Mode & Beauty alle pijlers

1 dag als vrouw

03-10-2017 00:38 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik wil graag ontdekken hoe het is om vrouwenkleren te dragen en opgemaakt te worden ook hoor je vaak van dames dat op hakjes lopen niet makkelijk is dat wil ik graag ook een keer doen
Wie wil mij daar mee helpen
Ik ben 25 en heb een auto en pas maatje 36 en 38 en ik heb schoenmaat 39

Groeten rody
Stap in je auto, rij naar de H&M en koop kleertjes.
Is de herfstvakantie alweer begonnen in sommige gebieden?
Da's wel erg vroeg.
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 03-10-2017 00:41
14.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En nee, je bent niet “als vrouw” door een verkleedpartij
Tornacense schreef:
03-10-2017 00:40
Is de herfstvakantie alweer begonnen in sommige gebieden?
Nee
Alle reacties Link kopieren
Succes !

http://fantasia-society.com/index.php?o ... &Itemid=68


INLOOPMIDDAGEN


*-*-*

DINSDAG 03-10

DINSDAG 10-10

DINSDAG 17-10

DINSDAG 24-10




WE VRAGEN VAN IEDER EEN KLEINE BIJDRAGE VAN €. 5,00

VOOR GASTEN: DE INLOOPMIDDAGEN ZIJN BEDOELD OM HIER IN ONS CLUBHUIS

ROND TE KIJKEN EN PERSOONLIJK KENNIS TE KOMEN MAKEN

VRIJBLIJVEND EN ZÓNDER VERDERE VERPLICHTINGEN

* * * * *

VOOR ONZE VASTE LEDEN IS HET WEER GEZELLIG OM EVEN BINNEN TE WIPPEN

VOOR EEN VERS BAKJE LEUT MET WAT LEKKERS ONDER HET MOTTO

WIE WEET WIE ER NÚ WEER OP BEZOEK IS... SPANNEND HOOR!

* * * * *
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
03-10-2017 00:39
Stap in je auto, rij naar de H&M en koop kleertjes.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-10-2017 09:46
Reden: ivm ongepast
21.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rody,

(grappig, had dat in mijn top 5 namen voor mijn zoon tot iemand mij zei dat dat klonk als een sjouwer van een band)

Ik had je best willen helpen als moeder van een transzoon en een lesbische dochter. Heeft weinig met jou en je vraag te maken, i know, maar is maar om aan te geven dat niks menselijks mij vreemd is. Heb helaas hele andere maten! Succes en laat je niet op de kast jagen door users hier die in andere topics een moeder van een pas uit de kast gekomen homo op haar zorgen aanvallen. Omdat ze zo ruimdenkend zijn :rofl:
Alle reacties Link kopieren
[...]

:rofl:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-10-2017 13:43
Reden: ivm ongepast
85.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
annebell schreef:
03-10-2017 02:25
Rody,

(grappig, had dat in mijn top 5 namen voor mijn zoon tot iemand mij zei dat dat klonk als een sjouwer van een band)

Ik had je best willen helpen als moeder van een transzoon en een lesbische dochter. Heeft weinig met jou en je vraag te maken, i know, maar is maar om aan te geven dat niks menselijks mij vreemd is. Heb helaas hele andere maten! Succes en laat je niet op de kast jagen door users hier die in andere topics een moeder van een pas uit de kast gekomen homo op haar zorgen aanvallen. Omdat ze zo ruimdenkend zijn :rofl:
You said it.De ironie.
Alle reacties Link kopieren
Eej! Gij ook nog wakker(d)(t)?
Alle reacties Link kopieren
Tarlin schreef:
03-10-2017 03:16
You said it.De ironie.
dubbel(d)(t)
anoniem_302813 wijzigde dit bericht op 03-10-2017 03:58
55.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tarlin schreef:
03-10-2017 03:16
You said it.De ironie.
Maybe i zei it met een slukje to veel up en felt myself een little bit getriggerd at dat moment door what keboert is met my son. Kan het niet meer nalezen helaas dus ook niet meer nuanceren. Bericht is gewist dus zal idd niet zo meelevend zijn geweest. a(d)(t) liest. Sorry mom!
Alle reacties Link kopieren
Er is toch wel iemand die het leuk vindt om te doen ik wil er zelf wel wat voor geven
Alle reacties Link kopieren
Rody01990 schreef:
03-10-2017 06:24
Er is toch wel iemand die het leuk vindt om te doen ik wil er zelf wel wat voor geven
Maar de fun zit toch in het zelf opmaken e.d.?
MoirenPhae schreef:
03-10-2017 00:39
Stap in je auto, rij naar de H&M en koop kleertjes.
Om vervolgens naar de ici Paris te gaan om opgemaakt te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel hoe dat is: het is kut en dan ben ik nog wel een vrouw. Je loopt met verf op je gezicht en meters kleurige fladderende zijden en kanten stof om je lijf en wie wil je waarvan overtuigen? Dat je een echte vrouw bent? En veronderstel; ik vind dat jij sprekend op een vrouw lijkt (wat vermoedelijk niet het geval is vanwege de veranderingen die testosteron in je lijf en geest hebben aangebracht); wat dan nog? De helft van de mensheid is vrouw.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
03-10-2017 06:46
Ik weet wel hoe dat is: het is kut en dan ben ik nog wel een vrouw. Je loopt met verf op je gezicht en meters kleurige fladderende zijden en kanten stof om je lijf en wie wil je waarvan overtuigen? Dat je een echte vrouw bent? En veronderstel; ik vind dat jij sprekend op een vrouw lijkt (wat vermoedelijk niet het geval is vanwege de veranderingen die testosteron in je lijf en geest hebben aangebracht); wat dan nog? De helft van de mensheid is vrouw.
Ja, en? Het gaat toch niet om jou en wat jij ervan vindt? Hij wil graag vrouwenkleren aan en op hakken leren lopen.

Rody, ga eens naar een kringloopwinkel. Daar kun je uitgebreid snuffelen en kleding aanpassen en ook nog eens goedkoop een paar outfits scoren. In mijn lokale kringloop zie ik ook wel eens mannen tussen/in de vrouwenkleren. En in maat 39 zijn ook volop schoenen te koop.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het niet vaker dan 1 keer aan ik wil het alleen 1 keer ervaren verder niet zonde als ik het dan koop en daarna weggooi
Alle reacties Link kopieren
Rody01990 schreef:
03-10-2017 07:35
Ik wil het niet vaker dan 1 keer aan ik wil het alleen 1 keer ervaren verder niet zonde als ik het dan koop en daarna weggooi
Misschien is het goed om dit idee te laten varen, het is 99% zeker niet ‘voor een keer’. Je voelt je er waarschijnlijk goed in en dan wil je dit vaker. Koop gewoon iets moois voor jezelf, h&m, Zara, primark etc zijn niet duur en goede winkels om te beginnen.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
weet je, het kwam ons ook niet aanwaaien hoor
aan je uiterlijk werken kost moeite, je gaat je geen 'vrouw' voelen door geen moeite te doen

oh en als je toch bezig bent, probeer meteen eens je haar te krullen of te steilen en gaatjes te laten prikken
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Hoop toch dat iemand dit leuk vind om te doen voor mij voor een uurtje
Rody01990 schreef:
03-10-2017 09:51
Hoop toch dat iemand dit leuk vind om te doen voor mij voor een uurtje
En waarom moet iemand dat voor je doen en doe je het niet zelf?
Komt best creepy over en ik geloof dus ook niet dat je intenties zo zuiver zijn :-P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen gekke gedachtes achter
En als iemand het toch eng vindt vraagt ze toch een vriendin erbij is gezelliger ook
Rody01990 schreef:
03-10-2017 10:20
Ik heb er geen gekke gedachtes achter
En als iemand het toch eng vindt vraagt ze toch een vriendin erbij is gezelliger ook
Huur dan een personal shopper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven