Mode & Beauty alle pijlers

Gaatjes schieten

23-11-2017 20:32 14 berichten
Hoi allemaal,

Ik zit heel erg te twijfelen of ik gaatjes zou laten schieten. Ik ben 21, erg laat dus. Als ik mij er in verdiep zie ik ook alleen maar kinderen die het laten doen haha. Zijn er wel mooie simpele zilveren zweeroorbellen?

Wat vinden jullie, gewoon doen? Als ik het niks vind kan ik het weer dicht laten groeien toch?

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Zou ze laten pieren. Geneest veel sneller en mooier. En genoeg kleine subtiele oorbelletjes hoor.
Gewoon doen! Ik heb soms tijden geen oorbellen in, en dan weer een tijdje dagelijks. Vind het echt een leuke accesoire.
En je hebt echt leuke allergene oorbellen voor de eerste tijd.
Zweeroorbellen zijn nooit van zilver maar van chirurisch staal. Maar zat leuke en mooie keus daarin.
Alle reacties Link kopieren
Laat het alsjeblieft piercen!
The only difference between me and a madman is that I’m not mad
Volgens mij groeien gaatjes in de oren niet meer dicht hoor.
Je blijft het altijd wel zien.
Bblientje schreef:
23-11-2017 20:47
Volgens mij groeien gaatjes in de oren niet meer dicht hoor.
Je blijft het altijd wel zien.
Als ik een een jaar geen oorbellen in heb gehad kan ik ze opnieuw laten piercen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!! Doen hoor!

Ik was ook 21 of 22 toen ik ze pas liet schieten ;-D :whistle:
Oké schat
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit oorbellen in (al een paar decennia niet meer), maar mijn gaatjes zijn niet dichtgegroeid. Sterker nog, mijn linkergaatje zweert nog steeds na al die jaren. Heel irritant. Had ik maar nooit gaatjes gekregen.
Als je het leuk vindt, gewoon doen! Je hebt genoeg keuze uit oorbellen die je de eerste weken in moet houden.
Ik was een jaar of 14 geloof ik. Sindsdien heb ik ze dagelijks in en voel ik me 'kaal' zonder oorbellen.
Zou de eerste tijd na je eerste oorbellen wel goud/zilver dragen om zweren te voorkomen. Ik heb het nooit aangedurfd om andere materialen te dragen en heb hiermee gelukkig nooit problemen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen.
Was ook 16 geloof ik toen ik ze kreeg.
Wel eerst de zweeroorbellen elke dag een kwart draaien tegen vastgroeien.
Ik was 22 toen ik gaatjes heb genomen dus je bent zeker niet de enige. Ik heb er geen spijt van al draag ik niet elke dag oorbellen.
Ik heb ze ruim 30 jaar en bij mij zijn ook niet geschoten, nooit bij stilgestaan dat dat piercen is. :)

Jaren later wilde ik er een gaatje bij en die werden geschoten: niet bij elk oor gelijk en maanden mee lopen aanrommelen. Heb ze dicht laten groeien, ik vermoed dat als je daar niet te lang mee wacht dat dat gewoon vlot gaat.

Ik zou het gewoon doen, zo drastisch is het niet.
Alle reacties Link kopieren
ik zou ze laten piercen als ik jou was. Bij kinderen is dat misschien een beetje eng om dat te laten doen. daarom schieten ze ze bij kinderen meestal, lekker snel klaar. maar piercen is preciezer te doen en dus meestal mooier. Ik weet niet welke zweerknopjes ze gebruiken bij het schieten bij volwassenen maar voor kinderen zijn die meestal al krap omdat het oor opzwelt dus hou daar rekening mee
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven