Mode & Beauty alle pijlers

dames kleding dragen

03-12-2017 15:59 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
kan je in deze moderne tijd als man je kleding combineren met dameskleding. Hoor vaak en lees ook wel eens in een topic dat vrouwen ook graag heren kleding dragen en dat die heel normaal is . Maar als ik nou bv 1 dames kledingstuk zou dragen een jeans of shirt, trui hoe zouden jullie dan naar een man kijken en zou je het accepteren. dat een man ook kleding mag dragen van een ander geslacht. ben benieuwd naar jullie reacties
Alle reacties Link kopieren
Lekker doen waar jij behoefte aan hebt.
Internagelaktisch
Ik zou misschien even opkijken omdat ik het niet gewend ben, maar het zou mij niet uitmaken. Het is belangrijk dat jij je er prettig bij voelt, niet wat wij vinden.
Daarnaast zou 1 kledingstuk waarschijnlijk niet eens opvallen.
Alle reacties Link kopieren
Je doelt op de dames hipster of anders?


Daarnaast moet je gewoon doen wat jezelf fijn vind..ik zie wel vaker mannen lopen in een shirt of broek waarvan ik denk dat deze van de vrouwenafdeling afkomt..nou en :-)
Alle reacties Link kopieren
Als ik de OP lees, ga ik uit van shirts en jeans, dat schrijf je in ieder geval. Wat maakt dat uit? Die zijn er toch in diverse genderneutrale varianten? Dan zie je toch niet of dat specifiek voor dames of heren is? Of bedoel je kanten bloesjes met ruches?
Lekker aan doen waar jij je goed in voelt , boeien wat een ander er van vindt
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik je met een labeltje excentriek beplak, maar ja, ik hou er wel van als mannen hun vrouwelijke kant ook durven te tonen.
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.
Alle reacties Link kopieren
Wat is damesachtig? Een jeans of shirt hoeft niet perse damesachtig te zijn toch? Verder maakt het mij niet zoveel uit. Wat is jouw motivatie dan?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen. En afhankelijk van hoe typisch vrouwelijk het kledingstuk is wat je hebt uitgekozen, kun je blikken of misschien zelfs commentaar verwachten.

Ik draag zelf regelmatig herentruien, maar dan niet van het soort waarvan je direct ziet dat ze van de mannenafdeling komen. Meer een trui die ook best van de dames had kunnen zijn, maar toevallig bij de heren hing. Zo groot is het onderscheid vaak helemaal niet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Mijn man draagt vaak grote sjaals van de vrouwenafdeling, staat hartstikke hip. Hij houdt ook wel van de Lenny Kravitz stijl (staat hem ook goed, zelfde type).
Met kleding is het wat lastiger dat het model vaak minder goed zit (schouders te smal, te wijd bij de heupen), dus je moet wel een beetje mazzel hebben met het model van het kledingstuk.
Ik vind daar niks van, maar ik zou er niet op vallen.
Jij mag aan trekken wat je wilt maar ik zou niet op zo'n soort man kunnen vallen.
Alle reacties Link kopieren
Maakt het uit of wij erop zouden vallen?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
03-12-2017 17:33
Maakt het uit of wij erop zouden vallen?
Als wij allemaal in koor zouden roepen "maar ik zou er niet op vallen!" dan is het misschien handiger als TO homo wordt, maar dat gaat zo lastig, dus is het maar goed dat wij dat niet allemaal in koor roepen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Fragolisa schreef:
03-12-2017 16:33
Mijn man draagt vaak grote sjaals van de vrouwenafdeling, staat hartstikke hip. Hij houdt ook wel van de Lenny Kravitz stijl (staat hem ook goed, zelfde type).
Met kleding is het wat lastiger dat het model vaak minder goed zit (schouders te smal, te wijd bij de heupen), dus je moet wel een beetje mazzel hebben met het model van het kledingstuk.
Hetzelfde type? Ik ben jaloers, echt!
Er niet op vallen? en Ik maar denken dat het karakter zo belangrijk is :-o
Alle reacties Link kopieren
Heb je er ook een bh onder en een kanten string? Vind je het mooier omdat je klein/smal gebouwd bent als man? Of wordt je geil van het idee om te provoceren ? Zijn nogal wat verschillende insteken
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
draag geen bh of een kanten string kan ik misschien wel eens proberen :lol: vind de dames jeans fijner zitten zijn niet zo stug en zit een beetje stretch in. en op de dames afdeling heb je meer keuze als bij de heren kleding zijn vaak toch fijner stoffen als bij heren, daarom doe ik het soms wel eens combineren. maar draag dan wel basic kleding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven