. Ik zal eens het een en ander gaan proberen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien de Celia van het merk Garcia? Die is er in skinny, straight en flared. Straight is denk ik wat je zoekt zo te lezen. Hoge taille maar zonder dat de kontzakken heel hoog zitten.

NYDJ heb ik geprobeerd net als allerlei andere 'tuttige' modellen maar dat was het toch echt niet.
Update: het is de Levi's 712 slim fit geworden in een donkere kleur blauw (leuk voor de winter). Ik heb ook nog 2 modellen van Esprit besteld maar die zijn nog niet bezorgd. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
lach maar, maar ik ben erg blij met diverse jeans van c en a....
Alle reacties Link kopieren
Flared pijpen, mijn fav is gewoon
Van de H&M 39,95, blijft mooi
Donker in de was, zelfs na 2 seizoenen, heb nooit meer een mooiere gevonden, zelfs geen hele dure .
slinny jeans ben ik te oud voor met 42, vind ik .
guppekop schreef:
05-10-2017 14:55
lach maar, maar ik ben erg blij met diverse jeans van c en a....

Waarom zou ik lachen? Als dat model je bevalt waarom niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven