Mode & Beauty alle pijlers

Niet plakkende body lotion

22-11-2017 21:07 25 berichten
Hai hai,

Wie weet een fijn merk body lotion die na het insmeren direct intrekt en niet zo plakt? Ik heb er een onwijs hekel aan als m'n huid daardoor nog lang klam/ plakkerig blijft aanvoelen. Heb al verschillende varianten geprobeerd, lotions, sprays, body butter maar ik heb nog niks gevonden waar ik nou echt heel blij mee ben, dus ik ben benieuwd naar tips!

Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Dream cream van Lush. Duur (€20 voor een pot van 240ml geloof ik), maar wel fijn. Smeert dun uit, dus je hebt weinig nodig.

Wel een geurtje waar je van moet houden.

Oh en de Sultana of soap-zeep van Lush is ook een enorme aanrader. Heel erg cremig, waardoor ik vaak niet eens lotion nodig heb.
Alle reacties Link kopieren
Nivea bodylotion voor onder de douche
Alle reacties Link kopieren
Olijfolie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Etos huismerk, blauwe tube en 2 euro. Trekt meteen in! Beste die ik ooit heb gehad.
Dankjulliewel! Genoeg uit te proberen dus.. ik ga beginnen met de olijfolie ;-)
Alle reacties Link kopieren
Breng je ook even verslag uit van hoe dat bevallen is? :lol:
Tiswa schreef:
23-11-2017 13:57
Breng je ook even verslag uit van hoe dat bevallen is? :lol:
De olijfolie was toch niet wat :cry: , morgen maar eens op zoek naar een van de andere opties..
Alle reacties Link kopieren
Heb je al eens geprobeerd om na het douchen en voor het afdrogen een olie op te brengen? Dus op je natte huid?
Bij mij plakt het dan niet. En inmiddels heb je vast een hele voorraad die op moet. Misschien kun je het zo opmaken?
Alle reacties Link kopieren
Als ik olie op mijn huid smeer, trekt het er echt nooit in.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb erna altijd zo'n koud gevoel op de huid, is dat met alle bodylotions zo?
Alle reacties Link kopieren
Zoals tiswa al schrijft; nivea voor onder de douche.
Echt super handig, verzorgend en trekt super snel in.
En na afloop geen gehannes met insmeren en vette handen.

Eventueel bij hele droge plekjes bio-olie of calendula.
Robijntje8 schreef:
23-11-2017 00:09
Etos huismerk, blauwe tube en 2 euro. Trekt meteen in! Beste die ik ooit heb gehad.
Bedoel je de Bodylotion seconde?
Ksenija schreef:
25-11-2017 10:09
Ik heb erna altijd zo'n koud gevoel op de huid, is dat met alle bodylotions zo?
Dat heb ik dus ook, door het plakkerige.. vind het dan dus ook erg onprettig.
Ik ga zo eens de stad jn om een andere te halen. Die voorraad wordt gelukkig wel opgemaakt door m'n vriend 😎
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
24-11-2017 22:38
Heb je al eens geprobeerd om na het douchen en voor het afdrogen een olie op te brengen? Dus op je natte huid?
Bij mij plakt het dan niet. En inmiddels heb je vast een hele voorraad die op moet. Misschien kun je het zo opmaken?
Doe het al jaren zo. Smeert nog makkelijker uit ook.
Alle reacties Link kopieren
je vriend gebruikt bodylotion??

als je die nivea voor onder de douche gebruikt... hou er dan rekening mee dat de vloer van de douche gladder word dan normaal (ik vond het maar eng eigenlijk)
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
25-11-2017 13:46
je vriend gebruikt bodylotion??

als je die nivea voor onder de douche gebruikt... hou er dan rekening mee dat de vloer van de douche gladder word dan normaal (ik vond het maar eng eigenlijk)
Haha, ja.. hij smeert dat altijd op z'n gezicht, maakt niet uit welke fles/ tube er op de plank staat..

Ik heb nu die van de Etos gekocht en geprobeerd en voor zover er na een keer wat van te zeggen is, vind ik het tot nu toe prima
Alle reacties Link kopieren
ah hahaha

goed om te weten... hoe is de geur eigenlijk?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
plienvoo schreef:
25-11-2017 11:50
Dat heb ik dus ook, door het plakkerige.. vind het dan dus ook erg onprettig.
Ik ga zo eens de stad jn om een andere te halen. Die voorraad wordt gelukkig wel opgemaakt door m'n vriend 😎

Komt niet door plakkerigheid (die van mij plakt niet eens), maar heeft met de samenstelling te maken. Ik vind het een naar gevoel en als ik ziek ben of niet zo lekker gebruik ik het daarom niet.
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef:
25-11-2017 19:28
Komt niet door plakkerigheid (die van mij plakt niet eens), maar heeft met de samenstelling te maken. Ik vind het een naar gevoel en als ik ziek ben of niet zo lekker gebruik ik het daarom niet. Met die van Etos heb je dat niet? Is iedere keer anders denk ik, dat je het meer of minder merkt. Nu in de winter, brrr.... En dan heb ik er notabene 1 van de dermatoloog.
Ik heb met die van de Etos dat koude/ plakkerige niet, maar goed, 1x gebruikt dus dat zegt niet alles..
geur is me niet opgevallen, neutraal dus gok ik..
Alle reacties Link kopieren
Dat zou fijn zijn. Hangt er ook vanaf wat je daarna aandoet qua materiaal, denk ik.
Precies, ik blijf het nog even uitproberen.. had gister toevallig ook de tijd om het even in te laten trekken, das normaal door de week niet zo..
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik kruidvat SOS met calendulan, een wit met rode fles. De eerste die ik echt niet vindt plakken! En lekker geprijsd :)
Nog even een update voor de mede geïnteresseerden; inmiddels al een paar weken de blauwe fles van de Etos gebruikt en die bevalt me goed! Niet plakkerig en ook geen koel gevoel daarna!
Als deze op is ga ik nog weer ff een andere uitproberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven