Mode & Beauty alle pijlers

Wat voor wimperserum raden jullie aan?

13-11-2017 21:26 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn verschillende wimperserums waar sommige helemaal enthousiast over zijn. Ik lees veel recenties maar ben het overzicht een beetje kwijt.

Over revitalash lees ik positieve dingen maar is erg prijzig. Over kruidvat eigen merk lees ik minder goede recenties en ook weer goede en dat wimperserum is wel goedkoop dat ik het dan niet vertrouw.

Wat ervaringen van jullie zou erg fijn zijn!
Alle reacties Link kopieren
Deze, en ik lees vrijwel alleen positieve reacties
http://veracamilla.nl/2017/04/kruidvat- ... e-wimpers/
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik nu ruim een half jaar dat van Kruidvat en ik kan niet anders zeggen dan dat het werkt als een tierelier! Ik geloofde nooit in dat soort dingen en heb het naar aanleiding van een ander topic hier toch gekocht. Juist omdat het goedkoop was dacht ik: ik probeer het.
En echt: het werkt (bij mij dan). Ik had hele korte wimpers en nu komen ze bijna tot aan mijn brillenglazen. Ook de onderwimpers zijn langer geworden.
Ik heb wel gelezen: als je er ooit mee stopt, dan worden je wimpers weer kort.....
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruikte eerst altijd Careprost en die werkte heel erg goed, maar ik kreeg er jeukende en rode ogen van en het spul bleef maar een maand goed. Ik ben overgestapt op de wimperserum van het Kruidvat en die werkt ook. Wel minder als die van Careprost, maar ik ben wel tevreden met die van het Kruidvat en dit serum blijft ook 6 maanden goed :)
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat
Ik heb ook careprost gebruikt, werkt als een tierelier als je het een paar weken lang elke dag opdoet. Ik kreeg vragen of ik nepwimpers had en ben op een gegeven moment maar weer gestopt. Na een maand of twee had ik weer normale wimpers. Je moet het dus wel echt consequent blijven gebruiken.
Oh ja, voor wenkbrauwen werkt het ook, maar je krijgt wel wat weerbarstige haren die alle kanten opgroeien :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Echt geweldig, dit :D
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat!! Werkt idd heel erg goed en is niet zo prijzig + je doet er lang mee. En voor wenkbrauwen gebruik ik het ook. En nog geen bijwerkingen of iets gehad.
Keep your head, heels and standards high???
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een tevreden Kruidvat-gebruiker. Ik kon het me eerst ook niet voorstellen voor een tientje, maar het werkt écht. He wat een goeie tip om het ook eens op mijn wenkbrauwen te smeren trouwens!
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat! Werkt als een tiet. Ik heb superlange wimpers nu.
_Amand schreef:
13-11-2017 22:42
Echt geweldig, dit :D
Ja. Ik ben wel benieuwd naar jouw bijdrage aan dit topic. :proud:

Ik was aangenaam verrast door die van het Kruidvat! Alleen jammer dat ik hem kwijt ben geraakt... Toch maar een nieuwe halen want het lijkt erop dat ik hem echt niet terug ga vinden.
Alle reacties Link kopieren
Zeg nou zelf; het is toch geweldig dat je een serum kunt kopen waar je wimpers van gaan groeien!
Absoluut! Ik ben blij dat ik niet 50 jaar vroeger geboren ben. Stel je voor...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het wimperserum van Balea gekocht bij de DM. Kan niet echt Nederlandse reviews vinden, hoop dat het net zo goed werkt als die van Kruidvat.
Maar, op je wenkbrauwen? Ik ben mijn wenkbrauwen die in het verleden te dun geëpileerd zijn, aan het laten groeien en epileer nauwelijks nog. Tot nu toe groeit het niet heel regelmatig terug zeg maar.. Als ik het serum erop smeer, kan ik dan verwachten dat er meer haartjes terug groeien? Of dat de haartjes die er zijn vooral langer worden? Op dat laatste zit ik eigenlijk niet echt te wachten.
gekkootje wijzigde dit bericht op 14-11-2017 21:46
0.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
14-11-2017 19:10
Absoluut! Ik ben blij dat ik niet 50 jaar vroeger geboren ben. Stel je voor...
Precies! Mazzelaar :-D
Alle reacties Link kopieren
Honnx schreef:
13-11-2017 21:26
Er zijn verschillende wimperserums waar sommige helemaal enthousiast over zijn. Ik lees veel recenties maar ben het overzicht een beetje kwijt.

Over revitalash lees ik positieve dingen maar is erg prijzig. Over kruidvat eigen merk lees ik minder goede recenties en ook weer goede en dat wimperserum is wel goedkoop dat ik het dan niet vertrouw.

Wat ervaringen van jullie zou erg fijn zijn!
Kijk eens op mijn Facebook pagina: beauty &body by Tamara
Alle reacties Link kopieren
Careprost en kruidvatserum bevatten Bimatoprost. Bimatoprost is een verboden ingredient. Dit is bekend bij de VWA en hier is een zaak van gemaakt, omdat dit ingredient een medicijn is is en niet mag worden gebruikt in cosmetica.
Bimatoprost kan zorgen voor irisverkleuringen, huidverkleuringen en huidirritaties.
Je kunt beter een alternatief nemen met Isopropyl Cloprosternate of Myristoyl Pentapeptide 17. Deze stoffen zijn wel goedgekeurd en hebben niet die bijwerking. Dutchess of Beauty is een goedwerkend alternatief.
Succes :-)
Alle reacties Link kopieren
Carma schreef:
16-11-2017 13:08
Careprost en kruidvatserum bevatten Bimatoprost. Bimatoprost is een verboden ingredient. Dit is bekend bij de VWA en hier is een zaak van gemaakt, omdat dit ingredient een medicijn is is en niet mag worden gebruikt in cosmetica.
Bimatoprost kan zorgen voor irisverkleuringen, huidverkleuringen en huidirritaties.
Je kunt beter een alternatief nemen met Isopropyl Cloprosternate of Myristoyl Pentapeptide 17. Deze stoffen zijn wel goedgekeurd en hebben niet die bijwerking. Dutchess of Beauty is een goedwerkend alternatief.
Succes :-)
Je zei dit ook al in het andere topic. Wat is jouw bron hiervoor? Ik heb gegoogeld maar kan niks vinden. Ik denk ook dat je de NVWA bedoelt.

Als er tarwe niet vermeld staat op een verpakking met couscous dan wordt er meteen een terugroepactie gedaan vanwege gevaar voor glutenintolerante mensen en hier is men eerst nog tijden bezig met een zaak voordat zoiets kan?

Ik vind het een beetje onwerkelijk.
Alle reacties Link kopieren
lintrup schreef:
17-11-2017 15:05
Je zei dit ook al in het andere topic. Wat is jouw bron hiervoor? Ik heb gegoogeld maar kan niks vinden. Ik denk ook dat je de NVWA bedoelt.

Als er tarwe niet vermeld staat op een verpakking met couscous dan wordt er meteen een terugroepactie gedaan vanwege gevaar voor glutenintolerante mensen en hier is men eerst nog tijden bezig met een zaak voordat zoiets kan?

Ik vind het een beetje onwerkelijk.

Mijn bron is de Voedsel en Warenauthoriteit.
Je kunt contact met ze opnemen, zij zullen bevestigen dat het Kruidvatserum en Careprost het verboden medicijn Bimatoprost bevatten.
Alle reacties Link kopieren
Bimatoprost is een toegestaan medicijn tegen glaucoom.
Ik heb Kruidvat gemaild en zij zeggen dat Superlash aan alle voorwaarden voldoet. Anders mogen ze het ook niet verkopen.
Er zit ook maar een heel klein percentage bimatoprost in. Een fractie van wat in het medicijn zit.
Alle reacties Link kopieren
Beste Emma,
Het klopt dat Bimatoprost wordt gebruikt bij glaucoom. Dit medicijn mag enkel via een arts worden voorgeschreven. Natuurlijk zegt het kruitvat dat dat mag worden gebruikt in een cosmetisch product. Omzet is omzet.



Als ik jou was zou ik de Voedsel en Warenauthoriteit bellen. Zij zullen je een heel ander verhaal vertellen.
Feit is namelijk dat Bimatoprost niet in cosmetica mag worden gebruikt en zowel Careprost als Superlash zich niet aan de regels houden.
Je kunt veel beter het goedgekeurde Isopropyl Cloprosternate nemen.

Maar als jij illegale stoffen op je ogen wilt smeren, dan is dat natuurlijk helemaal aan jou. Ik wil je slechts waarschuwen :-)
Door dit forum ben ik ook het serum van het Kruidvat gaan kopen. Met succes, het flesje is bijna op.

En nu is het overal uitverkocht :whip:

Meisje zei dat ze ook maar telkens 2 pakjes ofzo binnenkrijgen en dan is het gelijk weer weg.

Jullie hebben het veel te populair gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Careprost is geen cosmetica, maar is het glaucoom medicijn.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
22-11-2017 11:08
Careprost is geen cosmetica, maar is het glaucoom medicijn.
Wat ze tevens verkopen als cosmetisch wimperserum. I rest my case :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bijzonder dat we ons nu zo enorm druk maken om de kleine hoeveelheid bimatoprost in een wimperserum. Terwijl veel mensen wel ibuprofen slikken zonder al te veel bij na te denken. Ik denk dat ibuprofen meer bijwerkingen en nadelen teweegbrengt dan bimatoprost.
Ja oke, het doet het lijken alsof het onschuldig is. Maar die ibuprofen die je bij de drogist even uit het schap haalt en vervolgens afrekent (net als wat je bij het wimperserum doet) lijkt hierdoor wellicht ook onschuldig. Er zijn genoeg mensen die niet op de hoogte zijn van de risico's van ibuprofen omdat het anders toch niet zomaar bij de drogist te krijgen zou zijn. En dat terwijl ze een enorm risico nemen door het te slikken (bij hun andere medicijnen en/of aandoeningen).

Totaal off topic inderdaad.
Om even on topic te zijn. Ik vind het wimperserum van de kruidvat heel goed!
Chocolate is the answer, who cares what the question is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven