Mode & Beauty alle pijlers

waar (leuke) online bikini"s kopen?

26-04-2007 10:18 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben op zoek naar een bikini. Er stond hier laatst een link naar een site met zulke leuke bikini's maar die kan ik niet meer vinden.

Heeft iemand een idee?



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
www.bonprix.nl

www.otto.nl

www.neck.nl

www.hm.com

www.beachbunnyswimwear.com
Alle reacties Link kopieren
Esprit.nl
Alle reacties Link kopieren
Klopt het dat er maar weinig bikini's met een broekje met van die korte pijpjes te vinden zijn? Heb ze in ieder geval nog niet gevonden in de reguliere winkels...

Ga nu deze online shops even kijken, maar als iemand tips heeft?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik ben even niet op de hoogte, maar zijn bikinibroekjes met pijpjes in de mode?
Alle reacties Link kopieren
Leuke sites kun je vinden via www.flavourites.nl

Maar....bikinibroekjes met pijpjes, brrrr. Maken van de slankste den nog een olifant. Niet doen !
Alle reacties Link kopieren
Hunkemoller heeft haar collectie ook online staan en kan ook via internet besteld worden.
Alle reacties Link kopieren
www.wehkamp.nl

www.chillia.nl

www.brunottishop.nl

www.body-fun.nl

www.trendoz.com
Alle reacties Link kopieren


Klopt het dat er maar weinig bikini's met een broekje met van die korte pijpjes te vinden zijn? Heb ze in ieder geval nog niet gevonden in de reguliere winkels...

Ga nu deze online shops even kijken, maar als iemand tips heeft?

Heb er een maand geleden ongeveer een bij Livera gekocht. Een hele mooie! Ze hadden er verschillende. Maar verder zie je ze niet veel nee...
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand toevallig  ook een  online shop waar ze bikini's verkopen  voor cup D? Hunkemoller heeft zulke  leuke  bikini's maar die gaan maar  tot cup C :@
Alle reacties Link kopieren
www.ellure.nl  ook geweldige site voor het kopen van lingerie (Marie Jo, Aubade, Chantelle etc) Ik heb een hele gave bikini van Cyell gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand toevallig  ook een  online shop waar ze bikini's verkopen  voor cup D? Hunkemoller heeft zulke  leuke  bikini's maar die gaan maar  tot cup C :@
Livera heeft al jaren bikini's in grotere maten dan C, maar ik geloof niet dat die zo 'hip' online te verkrijgen zijn...



Mischien bedoelde TO nog www.figleaves.com of www.freyaswimwear.co.uk, daar is ook zat te bestellen voor grotere cupmaten.
Wie heeft er een tip voor stevige bikini's / badpakken ik ben al bij de Hunkemoller / Livera / Perrysport geweest maar niks kunnen vinden daar...


Leuke sites kun je vinden via www.flavourites.nl

Maar....bikinibroekjes met pijpjes, brrrr. Maken van de slankste den nog een olifant. Niet doen !
precies, alleen dragen als je te mager bent
Alle reacties Link kopieren
ik vind zelf www.chilla.nl echt een leuke site met originele badmode die ik verder niet ergens heb gezien.
Alle reacties Link kopieren
Shebyte schreef op 30 april 2007 @ 13:00:

Weet iemand toevallig  ook een  online shop waar ze bikini's verkopen  voor cup D? Hunkemoller heeft zulke  leuke  bikini's maar die gaan maar  tot cup C :@
Bij de Otto gaan de bikini's in iedergeval tot E...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lizett,

Op www.welovebikinis.nl kun je hele leuke bikini's vinden. Die link zag ik laatst in de Elle staan. Ook via www.fashionchick.nl kun je heel eenvoudig bikini's zien uit allerlei verschillende webshops. Succes met je zoektocht!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Als je ergens een hoop bikini's kunt vinden, alle modellen, maten en patronen.... Moet je kijken op:



www.victoriassecret.com/swimwear



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hooi Lizett,



Je kunt op www.lebloncouture.com ook erg leuke bikini's vinden en niet al te duur ook erg fijn natuurlijk!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
victorias secrets!
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Er zijn verschillende sites die leuke bikini's hebben voor een aantrekkelijke prijs;

www.bikiniskopen.nl
Wehkamp
Asos
Hunkemoller
Alle reacties Link kopieren
Ik heb leuke bikini's gevonden op www.sevensinsbikiniboutique.com
Ik vind www.etam.be erg leuke bikini's hebben.

Etam niet verwarren met Miss Etam :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven