Mode & Beauty alle pijlers

Pumps en jasje/iets anders

30-09-2017 15:52 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een ontzettende mode-noob. Nou heb ik voor de bruiloft van mijn schoonzusje dit jurkje gekocht. Ik moet nog even over mijn love-handle-issue heen maar dat komt vast goed.
Maar nu zoek ik dus pumps voor eronder en iets voor over het jurkje aangezien ze wsl buiten trouwen :-x

Hebben jullie ideeën voor pumps? Ik heb zelf zwarte maar die zitten echt heel erg verrot, daar kan ik niet een dag op lopen. Wat zijn mooie pumps die ook enigszins comfortabel lopen?

Jurkje:
https://www.rinsmafashion.nl/1586162-sm ... n-17982/33
Alle reacties Link kopieren
Tamaris loopt prettig. Gabor ook maar das wat degelijker.
Alle reacties Link kopieren
'No stress' vind ik heel comfortabel. Mooi jurkje! Ik vind zwarte pumps er goed bij passen maar je kunt natuurlijk ook een van de kleuren uit de jurk nemen. Ik zou ook vooraf even bedenken of je een panty gaat dragen en zo ja welke kleur. Ik vind een donkere panty met lichte schoenen niet zo mooi. Maar ik hou ook weer niet van huidskleur panty. Maar dat is smaak natuurlijk, maar wel handig ook alvast even te bedenken.
Mooi jurkje! Ik zou voor een zwarte pump gaan, met een grijze/antraciet panty, staat vaak wat zachter dan zwart. Pump bijvoorbeeld van gabor.
Qua jasje misschien iets in de kleuren van de jurk?
Ik vind deze erg mooi: https://www.zalando.nl/gabor-plateaupum ... p-q13.html

Gabor, dus lopen zeer waarschijnlijk goddelijk. En in verschillende kleuren (ik vind de grijs metallic ook erg mooi).
Alle reacties Link kopieren
Kan me niet voorstellen dat zulke hakken comfortabel kunnen lopen
Leuk jurkje maar wanneer trouwen ze?
Ik vind hakken tot zo 7 cm (plus eventueel plateau ) goed te doen voor langere tijd. Een wat bredere hak loopt stabieler dan een smallere, dus ga niet voor stiletto's (ook geen blokhak, maar iets daar tussenin) en ik vind een schoen met een bandje stabieler lopen dan een geheel open pump. Kan persoonlijk zijn, ik heb smalle voeten, maar volgens mij helpt het wel.

Inlopen, af en toe een uurtje in huis helpt. Zowel in de gewenning als in het comfort van de schoen. En tot slot: accepteren dat het vrij normaal is om na een dag hakken om te vallen van de pijn in je voeten.

Zoiets zou ik zelf doen. Afbeelding
Oh en wat je ook doet: val niet in de 'toch een klein hakje en een bandje, kijk mij eens elegant zijn' val van dit soort gedrochten, een paar goede sneakers is nog eleganter dan deze exemplaren.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ooh verschrikkelijk. Zelfs ik weet dat dat meer iets is voor m'n oma :'-)
Alle reacties Link kopieren
taxi87 schreef:
30-09-2017 17:27
Kan me niet voorstellen dat zulke hakken comfortabel kunnen lopen
Leuk jurkje maar wanneer trouwen ze?
Eind oktober
Ik vind pump van Tamaris fijn lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik heb pumps van Tamaris besteld, zwarte. Kan ik gewoon huidskleurige panty's eronder doen? Die zie je in principe niet heel goed als ik goede koop (20 denier?) koop toch? Of is zwarte/grijs mooier?
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
30-09-2017 17:23
Ik vind deze erg mooi: https://www.zalando.nl/gabor-plateaupum ... p-q13.html

Gabor, dus lopen zeer waarschijnlijk goddelijk. En in verschillende kleuren (ik vind de grijs metallic ook erg mooi).
Deze lopen echt goed, kan je gerust een dag aan. Gabor is heel comfortabel. Even van te voren inlopen. Mochten ze wat te strak zijn op bepaalde punten kan je ze oprekken, de schoenmaker kan je hierin adviseren.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
30-09-2017 17:23
Ik vind deze erg mooi: https://www.zalando.nl/gabor-plateaupum ... p-q13.html

Gabor, dus lopen zeer waarschijnlijk goddelijk. En in verschillende kleuren (ik vind de grijs metallic ook erg mooi).
lijken me inderdaad erg comfortabel!
Alle reacties Link kopieren
RegretteRien schreef:
30-09-2017 19:48
Oh en wat je ook doet: val niet in de 'toch een klein hakje en een bandje, kijk mij eens elegant zijn' val van dit soort gedrochten, een paar goede sneakers is nog eleganter dan deze exemplaren.
Afbeelding
hahaha, inderdaad verschrikkelijk!
Alle reacties Link kopieren
fryskefaam schreef:
17-10-2017 13:37
Ok, ik heb pumps van Tamaris besteld, zwarte. Kan ik gewoon huidskleurige panty's eronder doen? Die zie je in principe niet heel goed als ik goede koop (20 denier?) koop toch? Of is zwarte/grijs mooier?
ik denk dat bij dit jurkje huiskleur het mooiste is, Tamaris pumps zijn ook vaak heel comfortabel. Heb je nu al een jasje? Denk ook evt aan een grote omslagdoek, zeker als het buten is (dat zal toch niet in oktober??)
RegretteRien schreef:
30-09-2017 19:48
Oh en wat je ook doet: val niet in de 'toch een klein hakje en een bandje, kijk mij eens elegant zijn' val van dit soort gedrochten, een paar goede sneakers is nog eleganter dan deze exemplaren.
Afbeelding
Helemaal mee eens! Ik vind kitten-heels altijd wel een leuk compromis. Geen hoge hak, wel soms heel elegant (beetje puntneus)
Met Tamaris heb ik wisselende ervaringen. Ik heb er pumps van die heerlijk zitten, maar ook een paar die te smal zijn en enorm in mijn voet snijden ter hoogte van de "teenaanzet".
fryskefaam schreef:
17-10-2017 13:37
Ok, ik heb pumps van Tamaris besteld, zwarte. Kan ik gewoon huidskleurige panty's eronder doen? Die zie je in principe niet heel goed als ik goede koop (20 denier?) koop toch? Of is zwarte/grijs mooier?
Ik zou voor dunne grijze gaan.
Ik vind het trouwens een heel mooi, feestelijk jurkje TO. Ik zou een jasje zoeken in een kleur die in de jurk voorkomt.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd zelf niet zo van jasjes op een jurk, vind ik zelden mooi. Smaken verschillen natuurlijk. Maar wat vind je van zwarte transparante mouwen? Dresses only had ze voorheen in zwart en blauw en ze zijn er vast wel op meer plekken.

http://www.topjurken.com/canopi-mouwen- ... ant-zwart/

Die schoenen met lage hak en bandje zijn inderdaad vreselijk en toch zie je ze best veel :hihi:
anoniem_336475 wijzigde dit bericht op 18-10-2017 17:49
13.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RegretteRien schreef:
30-09-2017 19:48
Oh en wat je ook doet: val niet in de 'toch een klein hakje en een bandje, kijk mij eens elegant zijn' val van dit soort gedrochten, een paar goede sneakers is nog eleganter dan deze exemplaren.
Afbeelding
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven