Mode & Beauty alle pijlers

Korte winterbroek......hoe combineren?

29-11-2017 07:44 40 berichten
Heb een heel leuke korte broek, wintermodel. Lengte tot plusminus handbreed onder billen.
Hoe zouden jullie dit combineren om er een leuke outfit van en mee te maken?

Inspiratie gezocht.

:sherlock:
https://www.google.nl/search?q=winter+s ... 68&bih=954
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Leuk! Ik heb zelf blijkbaar prima combinaties in mijn hoofd. Blij te zien. Al die plaatjes geven een prima indruk.

Hoewel ik overigens niet zou kiezen voor een korte spijkerbroek. Dat voelt niet winters.
Alle reacties Link kopieren
https://i.pinimg.com/736x/1a/41/09/1a41 ... tights.jpg

http://twentysomethingliving.com/wp-con ... outfit.jpg
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Nee, is die mode weer terug?? Was een jaar of 20 geleden ook 1 seizoen heel erg hip o_o
Violetskies......je eerste plaatje, zo ga ik het combineren!

Pearle....alle mode komt regelmatig terug als trend. Overigens weet ik niet of ik een trend te pakken heb met deze kledingkeuze. Vind ik overigens ook niet interessant. Ik vind het leuk, daar gaat het om.
Korte broek, wintermodel...
:rofl:
anoniem_358205 wijzigde dit bericht op 29-11-2017 10:33
33.33% gewijzigd
HaPu, lees ef de berichten.
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
29-11-2017 10:04
Violetskies......je eerste plaatje, zo ga ik het combineren!

Pearle....alle mode komt regelmatig terug als trend. Overigens weet ik niet of ik een trend te pakken heb met deze kledingkeuze. Vind ik overigens ook niet interessant. Ik vind het leuk, daar gaat het om.
Ik draag al jaren korte (bandplooi) broeken met bijpassende jasjes. Ik combineer het met een 60 den panty, enkellaarsjes en een coltrui of bloes met sjaaltje.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Gelukkig maar dat iedereen verschillend is HaPu. Als we allemaal hetzelfde gekleed zouden zijn was het maar saai.
Trek lekker aan waar je blij van wordt. Moet alleen grinniken bij de omschrijving omdat het zo'n tegenstrijdigheid lijkt.
Alle reacties Link kopieren
JustcallmeTuT schreef:
29-11-2017 10:30
Gelukkig maar dat iedereen verschillend is HaPu. Als we allemaal hetzelfde gekleed zouden zijn was het maar saai.
Zo is het natuurlijk wel. Ik vind dat plaatje best leuk, maar niet voor mij.
Alle reacties Link kopieren
ik vind de plaatjes leuk! nu wil ik ook een korte tweedbroek... maar ik kom er niet meer mee weg vind ik. Ik heb maat 38 maar ik ben ook al 38......
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
29-11-2017 13:07
ik vind de plaatjes leuk! nu wil ik ook een korte tweedbroek... maar ik kom er niet meer mee weg vind ik. Ik heb maat 38 maar ik ben ook al 38......
Hoezo kom je er niet mee weg? Je bent eh... 38? Tja, ik ben ook slank en 50. Hangt toch helemaal van je styling af. En nee ik trek geen kniekousen of netkousen aan onder een klassieke korte broek. Maar mooie panty's, goede schoenen en een nette bloes met een jasje. Precies zoals ik mijn mantelpakjes draag. Kan prima. Zelfs voor de zakelijke bijeenkomsten die ik vaak heb.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jazeker, leeftijd hoeft niets te zeggen over dit soort korte broek. Ligt helemaal aan de styling. En zelfs dan....sommige types staat alles of niets. Soms is het een kwestie van durven en doen. Dit soort broek wekt niet meteen de indruk dat een programma als “ Hotter than my daughter” noodzaak zal zijn. :proud:
pearle schreef:
29-11-2017 09:28
Nee, is die mode weer terug?? Was een jaar of 20 geleden ook 1 seizoen heel erg hip o_o
Precies wat ik dacht! :D

Leuke trend, maar wel koud, brrrr
Alle reacties Link kopieren
Giga leuk. Ik heb het ook gehad (jaren terug toen ik nog "jong" was)

Ik vind het nog steeds super om te zien, maar vind mezelf met 44 te oud (hoewel ik nu door Oudblond toch ga twijfelen)
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
beeertje schreef:
29-11-2017 16:10
Giga leuk. Ik heb het ook gehad (jaren terug toen ik nog "jong" was)

Ik vind het nog steeds super om te zien, maar vind mezelf met 44 te oud (hoewel ik nu door Oudblond toch ga twijfelen)
Niet meer twijfelen. Ik zal het nog wat erger maken, ik ben niet alleen 50 maar heb ook nog grijs haar ;-)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
29-11-2017 16:24
Niet meer twijfelen. Ik zal het nog wat erger maken, ik ben niet alleen 50 maar heb ook nog grijs haar ;-)
Ik ook :cheer: Vrijdag komt de schilder weer!
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
29-11-2017 13:14
Hoezo kom je er niet mee weg? Je bent eh... 38? Tja, ik ben ook slank en 50. Hangt toch helemaal van je styling af. En nee ik trek geen kniekousen of netkousen aan onder een klassieke korte broek. Maar mooie panty's, goede schoenen en een nette bloes met een jasje. Precies zoals ik mijn mantelpakjes draag. Kan prima. Zelfs voor de zakelijke bijeenkomsten die ik vaak heb.
het moet je ook staan. meestal als ik dat soort ‘hippe’ dingen probeer vind ik het meestal net niet. Bij een ander vind ik het dan geweldig. en dit lijkt mij meer een jonge meisjes ding, maar ik heb het bij jou niet gezien natuurlijk. kan heel leuk zijn hoor, dat bedoel ik niet negatief. ik zou me er niet echt in thuis voelen denk ik.
Don't cry, buy a bag and move on.
Dat is wat anders. Als je iets draagt waar je je niet happy bij voelt gaat dat never nooit werken.
Dat heeft niks te maken inderdaad of het bij een ander hartstikke leuk staat.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
29-11-2017 19:47
het moet je ook staan. meestal als ik dat soort ‘hippe’ dingen probeer vind ik het meestal net niet. Bij een ander vind ik het dan geweldig. en dit lijkt mij meer een jonge meisjes ding, maar ik heb het bij jou niet gezien natuurlijk. kan heel leuk zijn hoor, dat bedoel ik niet negatief. ik zou me er niet echt in thuis voelen denk ik.
Ik neem het ook helemaal niet negatief op hoor! Het grappige is dat ik nooit in de mode ben. Ik heb een eigen stijl, door de jaren heen kledingstukken bij elkaar gespaard en ik geef er steeds een nieuwe twist aan met omslagdoeken, schoenen en juwelen. Een goede vriend (vormgever) omschrijft me als 'een huisstijl' hebbend en dat zit vooral in de combinaties die ik maak, de immer aanwezige hakken en het feit dat ik vaak ton sur ton gekleed ben. En natuurlijk, wat iemand hier ook schreef, ik voel me absoluut goed in mijn garderobe en heb altijd wel mijn eigen smaak durven tonen.
oudblond wijzigde dit bericht op 29-11-2017 21:58
7.30% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Een korte broek in winterstijl. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Gevoerde pijpen?
Oudblond schreef:
29-11-2017 10:29
Ik draag al jaren korte (bandplooi) broeken met bijpassende jasjes. Ik combineer het met een 60 den panty, enkellaarsjes en een coltrui of bloes met sjaaltje.
Dan begrijp ik dat jij het koud hebt op je werk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven