Mode & Beauty alle pijlers

Producten Jetske Ultee

26-09-2017 09:49 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met de producten van Jetske Ultee? Ik zit er over te denken om hier wat van aan te schaffen maar ik vind ze best aan de prijs.
Ik gebruik nu de exfolliant van Paula's choice. Die prijzen verschillen niet zoveel maar de crème en reinigingsproducten vind ik behoorlijk prijzig. Daarvoor gebruik ik nu Decubal. Die producten zijn absoluut niet duur.
Ik lees natuurlijk wel alles op de site maar ik wil graag ervaringen horen. In mijn omgeving wordt het niet echte gebruikt.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al een tijdje de exfoliant en de creme (en in de zomer de zonnebrand). Ik ben erg tevreden. Met de exfoliant doe ik al bijna een jaar, de creme gaat een maand of 3 mee gok ik (misschien iets langer). Mijn huid ziet er beter uit dan voordat ik de producten ben gaan gebruiken. Ik ben een beetje lui als het aankomt op huidverzorging, dus ik doe niet het hele stappenplan. Wat ik gedaan heb toen ik het wilde proberen is van die samples gekocht voor 12.50 waarmee je dan een paar keer alle stappen kan uitproberen. Misschien is dat nog een idee?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook de exfoliant en de dagcreme en ik ben er tevreden over. De zonnebrand gebruik ik niet, mijn huid gaat teveel glimmen als ik die op smeer. Dus daar gebruik ik een ander merk voor. Mijn huid is zeker verbeterd, vroeger gebruikte ik gewoon drogisten spul wat in de aanbieding was.
Je kunt volgens mij een test invullen op de site om te kijken welke producten bij jouw huid passen en inderdaad samples aanvragen om het uit te proberen.
Ik vind het ook niet heel goedkoop, maar mijn huid doet het er toch wel zo goed op dat ik het blijf gebruiken. Maar ik denk dat het het beste is om die samples te bestellen, dan kun je zelf oordelen.
Alle reacties Link kopieren
In mijn ervaring ben ik iets duurder uit met Jetske Ultee i.p.v. Paula's Choice (als je het omrekent naar prijs per ml). Ik vind de een niet slechter dan de ander. Ze werken bij mij allebei even goed.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen de (goedkopere versie) zonnebrand geprobeerd, maar die had zo'n rare geur dat ik er misselijk van werd. Die zou ik niet aanraden ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net even contact gehad. Ze hebben geen samples meer, komt voorlopig ook niet meer. Je kunt wel gewoon terugsturen als het niet bevalt.

Ik heb wel eens ergens gelezen dat er in de producten van J.U meer werkzame stoffen zitten als in die van paula's . Al is dat bij de exfolliant dan weer niet zo.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Update: ik heb de dagcreme nu paar weken in gebruik. Opgebouwd zoals beschreven staat in de folder. Ik vind het helemaal niks. Mijn huid is droog, het lijkt niet goed in te trekken, bultjes op mijn wangen. Contact gehad en ik stuur het product terug. Jammer. Illusie armer. Terug naar mijn Decubal crème. Heb op Ebay vitamine C gekocht. Ga dat als los product gebruiken.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Jammer krulliebollie, lastig he zo’n zoektocht? Heb je een gevoelige huid?

Mijn huid kan niet zoveel verdragen. Zelfs Decubal was iets te heftig.
Ik probeer zo weinig mogelijk te gebruiken, wat bij mij wel goed werkt is de oil cleansing method. Als ik minerale poeder op heb gehad, dan verwijder ik dat met pure amandelolie en wat water. Zo is mijn huid meteen gevoed. Het zal echt niet voor iedereen werken hoor, maar je kunt het eens proberen.
Verder werkt la roche posay redelijk goed (toleriane ultra).
Alle reacties Link kopieren
Jammer. Ik gebruik sinds kort the Ordinay. Vergelijkbaar met Paula's Choice (groot fan, wel duur) maar veel goedkoper. Ik heb het ook n.a.v. een topic hier besteld via asos
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker een gevoelige huid. Ik ga weer terug naar Decubal als dagcreme en savonds Arganolie. Ik wil ook eucherin graag eens proberen maar misschien moet ik niet verder gaan proberen en blijven met wat het goed doet.
De Exfoliant van Paula’s Choice werkt overigens ook minder nu met JU crème.
Tip van de Amandelolie opgeslagen!
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk niet zo een fan van Paula's Choice en Jetske Ultee. Ik gebruik alleen producten van Lira Clinical. Die zijn verkrijgbaar exclusief bij huidtherapeuten. De SPF zonnebrand smeert erg lekker en ze hebben verschillende exfoliants en cremes.
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
17-10-2017 18:26
Update: ik heb de dagcreme nu paar weken in gebruik. Opgebouwd zoals beschreven staat in de folder. Ik vind het helemaal niks. Mijn huid is droog, het lijkt niet goed in te trekken, bultjes op mijn wangen. Contact gehad en ik stuur het product terug. Jammer. Illusie armer. Terug naar mijn Decubal crème. Heb op Ebay vitamine C gekocht. Ga dat als los product gebruiken.
Welk product heb je precies gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Juliajong77 schreef:
18-10-2017 22:37
Persoonlijk niet zo een fan van Paula's Choice en Jetske Ultee. Ik gebruik alleen producten van Lira Clinical. Die zijn verkrijgbaar exclusief bij huidtherapeuten. De SPF zonnebrand smeert erg lekker en ze hebben verschillende exfoliants en cremes.
Welke producten heb je gebruikt?
Ik heb de producten van Jetske Ultee meerdere keren gebruikt. Ik had last van puistjes en dat was erg snel verholpen. Super fijn dus!
De exfoliant deed niet echt iets voor mijn huid. Tenminste, ik zag geen verschil toen ik ermee was gestopt.

Sinds ik aan de pil ben heb ik geen last meer van puistjes en gebruik ik weer goedkopere gezichtsverzorging.
Ik zou zeggen, als je een problematische huid hebt is het wel aan te raden. Als je geen grote problemen hebt met je huid zijn er veel goedkopere opties die ook goed zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef:
20-10-2017 16:02
Welk product heb je precies gebruikt?
Van Jetske Ultee de moisturizer. Van Paula’s choice de exfoliant. Daar ben im overigens erg tevreden over.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
17-10-2017 21:41
Jammer. Ik gebruik sinds kort the Ordinay. Vergelijkbaar met Paula's Choice (groot fan, wel duur) maar veel goedkoper. Ik heb het ook n.a.v. een topic hier besteld via asos
Daar ben ik erg benieuwd naar. Is het kwalitatief net zo goed? Prijzen zijn iets vriendelijker volgens mij.
Wat zijn de ultieme producten?
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
20-10-2017 18:43
Van Jetske Ultee de moisturizer. Van Paula’s choice de exfoliant. Daar ben im overigens erg tevreden over.
Is dat de moisturizer voor de droge huid? Die staan welk bekend om de weinig hydraterende werking. Enige wat je nog kon doen is mengen met wat olie of moisturizer. Exfoliant van Paula vond ik niets (die van Jetske ook niet)
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef:
20-10-2017 18:52
Is dat de moisturizer voor de droge huid? Die staan welk bekend om de weinig hydraterende werking. Enige wat je nog kon doen is mengen met wat olie of moisturizer. Exfoliant van Paula vond ik niets (die van Jetske ook niet)
Ja die had ik. Ik heb ook een hele droge huid. Ik heb hem terug gestuurd en krijg ( als het goed is) mijn geld terug.
Nu weer terug bij Debal en olie voor savonds.

De exfoliant van Paula heeft mijn huid ontzettend verbeterd. Die blijf ik ook gewoon gebruiken.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
20-10-2017 18:57
Ja die had ik. Ik heb ook een hele droge huid. Ik heb hem terug gestuurd en krijg ( als het goed is) mijn geld terug.
Nu weer terug bij Debal en olie voor savonds.
De Repaircream van Jetske hydrateert veel beter dan de gewone creme. Voelt ook fijner aan bij een droge huid.
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
20-10-2017 18:57
Ja die had ik. Ik heb ook een hele droge huid. Ik heb hem terug gestuurd en krijg ( als het goed is) mijn geld terug.
Nu weer terug bij Debal en olie voor savonds.

De exfoliant van Paula heeft mijn huid ontzettend verbeterd. Die blijf ik ook gewoon gebruiken.
Welke exfoilant heb je?

Ik heb nog wel een tip voor een goed merk. Tebiskin. Wordt door huidtherapeute gebruikt en is minder duur dan Jetske. Hyal is bv een fijne en goede moisturizer.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook de exfoliant sinds 2 weken ongeveer. Ik vind het heel erg fijn! Ik heb altijd grote porien op en rond mijn neus, waar veel talg in ging zitten. Geen echte meeeters, maar wel goed zichtbaar. Nu zijn ze minder zichtbaar, doordat ze 'schoner' zijn. Fijn, want tot nu toe hielp niks! Behalve groene klei-masker, maar dat is meer werk.
Ik vind de spullen alleen duur, dus ik koop de rest niet. Ben tevreden over andere producten.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook groot fan van the ordinairy. Ik heb een heel arsenaal aan producten. Alleen iets te enthousiast met de aha peeling gesmeerd, heb nu een kortst naast mijn mond. Je voelt dat de producten echt werken en je kunt op de site precies zien wat erin zit. Ik ben allergisch voor siliconen dus die producten vermijd ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even op de site van the ordinary gekeken, maar ik kan er nog geen wijs uit. Wat is nu wat? Het vraagt een hele studie ben ik bang, daar heb ik geen zin in. Al moet ik zeggen dat ik wel nieuwsgierig word...
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef:
20-10-2017 20:02
Welke exfoilant heb je?

Ik heb nog wel een tip voor een goed merk. Tebiskin. Wordt door huidtherapeute gebruikt en is minder duur dan Jetske. Hyal is bv een fijne en goede moisturizer.
Begonnen met 1% bha en daarna2 % bha

Ik ga eens kijken naar tebiskin.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Moet je doen. Kun je online bestellen, zelfs zonder verzendkosten.
Zit geen parfum en parabenen in de producten. Ik heb een erg gevoelige huid, maar verdraag die producten wel.

Hyal is een wat lichtere creme, maar hydrateert goed. (ga ik wederom kopen)

Maar als je een vollere wil raad ik je cera boost aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven