Mode & Beauty alle pijlers

Het perfecte zwarte rokje gezocht

20-11-2017 11:10 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik kan hem maar niet vinden: een mooi zwart rokje. Dat moet zo moeilijk niet zijn, inderdaad, maar toch nog steeds niet gevonden.

Het liefst A-lijn, rond de 30 euro. Leer ook erg leuk. Ongeveer 45 cm lang in een S.

Wie heeft dé tip?
:flirting:
Angsten overwinnen is simpelweg beginnen
Alle reacties Link kopieren
ik denk deze van de zara

https://www.zara.com/nl/nl/minirok-in-l ... &v2=498017

als je op de andere kleuren klikt krijg je meer foto`s waarop de pasvorm duidelijker is.
Ik was vrijdag hier in de stad en het viel me op dat de winkels vol hangen met zwarte leren rokjes. Ze zijn echt in de mode nu dus zo moeilijk kan het toch niet zijn. Ik heb er zelf ook 2 maar die heb ik vorig jaar al gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
20-11-2017 11:17
Ik was vrijdag hier in de stad en het viel me op dat de winkels vol hangen met zwarte leren rokjes. Ze zijn echt in de mode nu dus zo moeilijk kan het toch niet zijn. Ik heb er zelf ook 2 maar die heb ik vorig jaar al gekocht.
Ik ben inderdaad zaterdag ook in de stad geweest maar toch geen naar mijn zin gevonden ;)
Angsten overwinnen is simpelweg beginnen
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
20-11-2017 11:14
ik denk deze van de zara

https://www.zara.com/nl/nl/minirok-in-l ... &v2=498017

als je op de andere kleuren klikt krijg je meer foto`s waarop de pasvorm duidelijker is.
Die is zeker heel mooi!
Angsten overwinnen is simpelweg beginnen
Ik vind die rok van Zara ook heel mooi. Ik heb ook zoiets maar bij mij valt hij iets langer want ik ben klein.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
20-11-2017 11:22
Ik vind die rok van Zara ook heel mooi. Ik heb ook zoiets maar bij mij valt hij iets langer want ik ben klein.
Ja als hij zo zou vallen als bij het model zou ik het te kort vinden.. Ik ben 1.66.
Alleen de maat kiezen vind ik ook altijd een dingetje; S of M.
Angsten overwinnen is simpelweg beginnen
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ik van de zomer zelfde rokje had, zit wat hoger in de taille, ik heb normaal 36/38 en had van dit rokje een M.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
20-11-2017 11:30
ik denk dat ik van de zomer zelfde rokje had, zit wat hoger in de taille, ik heb normaal 36/38 en had van dit rokje een M.
Oké.. En weet je de lengte ongeveer in een M? Dan weet ik of hij de goede lengte voor mij zou zijn. :)
Angsten overwinnen is simpelweg beginnen
Alle reacties Link kopieren
Ik zal straks ff kijken
Alle reacties Link kopieren
overigens zegt dat niet zo veel want het ligt er aan hoe hoog/laag hij in je taille zit .
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
20-11-2017 11:50
overigens zegt dat niet zo veel want het ligt er aan hoe hoog/laag hij in je taille zit .
Top. Ja dat is waar.
Angsten overwinnen is simpelweg beginnen
Alle reacties Link kopieren
ik ben 1.60 en bij mij is hij kort maar wel lang genoeg hahaha(dat het niet ordinair wordt) opties gezien hetzelfde als op het plaatje dus
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
20-11-2017 11:52
ik ben 1.60 en bij mij is hij kort maar wel lang genoeg hahaha(dat het niet ordinair wordt) opties gezien hetzelfde als op het plaatje dus
Oeh echt. Ik vind dat hij net boven de knie moet vallen bij mij eigenlijk
Angsten overwinnen is simpelweg beginnen
Ik hb niet precies hetzelfde rokje en bij mij valt hij net boven de knie. Ik ben 1.57 meter.
Alle reacties Link kopieren
denk dat je hem gewoon moet bestellen in twee maten, de M bijv. zal allicht lager zitten en dus langer zijn.
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-04-2018 13:16
Reden: Dit bericht is verwijderd i.v.m. spam.
96.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
20-11-2017 12:09
denk dat je hem gewoon moet bestellen in twee maten, de M bijv. zal allicht lager zitten en dus langer zijn.
Is misschien het beste ja. Thanks
Angsten overwinnen is simpelweg beginnen
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit bij Zara besteld, gratis verzenden vanaf 50€, gratis retour en achteraf betalen. Super handig.
Bedankt voor de tips :)
Angsten overwinnen is simpelweg beginnen
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel bijna nooit rokjes online. Bij West Avenue in Tilburg slaag ik vaak wel als ik rokjes zoek. Met kleding heb ik wel geprobeerd om via internet te bestellen maar heb al te vaak gehad dat het niet past of net niet de goede kleur is. Ach, misschien ben ik wel te kieskeurig. Laats heb ik wel een mooie damesriem gekocht via https://www.riemen.nl maar daar kan niet zoveel fout aan gaan
Alle reacties Link kopieren
Costes heeft ook zoiets.

https://www.costesfashion.com/nl-nl/ler ... 84?page=10

Wel iets duurder. Maar ze hebben meer a-lijn zwarte rokjes.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven