Mode & Beauty alle pijlers

Wat dragen op dit soort rok?

10-12-2017 14:20 28 berichten
Ik wil voor kerst graag een maxi rok met plissé. Maar wat draag ik daar in vredesnaam op? Ik zie veel korte mouwen of zelfs zonder mouwen maar dat lijkt me te koud.
De rok is blauw die ik op het oog heb.
O en ik moet redelijk fatsoenlijk borstvoeding kunnen geven.

O, ik ben 1,80 lang en draag maat 44 normaal..Cupmaat H dus een coltruitje is geen succes..
anoniem_63c6de9e7bf89 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 14:26
17.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Donkerblauw?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
crop top/truitje? body met kort vestje overheen?
Enn schreef:
10-12-2017 14:23
Donkerblauw?

ja, donkerblauw.
Grr. Het lukt me niet.
anoniem_63c6de9e7bf89 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 14:26
91.47% gewijzigd
Ik ga voor een eenvoudige zwarte blouse met lange mouwen.
cosima schreef:
10-12-2017 14:24
crop top/truitje? body met kort vestje overheen?
Een body is denk ik heel fijn, alleen ik moet borstvoeding kunnen geven, dus dat word wel een hele toer. Ik zal dat even toevoegen in de OP ;-)
Foutje
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Voorbeeld om te combineren: jasje t-shirt en half-hoge laarzen met hak.
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Voorbeeld om te combineren: Mooie witte blouse

Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 10-12-2017 14:49
8.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Strak shirt met korte of lange mouw in de rok, met kort vestje erover.
Alle reacties Link kopieren
Dit kan ook, blouse, trui en in de rok. Denk dat het wel snel pompeus kan ogen:
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 10-12-2017 14:49
7.77% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
10-12-2017 14:45
Mooie witte blouse

Afbeelding

Mooi!
Alle reacties Link kopieren
Een creme of witte nette blouse en een mooie ketting of parels.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dank jullie! Een blouse kan dus wel? Ik dacht dat wijd op wijd misschien te zooiig zou zijn, maar die foto’s zijn leuk!
Alle reacties Link kopieren
jurkmetstipjes schreef:
10-12-2017 15:11
Dank jullie! Een blouse kan dus wel? Ik dacht dat wijd op wijd misschien te zooiig zou zijn, maar die foto’s zijn leuk!
Gebruik anders een brede riem als je het idee hebt dat het niet af is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind persoonlijk wijd op wijd niet zo, ik zou er zelf dus geen blouse op doen maar een aansluitend shirt en een kort jasje
Wijde blouse wel minimaal een punt in de rok stoppen. Dat maakt het profiel anders.


Een jasje erop ook mooi.


Qua schoen kun je alle kanten op. Een enkellaars, een pump......
Alle reacties Link kopieren
ik draag er een getailleerd jasje op. ik heb maat 38/40 maar als ik geen taille creëer zie ik er minstens 2 maten groter in uit
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Anders een overslagblouse? Ik heb zo'n geval, dan heb je wel taille:

Afbeelding

Je kunt ook gewoon een obi/riem over een getailleerde blouse van zijde of viscose dragen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
10-12-2017 17:10
Anders een overslagblouse? Ik heb zo'n geval, dan heb je wel taille:

Afbeelding

Je kunt ook gewoon een obi/riem over een getailleerde blouse van zijde of viscose dragen.
Ook een goed idee!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jurkmetstipjes, ik vond dat roestbruin van de bovenste foto van Enn heel mooi. Wel iets erop dragen wat niet te lang is, of anders in de rok.
Mag ik je topic even kapen voor een andere vraag? Ik heb ook zo'n plissérok, in het brons, net over de knie. Maar hij plakt zo aan mijn benen/ panty. Wat doe je daaraan? Haarlak sprayen heb ik weleens gehoord. Helpt niet. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
11-12-2017 18:34
Jurkmetstipjes, ik vond dat roestbruin van de bovenste foto van Enn heel mooi. Wel iets erop dragen wat niet te lang is, of anders in de rok.
Mag ik je topic even kapen voor een andere vraag? Ik heb ook zo'n plissérok, in het brons, net over de knie. Maar hij plakt zo aan mijn benen/ panty. Wat doe je daaraan? Haarlak sprayen heb ik weleens gehoord. Helpt niet. Iemand tips?
Ja, een onderrok van Wolford!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

ik heb er ook een, een donkergrijze metallic. Nog niet gedragen, heb geen taille en kom niet zo goed uit de schoenen voor dagelijks, wel ideeën genoeg.

eenvoudige getailleerde blouse of een getailleerd shirtje met lange mouw. Een overslagvestje is misschien ook mooi,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven