Mode & Beauty alle pijlers

korte aansluitende bovenstuks gezocht

17-11-2017 13:06 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo


ik heb een paar (retro) A lijn rokken en daarop is iets wat langer komt / breed valt echt niet mooi. Ik ben klein en heb een vrij kort bovenlijf, shirt in de rok steken vind ik bij mij ook niet geweldig.
ben dus op zoek naar bij voorkeur zwarte truitjes en aansluitende longsleeves (liefst winterbestendig) die kort vallen ( maar niet zo kort dat mijn navel bloot is :-))

wie kan tips geven?
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Alle reacties Link kopieren
Misschien het shirt in de rok doen?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
dat is echt geen zicht bij mij ...
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Alle reacties Link kopieren
Oh lees nu pas dat je dat al in de OP had geschreven, sorry!

Ik kan je niet verder helpen, ik ben vrij lang en vind juist shirts zo snel te kort.
Google op crop-top en je vindt van alles. Er zijn overal zoveel korte tops tegenwoordig, door al die high-waisted jeans.
Alle reacties Link kopieren
leren naaien
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad kijken naar crop tops, bij mij vallen die altijd precies waar m'n rok begint.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je van bv een zwarte top in je rok met daarbij een zwarte brede riem? Dan lijkt je bovenlijf langer en zit je top toch goed.
Alle reacties Link kopieren
ik dacht dat crop tops blote buik t-shirts waren :-) zoals die in waren in de nineties (en die fase heb ik gehad :proud: )

ik ga eens zoeken, tip met riem is ook een goed idee!
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Alle reacties Link kopieren
Crop tops zijn met normale broeken inderdaad blote buik shirts, ze zijn namelijk te kort. Maar voor bij wat hogere rokjes zijn ze ideaal :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven