Mode & Beauty alle pijlers

Yes to... voor het haar verdwijnt

23-11-2017 13:49 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor...heb ik weer. Eindelijk een product gevonden dat prettig is voor mijn haar, Yes to Carrots, gaan ze de producten voor het haar eruit gooien. En dat terwijl het zo populair is. Ze gaan zich richten op gezichtsverzorging.

En ik kan weer een shampoo en conditioner gaan zoeken die goed is voor mijn haar, krullen en hoofdhuid.
Alle reacties Link kopieren
Oei..even inslaan dus!
Alle reacties Link kopieren
Dat lukt dus niet meer, want overal staat al uitverkocht of niet meer leverbaar.
Alle reacties Link kopieren
Als je dat nu al weet, sla je toch gewoon een enorme voorraad in?

EDIT: Mosterd.. weet je zeker dat het nergens meer te krijgen is?
Alle reacties Link kopieren
Shampoo zie ik nog bij bol, conditioner bij Holland & Barrett. Misschien even verder googelen?
Alle reacties Link kopieren
Shampoo nog wel, maar die heb ik nog. Conditioner is bijna op en echt nergens meer te koop. Ook bij Holland & Barrett niet.
Alle reacties Link kopieren
Bij Albert Heijn online bestellen is hij bij mij nog leverbaar, maar dat verschilt natuurlijk per bestelpunt. Biggreensmile.nl lijkt het ook nog gewoon te kunnen leveren.
Alle reacties Link kopieren
Online een hele zwik inslaan van zowel shampoo als conditioner dus.
Alle reacties Link kopieren
Bij de AH gezien, maar niet online te bestellen. Bij Biggreensmile.nl staat die van 500 ml op uitverkocht. Die van 280 ml nog niet, dus die ga ik proberen. Dank je wel.

Koffiehagedis, het is bijna overal uitverkocht, dus inslaan is niet mogelijk.
daantje1970 wijzigde dit bericht op 23-11-2017 14:22
1.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Deva Curl heeft ook goede producten voor krullend haar.
Hou de winkels met restpartijen in de gaten! Action, voordeelknaller, dat soort winkels.
Alle reacties Link kopieren
Let bij de aanschaf wel op de houdbaarheidsdatum onderop de fles.
"There's no genius free from a tincture of madness." - Seneca
Alle reacties Link kopieren
https://nugezond.com/product/879997-Sha ... NgEALw_wcB

http://www.enligo.com/be/nl/yes-to-carr ... 7b2cb.html
Alle reacties Link kopieren
https://www.amazon.co.uk/Yes-Carrots-Pa ... to+carrots

gewoon te koop
Alle reacties Link kopieren
nugezond.com heeft alleen de shampoo, geen conditioner. Enligo is verzending vanuit Engeland. Zou ik moeten kijken wat verzending kost.
Alle reacties Link kopieren
Heb nu bij Biggreensmile besteld. Ben benieuwd of het ook geleverd wordt. Zal niet de eerste keer zijn dat ik iets bestel en dat ik later bericht krijg dat het niet op voorraad is.
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel vaak bij Amozon Duitsland. Engeland nog nooit gedaan. Geen idee wat daar de verzendkosten zijn. Eerst maar eens afwachten wat er met mijn bestelling gaat gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen bedankt voor het zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Meestal vind je, nadat je het oude product hebt ingeslagen, binnen een paar maanden een product wat nog veel beter is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hier in mn dorp hadden ze nog 2 grote flessen staan. Gelijk maar meegenomen 😉
Ooooh echt? Ik heb ook Yes to Carrots, vind dat juist fijn om dat het zacht is voor het haar. Dan maar via Amazon idd.
Alle reacties Link kopieren
je titel leest alsof je haar verdwijnt haha... brr
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze ontvangen. En dit antwoord kreeg ik van de klantenservice van Yes To:

Thank you for reaching out to us! We are still making our Yes to Carrots Shampoo and Conditioner, and we’re very sorry that you’re not able to find it at a retailer in the Netherlands. That said, they are available on Asos.com, and they ship to the Netherlands!
Alle reacties Link kopieren
Oh, geruststelling dus! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven