Mode & Beauty alle pijlers

Goed volume product haar

04-12-2017 11:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast dat ik opzoek ben naar een andere kapper ben ik ook opzoek naar een goed volume product voor het haar.
Eentje waar je echt volume van krijgt en je haar niet bijv na 1 dag al is ingezakt en vet aanvoelt.

Mag een shampoo zijn of een stylingprodcuct.
Alle reacties Link kopieren
bij mij werkt eigenlijk alleen droogshampoo , daar wordt mijn haar echter wel knetter statisch van dus in de winter is dat niet zo`n succes.

Ik heb die van Batiste, en dan die speciaal voor volume. Ik krijg er iig geen vet haar van ;-)

https://cynthia.nl/batiste-xxl-volume-droogshampoo/
Alle reacties Link kopieren
Batiste idd. Gebruik ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Die Tony & Guy poeder is ook goed trouwens
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Volumepoeder van Taft.
Alle reacties Link kopieren
dat volumepoeder werkt inderdaad ook goed maar ik vind het bij mijn lange haar niet zo fijn, ik haal graag mijn handen door mijn haar en door dat poeder wordt het wel heel erg stug/klitterig bij de aanzet. Het zorgt wel voor volume, dat zeker!

TO, heb je lang of kort haar?
Haarpoeder werkt het beste bij mij. Gebruik nu die van Biosilk.
Wordt het haar met droogshampoo net zo stug als met volumepoeder?
Want dat vind ik echt een nadeel.
guppekop schreef:
04-12-2017 11:50
bij mij werkt eigenlijk alleen droogshampoo , daar wordt mijn haar echter wel knetter statisch van dus in de winter is dat niet zo`n succes.

Ik heb die van Batiste, en dan die speciaal voor volume. Ik krijg er iig geen vet haar van ;-)

https://cynthia.nl/batiste-xxl-volume-droogshampoo/

Bij statisch haar helpt het mij enorm om met een droogtrommeldoekje langs mijn haar te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Leave-in conditioner spray van Kevin Murphy, ruikt ook heerlijk.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Alle reacties Link kopieren
mlle schreef:
04-12-2017 12:56
Leave-in conditioner spray van Kevin Murphy, ruikt ook heerlijk.
Welke?
Alle reacties Link kopieren
random_person schreef:
04-12-2017 13:10
Welke?
Un.tangled, het haar blijft zacht, is glad en glanzend zonder plat op je hoofd te liggen wat sommige producten wel doen, het haar wordt niet vettig, ook niet als ik het te dicht op de haaraanzet gesprayd heb, wat ik normaal nooit doe, maar soms gebeurt het p.o., plakt niet, ruikt erg lekker en het haar is makkelijk in model te brengen. Je hebt er maar weinig van nodig, op lang haar is 2 à 3 x sprayen genoeg. Met kort haar zou ik het niet direct op het haar sprayen, maar 1 keer op de handen en dan erdoor heen woelen. :)
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Alle reacties Link kopieren
Ik had een mousse van Kevin Murphy maar daar werd mijn haar droog van.
Alle reacties Link kopieren
random_person schreef:
04-12-2017 13:32
Ik had een mousse van Kevin Murphy maar daar werd mijn haar droog van.
Tot nu toe heb ik alleen schik met dit product van KM. Een tijd terug een conditioner ervan gebruikt, werd het ook droog van, zelfs van dat vliegende, statische haar, vreselijk. Het haar leek ook veel dunner. :( Die heb ik nu van Sebastian, ook de shampoo en het haarmasker.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Alle reacties Link kopieren
Jejoue schreef:
04-12-2017 12:34
Wordt het haar met droogshampoo net zo stug als met volumepoeder?
Want dat vind ik echt een nadeel.
Ja dat wel.
beetjegek schreef:
04-12-2017 13:43
Ja dat wel.
Dan houd ik het maar bij het volumepoeder.

Die Kevin Murphy heeft wel goede reviews, zeg. Maar wat ontzettend duur!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb schouderlang haar.

Die poeders ken ik, maar vind ik een naar gevoel als je even met je vingers door je haar gaat en wordt toch ook wel gauw vettig.

De batiste xl heb ik. Die gebruik ik echt als mijn haar na 1 of 2 dagen vet is. Dan idd aardig wat volume.

Maar ik bedoel dus echt een product die je na het wassen en voor het stylen aanbrengt. Of een goede volume shampoo mag ook.
Alle reacties Link kopieren
Jejoue schreef:
04-12-2017 12:34
Wordt het haar met droogshampoo net zo stug als met volumepoeder?
Want dat vind ik echt een nadeel.
bij mij stukken minder hoor, poeder is veel erger
Alle reacties Link kopieren
Lieke80 schreef:
04-12-2017 14:41
.

De batiste xl heb ik. Die gebruik ik echt als mijn haar na 1 of 2 dagen vet is. Dan idd aardig wat volume.

.
dat deed ik eerst ook, maar ook op je (droge) schone haar werkt het volume effect prima.
Dan ga ik de Batiste proberen. Thnx!
Batiste was het echt het afschuwelijkste wat ik ooit heb geprobeerd. Had t na t fohnen in haar gedaan (tutorialtje van youtube) en het resultaat was echt belachelijk. Rare vettige plakzooi.
Doe ik dus niet meer.
Volumepoeder, haske leuk, tot de dag erna: rare vettige plakzooi.
Spray er nu van dat beach-spul van Got2Be in als het bijna droog is, dan fohnen: geen rare vettige plakzooi maar vo-lu-me.
Doe ermee wat je wilt, misschien werkt Batiste bij jou als een tierelier.
Alle reacties Link kopieren
Heb je deze al ook geprobeerd? Wel die met volume nemen, niet die voor glad haar.
Kan even geen plaatje plakken, maar ik bedoel
L'Oréal Paris Elnett Satin Heat Protection Spray Volume - 170 ml - Haarspray

Beschermt je haar tegen de hitte van de fohn, maar ik krijg er echt volume van.
Ik heb volumepoeder van het Kruidvat. Werkt prima.
Alle reacties Link kopieren
Veel miusse in nat haar, dan beachspray bij de aanzet, haar borstelen en dan op de kop fohnen. En alles fohn je de kant op waarin je het uiteindelijk juist niet wilt, zo creëer je volume.
Volume blijft tot je je haar weer wast.

Je haar wordt hier wel stug van maar met glad, zacht haar is volume onmogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Piratesse schreef:
04-12-2017 18:11
Batiste was het echt het afschuwelijkste wat ik ooit heb geprobeerd. Had t na t fohnen in haar gedaan (tutorialtje van youtube) en het resultaat was echt belachelijk. Rare vettige plakzooi.
Doe ik dus niet meer.
Volumepoeder, haske leuk, tot de dag erna: rare vettige plakzooi.
Spray er nu van dat beach-spul van Got2Be in als het bijna droog is, dan fohnen: geen rare vettige plakzooi maar vo-lu-me.
Doe ermee wat je wilt, misschien werkt Batiste bij jou als een tierelier.
raar, was je haar wel volledig droog? Op vochtig haar kan je het niet gebruiken. Wellicht heb je teveel gebruikt? Ik herken het 'vettige plakzooi' echt helemaal niet. (wel bij volumepoeder inderdaad maar niet bij droogshampoo)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven