Mode & Beauty alle pijlers

Wallen weg, á la minute wonderserum

10-12-2017 20:22 52 berichten
Dames,

Op mijn facebookpagina komt zo nu en dan een reclame van een wonderserum voorbij met een filmpje. Het filmpje durf ik hier niet te plaatsen omdat het voor spam zou kunnen worden aangezien.

Het werkt zo.
Een vrouw met forse wallen krijgt een doorzichtig serum opgesmeerd en er wordt daarna eventjes op de wallen zacht geklopt. Het resultaat is verbluffend, je ziet voor je ogen de wallen verdwijnen.
Dit serum wordt anti agingserum genoemd, maar betekent dat dan dat je wallen voorgoed weg zijn?
Nee
Tuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Nee, zo werkt het jammer genoeg niet. Dat weet je best, niet?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
10-12-2017 20:25
Nee, zo werkt het jammer genoeg niet. Dat weet je best, niet?
Dan vind ik de naam anti agingserum misleidend.
Alle reacties Link kopieren
Het werkt tijdelijk, ik heb ooit eens zoiets opgesmeerd gekregen op een huishoudbeurs en inderdaad daar gingen de lijntjes even.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
10-12-2017 20:27
Dan vind ik de naam anti agingserum misleidend.
Dat vind ik van al die producten eigenlijk.
Life is short. Eat dessert first.
Anti-aging is wellicht anti-rimpel? Wallen zijn niet perse aan ouderen voorbehouden. Overigens zijn donkere kringen iets anders dan wallen.
attribuutje schreef:
10-12-2017 20:30
Het werkt tijdelijk, ik heb ooit eens zoiets opgesmeerd gekregen op een huishoudbeurs en inderdaad daar gingen de lijntjes even.
Hoelang duurde het voordat de lijntjes weer zichtbaar werden, en denk je dat het serum het een kerstavond volhoudt?
Marana-- schreef:
10-12-2017 20:31
Anti-aging is wellicht anti-rimpel? Wallen zijn niet perse aan ouderen voorbehouden. Overigens zijn donkere kringen iets anders dan wallen.

Waarvan akte.
Anti-aging is letterlijk: anti-ouder worden.

Of ook wel: die young and leave a pretty corps.
Ouder worden doe je toch wel. je bent nu ook weer een minuutje ouder geworden en die minuut komt nooit meer terug.
Zonde van je tijd als je begrijpt wat ik bedoel.

Vroeger gebruikte men losgeklopt eiwit als middel om even je huid glad te trekken.
Op toneel dan hield het wel een paar uur. Geen idee hoe het eruitziet bij daglicht en denk ook niet dat Toneelgroep Amsterdam het in de make-up koffer heeft zitten anno 2017
Alle reacties Link kopieren
Wallen zijn met vocht gevulde zakken onder je ogen. Het bindweefsel is daar erg los dus er verzamelt zich heel makkelijk weefselvocht. Als je ouder wordt wordt dit weefsel steeds minder elastisch en het vocht wordt niet meer zo vlot via het lymfestelsel afgevoerd. Door het vullen met vocht zal het weefsel steeds meer uitrekken.

Donkere kringen zijn geen wallen. Ze worden wel vaak zo genoemd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Weet wat je bedoeld die wal verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Daar kunnen geen lepels uit de diepvries tegenop. :-)
Ik twijfel nog hoor
Alle reacties Link kopieren
De paashaas bestaat ook.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Zou een feestje moeten houden volgens mij...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
10-12-2017 20:59
Wallen zijn met vocht gevulde zakken onder je ogen. Het bindweefsel is daar erg los dus er verzamelt zich heel makkelijk weefselvocht. Als je ouder wordt wordt dit weefsel steeds minder elastisch en het vocht wordt niet meer zo vlot via het lymfestelsel afgevoerd. Door het vullen met vocht zal het weefsel steeds meer uitrekken.

Donkere kringen zijn geen wallen. Ze worden wel vaak zo genoemd.
Beetje off-topic misschien maar wat werkt er goed tegen donkere kringen, behalve foundation of touche eclat ofzo?
Ik heb ook al een paar van die cremes en rollers geprobeerd maar die hielpen eigenlijk niet...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Superhuisvrouw schreef:
10-12-2017 21:04
Weet wat je bedoeld die wal verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Daar kunnen geen lepels uit de diepvries tegenop. :-)
Ja, die!

Ik ga het maar kopen al is het alleen maar voor kerstavond en dan smeer ik wel bij als de rimpels weer tevoorschijn komen. Dan heb ik tijdens het hele kerstfeest een gladde kop.
Alle reacties Link kopieren
En een rimpelloze kerst, dat zouden meer mensen moeten doen. :D
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
10-12-2017 21:46
Beetje off-topic misschien maar wat werkt er goed tegen donkere kringen, behalve foundation of touche eclat ofzo?
Ik heb ook al een paar van die cremes en rollers geprobeerd maar die hielpen eigenlijk niet...

Na je dagcreme een oranje concealer onder je ogen aanbrengen . En dan heel subtiel werken met je ringvinger beter dat je daarna nog een beetje nodig hebt dan gelijk teveel . En daarna je foundation aanbrengen.
Ik weet niet welk product je precies bedoelt maar ik ken wel meerdere producten die dit ook kunnen doen. Ja het werkt, maar niet op een mooie manier. De ingrediënten in deze producten vullen lijntjes niet op, ze leggen er een laagje overheen zodat je ze niet ziet. Het nadeel van dit laagje is dat het een witte cast achter laat op je huid, en ook breekt het op de huid als je lacht, fronst etc. Het is ook onmogelijk te gebruiken in combinatie met makeup. Ik heb het dan over het product instanly ageless en dezelfde soort crème van peter Thomas Roth. Meerdere keren op verschillende manieren getest op de oudere huid, maar nee, geen succes. Ik weet wel dat er recentelijk een nieuw serum/crème is ontwikkeld dat dit ook kan doen, maar niet die vervelende cast heeft. En elastisch werkt. Maar ik dacht dat die nog niet uitgebracht was, dus daar geen ervaring mee. In ieder geval: het is allemaal dus tijdelijk. Het is niet je echte huid die strak trekt.
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, dat even voorop gesteld.

Ik vraag me gewoon af hoe je langer dan 1 microseconde je aandacht kunt schenken aan een chemisch product dat met opzet ‘serum’ genoemd wordt om het aan je te kunnen verkopen, waarvan je kunt weten dat het niet gaan doen wat het belooft, uitsluitend en alleen al omdat je een volwassene bent die kan nadenken.
anoniem_359747 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 22:58
1.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
10-12-2017 22:56
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, dat even voorop gesteld.

Ik vraag me gewoon af hoe je langer dan 1 microseconde je aandacht kunt schenken aan een chemisch product dat met opzet ‘serum’ genoemd wordt om het aan je te kunne verkopen, waarvan je kunt weten dat het niet gaan doen wat het beloofd uitsluitend en alleen al omdat je een volwassene bent die kan lezen.
:rofl:

Eens! Maar hoop doet denken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dat spul werkt echt. Dat zit 'm in de ingrediënten. Houdt ca 6 uur.
If accidentally read, induce vomiting.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
10-12-2017 22:56
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, dat even voorop gesteld.

Ik vraag me gewoon af hoe je langer dan 1 microseconde je aandacht kunt schenken aan een chemisch product dat met opzet ‘serum’ genoemd wordt om het aan je te kunnen verkopen, waarvan je kunt weten dat het niet gaan doen wat het belooft, uitsluitend en alleen al omdat je een volwassene bent die kan nadenken.
En ik ga helemaal met je mee. In 99,99999% van de gevallen is dat ook zo. Maar dit product doet serieus wat het belooft.
Je smeert het op, 2 minuten wezenloos voor je uitkijken en de huid trekt strak. Het bevriest een soort van.
Het bestaat trouwens al 20 jaar en wordt iedere keer opnieuw uitgevonden.
If accidentally read, induce vomiting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven