Mode & Beauty alle pijlers

Welke parfums vinden jullie nou echt vies?

28-02-2007 09:07 349 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er bestaat al een topic over geuren die erg lekker zijn, maar welke vinden jullie nou ech heel vies?



Deze vind ik heel vies:

roma van laura biagotti

deep red van hugo boss

eden van cacharel

gloria van der bilt

lou lou van cacharel



en jullie?
Alle reacties Link kopieren
Cool Water van Davidoff

L'eau D'issey - getverderrie

Opium

Paris

Angel

Wish

De meeste parfums van Kenzo vind ik ook niet zo geweldig, terwijl die voor mannen van Kenzo wel lekker zijn.



Alle Vanderbilts, Gabriela Sabatini's, Celine Dion's e.d.

En er zijn vast nog heel veel anderen waar ik nu niet op kan komen.



Ik heb een voorkeur voor Boss (ook deep red :P) en Armani parfums.
Alle reacties Link kopieren
Nou Roermondse, ik walg van precie shetzelfde lijstje als jij! Vooral Deep Red en Gloria Vanderbilt vind ik erg vies.  Die laatste is ook zo'n oma luchtje.
Alle reacties Link kopieren
Ook érg vies: flower van Kenzo......... brrrrrrrr



heb deze een tijdje terug gevonden in een paswinkel, iemand had het tasje met deze parfum erin laten staan, heb er nog niemand blij mee kunnen maken
Alle reacties Link kopieren
tja... waar zal ik beginnen? Ik werk in een drogisterij en kan er dus heeeel wat opnoemen ha ha ha.

Eden van Cacharel staat met stip bovenaan!

Lou lou van Cacharel

Gloria Vanderbilt

Escada brengt elk jaar een eenmalige geur op de markt, die zijn allemaal verschrikkelijk!

Miss sixty elixer

Dune van Dior

Hugo Boss geuren lijken allemaal op elkaar dat is dus ook niet echt bijzonder

Zazou

Lacoste Toch of Pink

Van Gils classic voor heren enz enz



Ik wil nog wel ff kwijt wat mijn allergrootste favoriet is. Deze geur bestaat helaas niet meer en daar baal ik eigenlijk wel van.Dat is (ik spel het waaarschijnlijk niet goed) Le Roy de Soleil van Salvador Dali. Dat is een fles waarvan de dop een grote zon is.Heerlijk!!!!!!!!!! Weet iemand misschien waar ik die nog kan kopen?
Alle reacties Link kopieren


Ook érg vies: flower van Kenzo......... brrrrrrrr



heb deze een tijdje terug gevonden in een paswinkel, iemand had het tasje met deze parfum erin laten staan, heb er nog niemand blij mee kunnen maken
ja bah!



Alles van Calvin Klein vind ik overigens ook niet geweldig. En D&G...brrrr.

En een oudje Giorgio Beverly Hills, een verschrikkelijk geurtje.

En de geurtjes die je bij Yves Rocher koopt, ook vies.





Wel heerlijk - Gucci Envy, Envy Me, Envy Me 2.....mmmhh.

En Romance van Ralph Lauren .
Alle reacties Link kopieren
Angel van Thierry Mugler... absolute hoofdpijnlucht....
Alle geuren van D&G!!!! Met stip!! Vooral Light Blueeeeeeeeee..blehhe! En dan die met de rode dop..WAT vies!



Verder: Escada

           Oilily

           Eden ( ook alle geuren van dit merk), Noa en derg.

           Dune en Tresor..YEK!!!



Deep Red vind ik heerlijk!! Krijg ALTIJD complimenten als ik deze geur draag!

Opium is ook SUPER!! (zomerversie)



Zo zie je maar: smaken verschillen!!!!!



:)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Angel juist heeeeeeerlijk!!!



met stip op nummer 1:



Maja........ een echte oude vrouwen lucht, brrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Haha, grappig die verschillende smaken!

De allerranzigste geur vind ik echt Light blue van D&G en dan die met de blauwe dop. Had hem cadeau gekregen en ik was zo beleefd om hem even uit te proberen. Die scherpe walm sloeg zo op mijn luchtwegen dat ik een uur liep te kuchen en die lucht was ook niet meer uit mijn neus te krijgen. Getver!



Ik ben dan wel weer fan van Hugo Boss.
Alle reacties Link kopieren
Die van Mexx in zo'n ronde verpakking met een X erop in relief.
Alle reacties Link kopieren
Smaken verschillen, maar ik denk dat het verschil vooral komt door de persoon die 'm draagt. Het is namelijk heel erg afhankelijk van je huid en temperatuur hoe een geurtje op jou "ruikt". Natuurlijk zullen er altijd geurtjes zijn die je niet zullen aanstaan, maar er zijn er ook genoeg die ik zelf nooit zou kiezen maar die ik bij anderen heerlijk vind ruiken.
Alle reacties Link kopieren
Pleasure van Estee Lauder (?)... dat luchtje is veel te bloemig en is beter te gebruiken als toiletverfrisser.... bah
Alle reacties Link kopieren
Pleasure van Estee Lauder (?)... dat luchtje is veel te bloemig en is beter te gebruiken als toiletverfrisser.... bah




Mijn man "verraste" met enkele jaren geleden met L'Eau D'Issey.

Die had hij op Schiphol gekocht en hij vertelde heel trots dat deze op nummer 1 stond (begrijp ik nog steeds niet :o).



Ik vind het echt een van de afschuwelijkste geuren en toen ik het cadeautje zag, vond ik het zo lullig om meteen te zeggen dat ik die geur echt vies vind. Heb dus ook nog een klein beetje moeten opspuiten om te laten zien dat ik echt wel blij was met deze verrassing :(.

Ik heb dus een hele avond met die vieze geur rondgelopen, werd er gewoon misselijk van en toen heb ik maar eerlijk verteld dat het niet mijn geurtje is.

De fles is dan ook op het toilet beland en zelfs als toiletverfrisser heb ik nog liever een spuitbus brise in dennengeur :D




quote: spaarvarkentje reageerde



Pleasure van Estee Lauder (?)... dat luchtje is veel te bloemig en is beter te gebruiken als toiletverfrisser.... bah

Mijn man "verraste" met enkele jaren geleden met L'Eau D'Issey.

er gewoon misselijk van en toen heb ik maar eerlijk verteld dat het niet mijn geurtje is.

De fles is dan ook op het toilet beland en zelfs als toiletverfrisser heb ik nog liever een spuitbus brise in dennengeur :D Hahahaah!!
Ja, kun je nagaan he? Denken de mannen dat ze het goed doen...zo heb ik ooit 's Tommy Hilfigger gehad van manlief..heb eerlijk gezegd dat dat echt niet mijn geur is!!Hij begreep het gelukkig!!!:)
Wat ik echt niet te haggelen vindt zijn de Franse parfums/eau de toilettes zoals: Angel van Mugler, geuren van Jean Paul Gaultier, geuren van Dior, Chanel, YSL en Lancome. Joop! vind ik ook verschrikkelijk evenals een geur van Lolita Lempicka. Ik weet niet precies hoe het heet, maar het zit in een beeldschone lila fles. Maar die geur! Brrrrrrrr. Overigens, tijdens onze eerste kerst samen, kreeg ik van mijn vriend een fles Tresor van Lancome. Ik vond het zo erg dat ik hem moest vertellen dat ik dit dus echt niet lekker vindt ruiken. Zijn we het op oudejaarsdag gaan omwisselen voor iets wat ik wel lekker vind.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt echt veelal aan de zuurgraad van je huid hoe een parfum werkelijk bij je ruikt.

en dan ook nog of je net na het dochen een luchtje opdoet of een tijdje later.

alleen al door je dagelijkse produckt van zeep kan je luchtje erg beinvloeden

bij mij stikt anaies anaies heel erg

eigenlijk alle bloemenluchtjes

maar het walgelijkste wat ik ooit kreeg was toch wel zon goedkoop luchtje nonchalante heel ouderwets,echt vreselijk
Alle reacties Link kopieren
o ja de lcuhtjes van jlo verschrikkelijk(kan me niet voorstellen dat ze ze zelf gebruikt,die lucht is nog te vies om het toilet mee te vervrisssen.

wat ik met de lcuhtjes van yves rocher wel doe hahah
Alle reacties Link kopieren
Haha, grappig hoe smaken verschillen, Flower van Kenzo is juist weer 1 van mijn favorieten!



Ik vind alles van JLo echt heel erg vies, en Sun stinkt op mij, bij een ander vind ik hem vaak weer lekker. Maar zoals iemand anders zei, dat heeft iets te maken met de zuurgraad van je huid.
Alle reacties Link kopieren
vind ik ook verschrikkelijk evenals een geur van Lolita Lempicka. Ik weet niet precies hoe het heet, maar het zit in een beeldschone lila fles. Maar die geur! Brrrrrrrr.
Ik vind die heeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Ik draag 'm regelmatig en krijg er echt altijd opmerkingen over (positieve dan he ;)). Ik heb nog nooit een parfum gehad waarover ik zo veel compimentjes over heb ontvangen. Maar een vriendin van mij heeft het ook gekocht en bij haar ruik ik het niet eens! Heel gek, maar dat verschilt echt van persoon tot persoon.

Maar okay, wat ik echt vies vind is l'eau d'issey, Pleasures van Estee Lauder, Light Blue van D&G en ook Happy van Clinique vind ik echt niks terwijl ik daar nog een stuk of 5 mini-flesjes van heb liggen. Die krijg je altijd als cadeau bij Clinique-produkten. Jammer dat het niks is. En van die goedkope Kruidvat-luchtjes als Gloria Vanderbilt, Maroussia enzo, yek!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Trésor echt heel erg vies, echt een oude dametjes lucht.



Verder alle luchtjes van Escada en Pleasure en Estee Lauder, hier al vaker genoemd, ook heel erg vies.



En verder vind ik echt heel erg veel luchtjes gewoon niet lekker. Je doet me ook echt geen plezier met een luchtje voor mijn verjaardag. Ik ben nog al kieskeurig en het moet echt superlekker zijn wil ik het dragen.
Alle reacties Link kopieren
eentje die ik echt zo vies vind is van "vroeger" Eden ken je die? bah
Alle reacties Link kopieren
Vice versa van YSL, oh koppijn van gehad! Een grote fles in de aanbieding, het leek me wel wat....vreselijk. De hele fles weggemikt! En ik heb een keer wat van Clinique cadeau gekregen bij een tijdschrift, het heette geloof ik premiere jour, of iets dergelijks, ga zo wel even googelen. V-r-e-s-e-l-i-j-k! Kon het ook aan niemand kwijt. Daarom heb ik het ook maar niet weer geprobeerd met die geur van YSL.
Alle reacties Link kopieren
S-i-m-p-l-y heet het, wie kent het? Vast niemand. Een vriendin van mij noemde het geloof ik hagel en bliksem.
Alle reacties Link kopieren
Ange ou demon van Givenchy vind ik ook niet lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven