Mode & Beauty alle pijlers

Nepnagels voor platte nagels

06-12-2017 12:09 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn eigen nagels zijn van zichzelf heel plat. Er zit dus bijna geen bolling in.
Nu vind ik de laatste tijd nepnagels erg mooi. Ik bedoel hiermee dus van die nagels in een pakje die je op kunt plakken. Mijn eigen nagels zijn namelijk plat en redelijk rond, dus ik hoop hiermee wat mooiere nagels te kunnen creëren.
Ik heb nu via internet een pakje nepnagels besteld, maar waar ik al bang voor was, is dat de nagels te bol zijn voor die van mij.

Heeft iemand tips voor mij? Zijn er speciale nepnagels voor platte nagels te koop? Of moet ik bijvoorbeeld de nagels die ik al gekocht heb plat drukken en er op lijmen? Het lijkt me dan dat hij er van af zal springen na enige tijd, aangezien het dus boller is dan mijn nagel.
Nu we het er toch over hebben.. Kan ik beter plak stickers gebruiken of lijm? Ik ben leek op dit gebied.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon eerst eens naar een nagelstudio gaan en het laten doen. Daar kun je dan kijken of je het zelf zou kunnen en welke spullen je nodig hebt. Je hebt dure en goedkope zaken dus voor het geld hoef je het ook niet te laten voor die ene keer.
Creativity is intelligence having fun
Alle reacties Link kopieren
plak nagels zijn sowieso drama, ik zou lekker naar een salon gaan.
Alle reacties Link kopieren
probeer eens of ze onder invloed van warmte platter te drukken zijn,

dus eerst even de fohn op eentje houden en met een lepel plat op een plankje pletten (want anders doen je vingers pijn)
Lorem Ipsum
Neem gel of harsnagels. Die plakkerds zijn nooit echt mooi en schieten los. Beetje goedkoop ziet dat er altijd uit.
Die plakdingen zijn erg slecht voor je nagels.
Niet ermee gaat duwen of prutsen. Dan komt er juist druk op je nagels.

Ik hen zelf ook van die platte nagels.
De enige goede oplossing als je echt mooie nagels wil is naar een goede nagelstyliste gaan met een allround opleiding. Die heeft in haar/zijn opleiding een stuk gehad over probleem nagels, waar deze nagels onder vallen, en kan je mooie kunstnagels zetten.

Ik heb zelf voorkeur voor acryl maar dat is persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties en tips!

Jaren geleden heb ik een hele tijd achter elkaar acryl nagels laten zetten bij een nagelsalon. Helaas heb ik daar door omstandigheden nu geen geld voor. Daarnaast vond ik de nagels prachtig, maar toen ik er mee stopte, waren mijn eigen nagels helemaal broos en beschadigd.
Ik wilde dus met een goedkope oplossing proberen er toch nog iets van te maken, vandaar de nepnagels.
Misschien kan je eens kijken of je model kan zitten voor een leerling nagelstyliste?
Ik heb toen ik zelf de opleiding deed best even moeten zoeken naar een probleem nagel model.
Meestal is het dan gratis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven