Mode & Beauty alle pijlers

Black Friday 2017

23-11-2017 10:08 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen is het weer zover... Black Friday! :cheer2:

Het leek mij leuk om een topic te starten waarin we de winkels noemen waar leuke kortingen te vinden zijn (bv 20-25% op het gehele assortiment), online of in de winkels.
Zelf heb ik een Espritjas op het oog die verkocht wordt door Zalando en Esprit zelf. Hopelijk komt er een mooie korting, scheelt toch weer zo'n €40. Hebben jullie nog iets specifieks op het oog?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Ik wil een nieuwe camera, hopelijk doen er nog wat camerashops mee met deze ongein ;-)
Ik heb nieuwe schoenen gezien. En ze achteruit laten leggen ik zaterdag langs ko aangezien de actie dan ook nog telt. Ze zijn van ecco.
https://www.blackfridaynederland.nl/bla ... y-winkels/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat het Black Week is. Zie de hele week al de aanbiedingen voorbij vliegen.
Alle reacties Link kopieren
Kreeg net een mail dat Michael Kors 40% korting heeft op de gehele collectie... ook wel lekker :biggrin:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Ook een handig overzicht: https://www.studentenwegwijzer.nl/black ... land-2017/
Ik vind 20 procent korting totaal niet interessant.
Vanaf 75 procent are we talking.
Totale misleiding die stomme vanuit Amerika overgewaaide black friday.
Alleen de winkels knappen hiervan op.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevoel dat ik onder een steen heb geleefd. Ik heb de term meerdere malen voorbij zien/horen komen, maar waarom heet het morgen Black Friday??
Yraatje schreef:
23-11-2017 11:00
Ik heb het gevoel dat ik onder een steen heb geleefd. Ik heb de term meerdere malen voorbij zien/horen komen, maar waarom heet het morgen Black Friday??
Google.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
23-11-2017 11:06
Google.
Teveel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Voorgaande jaren had ik het idee dat sommige ketens de prijzen eerst opschroeven en het product op BF dan incl. korting hun 'normale' prijs is.
Alle reacties Link kopieren
Wij overwegen de aanschaf van een Playstation4, incl. 2 controllers en een spel is die nu morgen in de aanbieding voor 279,00. Dat is volgens mij toch wel echt een goede prijs. Ik heb het althans nergens goedkoper voorbij zien komen de afgelopen periode.

Voor de rest inderdaad eerst originele prijzen weten, liefst van een poosje geleden, zodat je weet of het nu écht een aanbieding is of dat de prijs eerst omhoog gegooid is om er vervolgens 'korting' op te geven.
Maar er zullen best meerdere goeie acties zijn. Maar je moet ook maar net iets nodig hebben dan hè.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:00
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
23-11-2017 10:10
Ik wil een nieuwe camera, hopelijk doen er nog wat camerashops mee met deze ongein ;-)
Ik zie dat Ringfoto volgens mij drie camera's in de actie heeft:
http://www.ringfoto.nl
Misschien zit er iets bij?
Alle reacties Link kopieren
Gister bij zalando schoenen gekocht a 174€

Vandaag -20%, alleen de schoenen zijn vandaag 225€

Oplichters..
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
Yraatje schreef:
23-11-2017 11:16
Teveel gedoe
Al googelen al te veel gedoe is snap ik dat alles langs je heen gaat..
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die een camera wilde:

https://www.cameranu.nl/?utm_source=tra ... +Nederland
TheSky=moreBlue@Malibu
mamaonbekend schreef:
23-11-2017 21:54
Ik zie dat Ringfoto volgens mij drie camera's in de actie heeft:
http://www.ringfoto.nl
Misschien zit er iets bij?

Ik ga kijken, dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag in Amsterdam gewinkeld. Niet per se voor Black Friday, tripje stond al een hele tijd gepland. Natuurlijk zal je (vooral op het internet) hier en daar opgelicht worden, maar als er in de winkel op alles 20 tot 25% korting is, ga je mij niet vertellen dat ze de avond van tevoren alle prijzen omhoog gegooid hebben. Ik heb aardig wat dingen met flinke korting gescoord vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat basic kindershirtjes bij hema besteld. Gratis verzending maar niet echt spectaculair.
was het voor mezelf een tas bij disigual aan het uitzoeken en toen liep de site vast
Alle reacties Link kopieren
Net bij s oliver besteld. Ik had gisteren gekeken, en van sommige artikelen was de prijs nu omhoog geschroefd, maar met 30% korting alsnog goedkoper. Maar dus niet 30% in totaal.
Pastelblauw schreef:
23-11-2017 11:17
Voorgaande jaren had ik het idee dat sommige ketens de prijzen eerst opschroeven en het product op BF dan incl. korting hun 'normale' prijs is.
Leuk trucje om dit online te checken: typ cache voor de url in de adresbalk en druk op enter. Zo zie je dezelfde pagina, maar dan van enkele dagen geleden.

Groeten,
Wolkje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven