Mode & Beauty alle pijlers

Wat zijn jullie favoriete/ aanraders (MAC) lipsticks?

13-11-2017 08:49 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd naar jullie favoriete lipsticks. Ik zelf hou erg van MAC lipsticks maar andere aanraders zijn ook welkom natuurlijk.

En hoe dragen/combineren jullie felle lipkleuren?

Groetjes,
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Velvet teddy van Mac is hier favoriet .
Ik heb een aantal mooie lipsticks (Ruby woo, flat out fabulous) van Mac, maar ik draag ook veel lipsticks van goedkopere merken zoals Essence, Catrice, Nyx en Kiko. Vaak vind ik de kwaliteit meer dan ok en hoef ik echt geen 20 euro uit te geven. Dat doe ik alleen als ik een bepaalde kleur echt bijzonder vind.
Alle reacties Link kopieren
MAC: Lady Danger

Enne, inderdaad voldoet een lipstick van de Hema voor mij ook prima. Bijvoorbeeld kleur 08 van de Soft Matt lipbalm. Geloof € 4,50. Die blijft meer dan halve dag goed zitten bij mij, als ik niet eet zelfs een hele dag.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-11-2017 09:45
Reden: ivm spam
96.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Poeh, het is een hele lijst.

Van MAC:
Mehr
Plumfull
Girl about town
Ruby Woo
Syrup
Rebel
Candy Yum Yum

Heb er nog wel meer, maar dit zijn een beetje de lipsticks die er uit springen voor mij.
Vooral Rebel, Mehr en Plumfull draag ik erg vaak. In de zomer girl about town.
De lipsticks van de HEMA zijn inderdaad ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Wojciech schreef:
13-11-2017 09:14
Ik vond dit een aantrekkelijk en boeiend artikel, dus ik denk dat het bijzonder nuttig en bekwaam is. Ik wil je bedanken voor je inspanningen bij het schrijven van dit artikel
animeyt
?
Alle reacties Link kopieren
Velvet teddy is mijn favoriet. Voor mij een perfecte my-lips-but-better.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nu een van L'oreal, uit de Balmain serie. Domination heet ie geloof ik, donkerrrood. Hele fijne lipstick, blijft goed zitten.
Ik draag met bijna alle lipsticks een lipliner en de lipprimer. Zo blijft het bij mij het mooist zitten.
Dit zijn mijn favorieten:
- 'Studded kiss' met 'Burgundy' lipliner
- 'Diva' met 'Ms diva' lipliner
- 'Twig' zonder lipliner
- 'Viva glam III' met 'Absolutely it' lipliner
- 'Russian red' met 'He said she' lipliner
Ik was jaaaarenlang een Ruby Woo-fan. Nu draag ik vaak Mangrove, een wat fellere matte met een beetje oranje erin. velvet Teddy is ook erg fijn. Ik probeer af en toe andere lippenstiften, heb nu een roze van de etos die ik wel fijn vind. maar voor een mooie kleur met mat effect die ook echt blijft zitten, kom ik toch altijd terug bij MAC.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt een Mac fan. In de zomer zijn see sheer en peach blossem een favoriet. In de winter craving of brick o la.
Vandaag heb ik een lipbalm van Mac gekocht die met je lippen mee kleurt.
Ik koop niets anders dan Mac meer.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties, ben even losgegaan en heb deze gehaald:
Faux
Please me
Ruby woo
Mehr
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Ik heb laatst in de bijenkorf een mac verkoopster laten gillen door te demonsteren hoe de lipstick bij mij zit (de mat korrelig, de rest valt eraf).
Op haar advies wel het lippotlood, ik denk 'burgundy' gekocht, heel tevreden over.
Mijn rode matte loreal zit nu perfect.

Normaal draag ik graag loreal en dan de wat glimmender tinten, kleur gematcht bij wat ik aanheb.
Ik heb heel veel lipsticks van dat merk, kan er goedkoop aan komen en ik vind het comfortabel.
Loopt niet uit, blijft lang zitten en is lekker vettig.
Lippotlood van de hema behalve bij rode lipstick.
Ik heb een tijdje de donker roze van jennifer lopez en de zgn matte rood (was donkerpaars) van leatitia van loreal graag gedragen.
DivaMommy94 schreef:
14-11-2017 14:45
Bedankt voor jullie reacties, ben even losgegaan en heb deze gehaald:
Faux
Please me
Ruby woo
Mehr

Dan heb je de populairste kleuren te pakken, leuk! Ik zelf zou nooit 80 euro uitgeven voor 4 lipsticks maar een goedkope dupe proberen te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Whirl
Baby's all right
Crème cup

En lipliner; Soar

😍
Ik was ooit fan van MAC, maar ik ben overgestapt naar Bobbi Brown. Zoveel mooiere producten (wat klinkt dit mutserig hè :)) Ik heb zelf nooit dieprode kleuren, want ik heb enorm volle lippen, dus met heftig rood lijk ik op een Cliniclown of prostituée. Ik vind de bruinige tinten mooi. Bobbi Brown zit mooier dan andere merken en blijft ook lang zitten. Ik moet even opzoeken welke ik precies heb.
Ik vind Essence en Catrice persoonlijk ook toppers. Gebruik dagelijks lipsticks van die merken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven