Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
Ik heb niets aan... lig nog in m'n bed en als ik het weer hoor nodigt dat niet uit om eruit te komen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Alleen mn slaapshirt.... heerlijk nog in mn bed!!!.
Daarna spijkerbroek en zwarte trui.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gave bloes Het Groepje!
Alle reacties Link kopieren
Zwart leren rokje, zwarte panty met motiefje, zwart shirtje met witte stip en mosterdgeel vest lang daaroverheen.
Alle reacties Link kopieren
Zwart fluwelen skinny, donkergroen oversized shirt en bikerboots
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren
Nu nog in mijn knalroze huispak, heb net het hele huishouden weer klaar, zoon ligt net in bed voor zijn slaapje en nu kan ik even douchen en aankleden.
Vandaag word het gewoon een spijkerbroek met shirt en een halflang vest erover, witte sneakers eronder.
Alle reacties Link kopieren
Slaapshirt, badjas en sloffen.
Straks kluskleren aan, oude broek, shirt en crocs
Alle reacties Link kopieren
Vlammetje-1 schreef:
25-10-2017 09:42
Zwart leren rokje, zwarte panty met motiefje, zwart shirtje met witte stip en mosterdgeel vest lang daaroverheen.
wat voor schoenen?
Alle reacties Link kopieren
heb nu al weer ideeën op gedaan, leuk! (zo van ; oh ja, zoiets heb ik ook , dat kan natuurlijk ook)
Alle reacties Link kopieren
Een licht grijs shirt van primark met een hele dikke zwarte legging als broek en m’n witte Stan Smit adidasjes. Heel basic, heb vanavond misschien een date, dan trek ik wel wat anders aan. Voor werk is dit prima
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
leatherlook legging van Geisha (matte look, niet glanzend) met grijze oversized trui/jurkje en zwarte fluwelen enkellaarsjes met hoge hak
Maaique schreef:
25-10-2017 10:27
Een licht grijs shirt van primark met een hele dikke zwarte legging als broek en m’n witte Stan Smit adidasjes. Heel basic, heb vanavond misschien een date, dan trek ik wel wat anders aan. Voor werk is dit prima
Het lijkt me heerlijk om een legging als broek aan te kunnen! Klinkt als ern leuke outfit.
guppekop schreef:
25-10-2017 09:30
Wat een gave bloes Het Groepje!
Die ik aanheb is langer en met kleinere pistooltjes.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
25-10-2017 10:31
Het lijkt me heerlijk om een legging als broek aan te kunnen! Klinkt als ern leuke outfit.
Het is geen echte legging, meer een broek zonder rits haha. Weet niet zo goed hoe ik het moet noemen. Hoezo zou jij dat niet kunnen dragen?
Internagelaktisch
Maaique schreef:
25-10-2017 10:34
Het is geen echte legging, meer een broek zonder rits haha. Weet niet zo goed hoe ik het moet noemen. Hoezo zou jij dat niet kunnen dragen?
Zonder zakken heb ik zo'n kont :-)


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrij vandaag dus ik doe niet te moeilijk. Zwarte fluwelen legging, oversized wit shirt met zwarte strepen, als ik naar buiten ga komen daar zwarte Vans sneakers en een zwart leren jasje bij. En een zwarte sjaal met witte sterretjes.

Ik vind die blouse met pistolen ook heel mooi!
Alle reacties Link kopieren
Vlammetje-1 schreef:
25-10-2017 09:42
Zwart leren rokje, zwarte panty met motiefje, zwart shirtje met witte stip en mosterdgeel vest lang daaroverheen.
Mooi! Helemaal mijn smaak.
Onderstaande jurk met daarop een getailleerd licht denimjasje, zwarte panty en zwarte pumps
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
goed idee, een spijkerjasje over een jurk!
Ik heb een licht bruine skinny met zichtbare knoopsluiting aan, een legergroen shirt met 3/4 mouwen met lange rits aan de achterkant. Daarover een vest met goud en bruin en rafels tot op de heup.
En ik heb mijn hoge bruine bruine veterschoenen model kist erbij aan, handig in het bos met de hond.

Leuk topic!
Jammer dat ik geen plaatjes kan pakken.
Ik.lees hier fluwelen leggings. Ik heb er eentje en twee keer ernstige dress malfunctions gehad.
Om de een of andere reden glijdt alles omhoog wat ik erop draag.
En ik wil graag iets over mijn kont.
Letten jullie op het soort stof wat je er op draagt, en wat draag je dan?
Zwarte skinny met coating, dennengroen shirt met roezels, zwarte enkellaarzen, zilveren sieraden (grote oorringen, brede ringen en dunne armbanden).
Alle reacties Link kopieren
Een zwart coltruitje, een zwart/donkerbruin rokje, een dikke zwarte panty en mijn nieuwe zwarte lakleren dr Martens! met die laatste ben ik zo blij! heb lang getwijfeld om ze te kopen maar eigenlijk passen ze bij heel veel kleding.
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven