Mode & Beauty alle pijlers

Toner zsm eruit krijgen

09-12-2017 00:35 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ben ik naar de kapper geweest om van een hoofd vol highlights met uitgroei naar een ombre/bayalage te werken. Nu heeft ze de bovenkant ingezet met donkere folies zodat dit mooi zou overlopen in de onderkant die lichter zou blijven. Ook daar extra blondeer ingezet.
So far so good zou je zeggen. Ze adviseerde een toner om mijn gele gloed eruit te krijgen. Alleen nu is mijn hele haar dus superdonker! En de onderkant is donkergrijs achtig. Het is in ieder geval vreselijk en ik lijk gelijk 10 jaar ouder :'( Voor de kapsters onder ons: wat kan ik hier aan doen? Werkt bijvoorbeeld head en shoulders ook om die toner eruit te krijgen?
ik ben hier te oud voor denk ik. folies, jamalaya, ombre
Laat die Head & Shoulders er in ieder geval geen half uur in zitten.
Alle reacties Link kopieren
Als je ontevreden bent dan ga je toch terug? Ga vooral niet zelf klooien!
Ja morgenochtend bellen en zeggen dat je 's middags je verprutste haar wil tonen.
Alle reacties Link kopieren
Terug naar de kapper!
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn verplicht om waar voor je geld te leveren en kappers willen graag tevreden klanten en goede reclame.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Heb je nu zo'n paarse kleur dan? Head and shoulders haalt wat rood/paars weg, maar mijn ervaring is dat dat maar heel subtiel is, er blijft echt nog wel wat zitten. Ik zou weer naar de kapper terug gaan!
Alle reacties Link kopieren
Een toner is toch niet permanent? Tenminste dat dacht ik. Dan zou een paar keer flink wassen met een agressieve shampoo kunnen helpen. Maar beter is om het eerst even aan de kapper te vragen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Terug naar de kapper. Geef hen de kans het op te lossen.
Het is altijd eerst donkerder. Dus wassen met een shampoo helpt, en wassen met anti roos shampoo helemaal.

Hoe donker is het nu dan?
Alle reacties Link kopieren
Precies dit zelfde probleem gehad een tijdje terug. Zelf was ik niet tevreden en had het veel lichter verwacht, toen ben ik dezelfde dag nog terug gegaan en hebben ze alles opnieuw gedaan en de toner weggelaten. Toen super tevreden!
Bij sommige pakt de toner gewoon te donker uit. Succes! Gewoon teruggaan
Alle reacties Link kopieren
"Toner zsm eruit krijgen" ... ik dacht dat dit over een laserprinter ging ... :p:
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook dat het over zwarte printervlekken ging.
Weer iets geleerd.

https://www.haarshop.nl/blog/2016-11-wa ... haartoner/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Terug gaan naar de kapper het ziet er niet uit zeg je.Je betaald er genoeg voor en dan moet het ook goed zijn.
Alle reacties Link kopieren
evaq schreef:
09-12-2017 09:40
"Toner zsm eruit krijgen" ... ik dacht dat dit over een laserprinter ging ... :p:
:rofl: ik ook!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven