Mode & Beauty alle pijlers

Een mannenzwembroek

24-11-2017 22:08 78 berichten
Ik wil voor mijn vriend een zwembroek kopen voor In zijn schoen, omdat we in januari op strandvakantie gaan. Nu ben ik niet zo thuis in de materie. Vriend heeft tien jaar geleden voor het laatst gezwommen en zijn zwembroek was toen al ouderwets.
Wat is tegenwoordig een hip model waarin een knappe man van bijna 50 zich kan vertonen?
En welke maat heb ik nodig? Hij draagt spijkerbroeken maat 32, onderbroeken L en in zijn pak stond 40-50 (wat me niet voorkwam als maat, ik dacht dat dat ging van 48-50-52 en zo).
Oeh, dat vind ik best persoonlijk. Mijn man draagt een zwemshort, en dan komt de maat wat minder nauw dan met zo´n strakke zwembroek. Voor een zwemshort zou ik maat L kopen, aangezien hij die maat in zijn onderbroeken draagt.
Maar ik zou vooral zorgen dat hij ´m kan ruilen, mocht het nodig zijn.
Ja, het bonnetje bezwaar ik! Ik zat te denken aan een strak boxermodel, niet zo'n Hawaï broek en zeker geen Dries Roelvink model.
Zelf vind ik zo´n strakke meer voor het (binnen)zwembad. Voor het strand zou ik eerder een short kiezen.
Maar goed, het idee is sowieso leuk. En dan kan hij het ruilen voor iets dat hij zelf wil.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Zoiets?
Maar dan bedoel je toch niet zo'n short tot aan je knieën? Ik ga wel even strandplaatjes googelen. Geen idee wat mannen daar dragen :proud:
Alle reacties Link kopieren
https://www.perrysport.nl/product/adida ... errysport/

Hier hebben ze hem, mocht je het wat vinden.
Ik vind hem mooi. Mijn man heeft ook zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Goede vraag!

Mijn vriend draagt het liefst strakke zwembroeken, en dan geen boxers maar zo'n slipmodel.

Als iemand daar ooit een aantrekkelijke variant van heeft gezien dan kijk ik graag mee!

Ik ben dol op strakke boxers, maar vriend absoluut niet. Gelukkig is hij zelf nog wel strak.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor een short gaan. Hoeft niet per se tot de knieën. Zijn er ook korter.

Ik vind die strakke zwembroeken (of het nou Speedo's zijn of strakke boxers) helemaal niks.
Lizzy75 schreef:
24-11-2017 22:24
https://www.perrysport.nl/product/adida ... errysport/

Hier hebben ze hem, mocht je het wat vinden.
Ik vind hem mooi. Mijn man heeft ook zoiets.
Ik vind zo'n model inderdaad wel het leukst. Niet zo'n flodderig eighties ding, maar ook niet zo strak dat je alles ziet. Vriend is wel slank, maar heeft geen fotomodellenfiguur.
MinkeDeWit schreef:
24-11-2017 22:23
Maar dan bedoel je toch niet zo'n short tot aan je knieën? Ik ga wel even strandplaatjes googelen. Geen idee wat mannen daar dragen :proud:
Nee!! Dat is voor jonge broekies :proud:
Zoiets als die van Lizzy!
Alle reacties Link kopieren
Zo'n strakke zou ik niet doen, dat staat bij niemand mooi. Die van de foto hier ergens boven is denk ik prima!
Een man van bijna 50 die zijn schoen zet ?????

Die heeft geen zwembroek nodig, maar hulp
Alle reacties Link kopieren
Zow!

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Zoiets zou ik doen in ieder geval.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
aatjuhh123 schreef:
24-11-2017 22:34
Een man van bijna 50 die zijn schoen zet ?????

Die heeft geen zwembroek nodig, maar hulp
Grapjas.
FYI Hij zet zijn schoen niet, en zingt ook geen liedje, maar krijgt toch elk jaar een cadeautje in zijn schoen. Jij vast niet, daar ben je niet lief genoeg voor.
Nouschi schreef:
24-11-2017 22:39
Zow!

Afbeelding
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
De zwembroeken van Vilebrequin. Duur (althans dat vind ik) maar ze hebben zulke mooie sessins en ze zijn goed gemaakt en bleken bij juist gebruik en verzorging niet.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 24-11-2017 22:42
4.43% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
MinkeDeWit schreef:
24-11-2017 22:40
Grapjas.
FYI Hij zet zijn schoen niet, en zingt ook geen liedje, maar krijgt toch elk jaar een cadeautje in zijn schoen. Jij vast niet, daar ben je niet lief genoeg voor.
:rofl:
SweetFirefly schreef:
24-11-2017 22:41
De zwembroeken van Vilebrequin. Duur (althans dat vind ik) maar ze hebben zulke mooie sessins en ze zijn goed gemaakt en bleken bij juist gebruik en verzorging niet.
Wat is duur? Mijn bikini was 80 euro en mijn badpak zelfs nog duurder (wel supermooi en geschikt voor dames van een zekere leeftijd). Mijn budget dacht ik zo rond de 50 euro, of is dat te optimistisch?
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
24-11-2017 22:39
Zoiets zou ik doen in ieder geval.
De man of de broek?
Nouschi schreef:
24-11-2017 22:39
Zow!

Afbeelding
Nou ik zou wel een ander kleurtje kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Die 40-50 uit het pak is de leeftijdsgroep waar het pak voor bestemd is.
Kan je ook in zwembroeken vinden.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
24-11-2017 22:43
De man of de broek?
Wat denk je zelf? :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
24-11-2017 22:43
Nou ik zou wel een ander kleurtje kiezen.
Altijd toch nog iets vinden om te zeiken hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven