Mode & Beauty alle pijlers

Anti-roos shampoo?

20-10-2017 16:23 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister bij de kapper te horen gekregen dat ik (beetje) roos. Hier was ik al bang voor. (wegens jeuk).
Vroeger heb ik jaren last gehad van erge roos. Vond die anti-roos shampoo´s nooit zo fijn.
Welke anti-roos shampoo heeft jullie goed geholpen?
Alle reacties Link kopieren
Head & shoulder werkt in mijn ogen toch het beste van alle shampoos die ik heb gebruikt
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
nioxin
https://www.hallohaar.nl/merken-tegen-h ... val/nioxin
wel prijzig
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
20-10-2017 16:28
Head & shoulder werkt in mijn ogen toch het beste van alle shampoos die ik heb gebruikt
Met H&S heb ik echt slechte ervaring.
H&S stript je hoofdhuid, geen wonder dat je de roos mee trekt. En je haarkleur ook trouwens.
Tegelijkertijd verpest je ook de zuurgraad van je huid en zijn alle goede oliën verdwenen. Wat resulteert in overproductie van de talgklieren, wat resulteert in een vette kop , wat resulteert in, ja wel, roos.
Dus ga je weer een nieuw flesje H en 's halen en is het cirkeltje weer rond.

Tot zo ver mijn rant.

Ik zou kiezen voor een natuurlijke shampoo zonder sls, parfum, parabenen en siliconen.
Sanex anti roos
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Palmolive anti roos shampoo, vind deze erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
Die van Andrelon werkt wel goed.
carpe diem.
Ik gebruik de anti- roos shampoo van Keune. Aangeraden via de kapper. Had een tijdje geleden een andere shampoo en merk dat die niet geschikt was voor mijn haar. Nu weer terug naar Keune. Wel duur, maar voor mijn gevoel wel het geld waard. Gaat lang mee.

https://www.hardyskeuze.nl/haarproducte ... mpoo-300ml
Ik gebruik geen anti roos maar een shampoo geschikt voor gevoelige hoofdhuid. Die zijn veel milder. Van anti-roos shampoos krijg ik meer jeuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven