Mode & Beauty alle pijlers

Vest Leontine Borsato in Bonje met de Buren

21-11-2017 11:31 16 berichten
Ik zag gisteren Bonje met de Buren en Leontine had me toch een leuk vest aan! Grofgebreid roze met wit en lichtblauwe accenten.

Zie foto:

https://i.imgur.com/GpODpN6_d.jpg?maxwi ... ity=medium

Iemand enig idee waar ik deze zou kunnen kopen? Mijn dank is groot!
Alle reacties Link kopieren
ik vrees dat het er een is van Kiro by kim ;-)

https://www.google.nl/search?q=kiro+by+ ... 40&bih=793
Allemachtig, 450 euro voor een vest?!
Alle reacties Link kopieren
yup.
Caramba. Ik ga me omscholen tot vestenbreier.
guppekop schreef:
21-11-2017 11:33
ik vrees dat het er een is van Kiro by kim ;-)

https://www.google.nl/search?q=kiro+by+ ... 40&bih=793

Als dat zo is koop ik zelf wel een bol wol en breinaalden ;-)

Zo op de site van bovenstaand merk vind ik hem niet, dus ik blijf hoop houden! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Sodeju wat een geld zeg. Ik zou zeggen lekker zelf breien :-)
Niemand is onmisbaar
Pfff zoek een handige oma, koop wol en voor 50 euro en een bos bloemen ben je klaar.
Joehoe, we weten toch helemaal niet of hij ècht zo duur is? :hello:

(Hoewel het me niet zou verbazen, want teevee)
:-D Is er misschien behoefte aan een cursus toegepaste wiskunde om zo'n vest zelf te breien? :-D

Leuk vest!! Ja, ik zag het ook.
Maar ... wassen met de hand om het in vorm te houden.
Goede wol (breigarens) is ook duur. Het is los gebreid. (Ik had een vest met een werkje en gewoon katoen en gewassen. Het is echt 2 tot 3 maten kleiner geworden. *)

Ik heb een vest dat er op lijkt en wel gewassen kan worden. Dat blijft mooi. (Is niet meer te koop. Ik let er nu meer op als ik iets koop. Momenteel dus bijna niets mede daardoor. Ik heb nog een mooie van 10 feet die nog niet is gedragen. Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn. Ik vind mooi en ben er zuinig op.)
Je moet er wel het type voor zijn en het figuur voor hebben, want het staat niet iedereen.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 21-11-2017 13:49
Reden: Maar wassen op de hand is vaak minder werk dan het na een wasmachine weer in vorm te krijgen.
1.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zulke vesten breide mijn oma ook altijd voor mij ik denk zo dertig jaar geleden. Ik ga toch maar alles bewaren want t komt altijd wel weer terug in de mode! :-D
Alle reacties Link kopieren
Vroeger stond altijd aan t einde van een programma ook waar de kleding vandaan komt. Ik weet niet of dat nu ook nog zo is?
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
21-11-2017 11:57
Pfff zoek een handige oma, koop wol en voor 50 euro en een bos bloemen ben je klaar.
Ik denk dat je aan materiaal wel meer kwijt bent hoor. Er zit maar weinig op zo'n bol en je gebruikt er best veel van. 15 bollen a 15 euro, alle uren die je er aan kwijt bent...
Of je koopt goedkoop spul dat na een paar keer dragen vervilt en die koop je bij de primark.

Het is een hoop geld maar zelf maken is echt niet heel veel goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Heb net de opname afgekeken en zag bij de aftiteling oa By Ruby staan. Als ik daarop google krijg ik dit soort vesten te zien maar ook met een prijskaartje waar ik niet blij van wordt :(.
Als iemand een goedkoper alternatief weet dan hou ik me aanbevolen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het vest ook hebben. Als je het wilt laten breien zoek dan eens op google op "vest bernadette" dit is een vergelijkbaar vest.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
22-11-2017 18:37
Ik denk dat je aan materiaal wel meer kwijt bent hoor. Er zit maar weinig op zo'n bol en je gebruikt er best veel van. 15 bollen a 15 euro, alle uren die je er aan kwijt bent...
Of je koopt goedkoop spul dat na een paar keer dragen vervilt en die koop je bij de primark.

Het is een hoop geld maar zelf maken is echt niet heel veel goedkoper.
Dit dus. Mooie wol is knetterduur, en er gaan heel wat uurtjes zitten in het breien van een trui. Een vriendin van me breit veel, maar zij besteedt meestal alleen al 200 euro aan materiaal.

Als je een mooi vest hebt/koopt en je bent er zuinig mee, dan kun je jaren vooruit. Voor mij is zo'n soort vest echt een 'investment piece'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven