Mode & Beauty alle pijlers

Mac Cosmetics levert niet?

06-12-2017 13:34 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Heeft iemand van jullie ervaring met Mac cosmetics? Normaal bestel ik bij Douglas maar dit keer dus bij mac zelf, Er staat dat de levertijd 2-3 werkdagen is, ook staat er dat de bestelling is verzonden maar ik heb geen track & Trace gekregen en ook niks ontvangen. Op 27/11 had ik al besteld.

Telefoonnummer van de klantenservice werkt niet, op mail wordt niet gereageerd, en ik heb mijn bestelling niet.

Heeft iemand ervaring met de website van MAC cosmetics, en heeft tips hoe ik dit kan oplossen? Ik kom er even niet uit.

Alvast bedankt !
Nothing worth having ever comes easy
0031 203300748

Zou gewoon een van de winkels bellen. Slecht zeg.
Site geeft een ander telefoonnummer aan.
aangezien de site nu niet meer bereikbaar is zijn er grofweg gezegd 2 mogelijkheden:

ze kunnen het aantal bestellingen niet aan en is er veel achterstand (komt vaak voor vanaf begin december)
of ..... er is echt stront aan de knikker
Je weet zeker dat je bij Mac zelf hebt besteld?
T 0800 3500003.

Weer een ander nummer.
Alle reacties Link kopieren
De winkels kunnen mij ook niet helpen. En ja ik heb zeker weten bij mac zelf besteld. Ik ga het nummer hierboven proberen.
Nothing worth having ever comes easy
duurt al een paar uurtjes.....ik vermoed dat het vrouwen zijn :-D

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies het zelfde probleem. Ook op 27/11 besteld en er staat bij mijn orderstatus ook dat deze verzonden is.
Al 20 x keer gebeld, maar telkens zijn alle medewerkers in gesprek en inderdaad ook via de mail geen reactie. Ik ben erg benieuwd wanneer ik gehoor krijg.
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde, kreeg gisteren eindelijk een mail dat door de kortingsactie het langer duurt dan gebruikelijk. Belachelijk, ik heb bij victoria secret maandag iets besteld, was dinsdag in huis en dat komt vanuit vs.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren ng rond gebeld zonder resultaat maar inderdaad ook zelfde mail gehad als poeder met 1000 maal excuses voor de onverwachte black friday drukte. Nou ja, gelukkig zal het er dan wel aan komen en hebben ze eindelijk wat laten horen maar voortaan bestel ik wel bij douglas.
Nothing worth having ever comes easy
Alle reacties Link kopieren
Wel raar dat het allemaal verschillende nummers zijn. Maar ik denk ook dat het zal komen door de kerstdrukte, maar dan hadden ze dat er beter even bij moeten zetten toen je bestelde dat levertijd langer is.

Nog even vraagje wat vullen jullie in bij ZIPcode? Want toen ik wilde bestellen bij mac kreeg ik steeds een foutmelding dat ik de zipcode verkeerd had ingevuld... :cry:
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven