Mode & Beauty alle pijlers

Magical Panty is hij echt onverwoestbaar?

20-10-2017 14:35 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb weer nieuwe pantys nodig maar iedereen kent de eeuwige struggle van panty aantrekken stuk en meteen weer een nieuwe aan moeten doen, of ergens naar toilet gaan en vervolgens met een ladder in je panty de dag doorkomen o_o

Nu zag ik een advertentie op fb over een panty die onverwoestbaar zou zijn en het filmpje zag er veelbelovend uit met scharen en messen door de panty en nog steeds heel..

Iemand hier ervaring mee? Want zulke dingen lijken altijd te mooi om waar te zijn..

Groetjes
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het ook en ben heel benieuwd! Kan me bijna niet voorstellen maar als het echt zo is zou dat een uitkomst zijn. Pantys gaan bij mij maar een dag mee. Of mijn nagel, of mijn ring, of kind of kat of mijn bureau of klitteband van de kinderwagen, you name it maakt mijn pantys stuk.

Ik ben benieuwd of hij ook mooi is. Ik draag meestal 40 dernier en houd niet van glimmend en zonder grove structuur.
Alle reacties Link kopieren
ik wacht ook op iemand die ze echt heeft getest haha, ziet er inderdaad veelbelovend uit. Heb nu ook weer een panty aan die (uiteraard zak ik dat pas toen ik hem aan had) toch ook weer her en der beschadigingen heeft. Gelukkig hoge laarzen aan maar wat een gezeik is het toch altijd.

Ik heb overigens met pantys vanaf 40 den zeg maar nooit problemen, het gaat echt om de dunne (15 a 20 Den) en die zijn af en toe wel heel erg mooi.

hoor vele positiefs over pantys van de zeeman, iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Dat met een schaar of mes er langs kan daar kan ik ook een filmpje mee maken Dat is een verkooptruc en zegt niets over de kwaliteit van de panty.
Ik ken ze verder niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Btw zo duur is ie niet 17.95 dus daar zou je eens een gokje voor kunnen wagen.
Het glimt wel heel erg en dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook heeeel benieuwd of iemand zo'n ding al besteld heeft. Ik houd niet van glimpanty's dus mij zul je er niet in zien maar het idee van een onverwoestbare panty spreekt mij zeker aan.

Alternatief: Wolford Satin Opaque Nature. Ongeveer 40 denier gok ik. Ik heb die van mij al heel vaak aangehad en gewassen en er zit nog geen enkel haaltje of zo'n irritant 'streepje' in. Heel sterk. Zit Cupro in, ik denk dat dat het is.

Geen ervaring met panty's van de Zeeman. Ik vind ze niet zo lekker voelen.
Alle reacties Link kopieren
DivaMommy94 schreef:
20-10-2017 14:35
Hallo allemaal,

Ik heb weer nieuwe pantys nodig maar iedereen kent de eeuwige struggle van panty aantrekken stuk en meteen weer een nieuwe aan moeten doen, of ergens naar toilet gaan en vervolgens met een ladder in je panty de dag doorkomen o_o

Nu zag ik een advertentie op fb over een panty die onverwoestbaar zou zijn en het filmpje zag er veelbelovend uit met scharen en messen door de panty en nog steeds heel..

Iemand hier ervaring mee? Want zulke dingen lijken altijd te mooi om waar te zijn..

Groetjes
Ik draag meestal hold-up kousen,die struggle heb ik geen last van als ik wél een panty draag. Ik draag mijn panty's meerdere keren en was ze met de hand. De enigste die ze altijd stuk maakt is mijn vriend. :rofl:
anoniem_353379 wijzigde dit bericht op 21-10-2017 10:16
0.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik draag niet dagelijks maar wel regelmatig panty's en ken dit probleem helemaal niet?
Wat voor panty's koop je dan die zo snel kapot gaan? Of ben je heel onhandig/ heb je kleding met scherpe ritsjes oid?

Ik draag altijd wat duurdere panty's (vanaf ca. 20 eur ps) dus vind die 17,95 helemaal geen gekke prijs. Al zou je ook eens een 'gewone' duurdere kunnen proberen die je mooi vindt, misschien overleeft die ook langer.
Ik heb nooit problemen met mijn panty's van Oroblu.
Hooguit komen er een keer haaltjes in, maar ladders heb ik echt nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag Kunert warm up panty's die lang mooi blijven en zonder glans zijn. Ik heb ooit die van de zeeman aangehad, maar als daar een briesje langs ging had ik het meteen koud. Zodoende bij deze uitgekomen en ben er erg tevreden over.
waarompaktieniet wijzigde dit bericht op 24-10-2017 17:11
Reden: typo
1.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.fashion66.nl/products/onverwoestbare-panty


Overigens heb ik katten en vind ik panty's nogal snel koud.Geef mij maar maillots
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ze van de hema. Die vind ik mooi maar gaan dus zo snel kapot. Ik doe niks geks maar elke keer is het op een domme manier. En dan zit er een gaatje in of een haal. Ladder nooit echt.
Ik durf geen duurdere want ben bang dat dat dan ook zo gaat. Maar misschien komt daar dan niet zo snel een gat in. Na zwangerschap ga ik het eens proberen.
Ik heb dus eens de meest verschrikkelijke panty ooit gehad. Er zat een kleine ladder bovenaan die echter amper opviel, totdat ik ging fietsen en dat ding alsmaar verder kapot rolde. De ladder werd een verticale scheur van boven naar beneden tot m'n enkels. :'( Gelukkig daarna nooit weer gehad, maar sinds die tijd let ik wel beter op de kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
ladders heb ik eigenlijk nooit meer, volgens mij zijn de meeste pantys wel antiladder maar he, die haaltjes en gaatjes en kleine horizontale streepjes, die hou je wel.
Alle reacties Link kopieren
Als je panty's stuk gaan bij het aantrekken en naar het toilet gaan dan doe je denk ik gewoon niet voorzichtig genoeg. De oplossing daarvoor is dus vooral voorzichtiger doen en niet gaan lopen rukken aan je panty. Ik had dat probleem vroeger weleens, nu ik rustiger doe eigenlijk nooit meer. Even opletten of je geen scherpe randjes aan je nagels hebt scheelt ook.

Ik koop gewoon panty's van de Zeeman/Hema/Primark enz en die was ik in een lingeriezakje, gewoon de machine krijgen ze haaltjes en streepjes. Als ze na een paar keer wassen alsnog niet meer mooi zijn gaan ze gewoon weg. Bij mij gaan ze wel vaak stuk door achter dingen te blijven hangen enz maar dat ligt aan mijn onhandigheid en niet aan de panty, vandaar dat ik goedkope panty's koop.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het probleem totaal niet. Mijn panty's komen bijna allemaal van de hema. Verschillende diktes. En ik doe er vaak 2 seizoenen mee. Ik zorg er wel voor dat ik nog geen ringen aanheb ' s morgens. Maar als ik naar de wc ga heb ik wel ringen aan. Gewoon rustig optrekken.
Voor degene die ze direct kapot trekken: trek je ze dan in 1x omhoog ofzo?

Heel soms hier een gaatje. Maar een echte ladder nog nooit gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven