Mode & Beauty alle pijlers

Uggs

11-12-2017 09:12 50 berichten
Ik zou graag uggs willen, maar niet meer betalen dan nodig. Nou heb ik een site gevonden waar ze relatief goedkoper zijn. Maar hoe herken ik of ze echt of nep zijn?
De site ziet er wel uit als officieel uggs site..
Alle reacties Link kopieren
voor merk schoenen bestaan heel veel louche sites. welke kijk jij naar?
Alle reacties Link kopieren
Kijk gewoon op zalando als je echte wilt misschien zijn sommige zelfs in de aanbieding en als je maat 37 38 val je soms ook nog in de kindermaat zijn ze al iets goedkoper
Alle reacties Link kopieren
Als ze goedkoper zijn, zijn ze over het algemeen nep.
Alle reacties Link kopieren
Google maar eens op Uggs evht of nep. Dan krijg je heel overzicht van kenmerken waar je op kunt letten om dit te checken. Als het erg veel scheelt met de nieuwprijs, niet doen!
Alle reacties Link kopieren
Koop alleen bij de bekende online zaken of ketens. Straks bestel je iets en krijg je het niet geleverd of het is bagger uit China. En dan is goedkoop duurkoop.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Koop gewoon geen Uggs

https://www.bontvoordieren.nl/australis ... verkregen/

(in de laatste alinea komen Uggs naar voren).

P.s ik weet dat je bijna niks meer kan dragen/eten (overal zit wel leed achter) maar we kunnen wel betere keuzes maken.....
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats :) Veel mensen hebben te kleine / te grote die ze verkopen na een paar keer dragen!
Internagelaktisch
Maaique schreef:
11-12-2017 10:09
Marktplaats :) Veel mensen hebben te kleine / te grote die ze verkopen na een paar keer dragen!
Ja maar zitten ook vaak neppers tussen.
De site van UGG zelf heeft vaak best aardige aanbiedingen. En ik zie ze aan het einde van de winter ook vaak in de aanbieding bij schoenenwinkels.
Alle reacties Link kopieren
Bekende (online) winkels hebben ze vaak in de uitverkoop. Denk aan Bijenkorf, van assem, omoda.
Pointer schreef:
11-12-2017 10:24
Bekende (online) winkels hebben ze vaak in de uitverkoop. Denk aan Bijenkorf, van assem, omoda.
Klopt. Zalando verkoopt ze ook.
Je kunt ook gewoon mooie schoenen kopen. Mijn broer was in Australië toen de Uggs hier op hun hoogtepunt waren en toen hij vertelde dat alle vrouwen hier op straat in die dingen liepen werd hij kei hard uitgelachen:
"Gaan ze bij jullie echt met sloffen de straat op?"
HaPu schreef:
11-12-2017 10:50
Je kunt ook gewoon mooie schoenen kopen. Mijn broer was in Australië toen de Uggs hier op hun hoogtepunt waren en toen hij vertelde dat alle vrouwen hier op straat in die dingen liepen werd hij kei hard uitgelachen:
"Gaan ze bij jullie echt met sloffen de straat op?"
Keihard. Aan elkaar. Er zijn heel veel verschillende modellen. Ook veel verschillende smaken trouwens. En in Australië worden ook heus uggs verkocht.
Welke site is het? Ik koop veel uggs, ook online, en weet wel ongeveer waar je echte en neppe aan kan herkennen.
Op de site van Ugg australia zelf stond altijd een lijst met aangesloten (web)winkels. Daar keek ik om te checken of een winkel echte verkoopt. Hier kan je de site invoeren : https://www.ugg.com/nl/counterfeit.html
En idd, als de prijs te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook meestal. Niet doen dus, in zo’n geval.
anoniem_63b9a19091605 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 11:17
25.68% gewijzigd
HaPu schreef:
11-12-2017 10:50
Je kunt ook gewoon mooie schoenen kopen. Mijn broer was in Australië toen de Uggs hier op hun hoogtepunt waren en toen hij vertelde dat alle vrouwen hier op straat in die dingen liepen werd hij kei hard uitgelachen:
"Gaan ze bij jullie echt met sloffen de straat op?"
Ik weet niet wat jullie onder sloffen verstaan, maar dit valt daar voor mij niet onder dus ik volg je niet helemaal :wtf:

Afbeelding
Dank jullie voor je reacties, ik wil korte laarsjes als pantoffels gaan dragen, daar ik altijd steenkoude pootjes heb. Op mp heb ik ook al gekeken, maar ja dan is dus de vraag, zijn die dan echt.. ik zal eens google op echt of nep ...
Ik wil ook wel even kijken als je de site hier neerzet :)
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
11-12-2017 12:23
Ik wil ook wel even kijken als je de site hier neerzet :)
Dat wil ze niet vertellen lijkt het wel......
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de gebreide Uggs als pantoffels en doe 7 jaar (350 dagen per jaar) met 1paar. Voor 7 jaar warme voeten is dat echt niet zo duur, zo’n 7 cent per dag. Ik zou ze gewoon in een bekende winkel kopen en niet moeilijk doen met een onbekende, vage webshop.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 11-12-2017 15:43
5.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
11-12-2017 10:50
Je kunt ook gewoon mooie schoenen kopen. Mijn broer was in Australië toen de Uggs hier op hun hoogtepunt waren en toen hij vertelde dat alle vrouwen hier op straat in die dingen liepen werd hij kei hard uitgelachen:
"Gaan ze bij jullie echt met sloffen de straat op?"
TO gaat er niet eens mee de straat op, die wil ze juist als sloffen.
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig Pamelacourson, ik draag ze ook als sloffen en doe er dan ook 7 jaar mee. Heb ze zomer (behalve wanneer ik op blote voeten loop) en winter aan en altijd warme voeten.
Ja wil de site hier wel neerzetten hoor. Fotograffielisette.nl..ziet er echt uit, maar twijfel er aan
Alle reacties Link kopieren
voor sloffen zou ik mooi lookalikes kopen. Bristol had leuke dit jaar.
Ik wil ze inderdaad als sloffe, vind ze echt vreselijk om de straat mee op te moeten. Het is wel lang als je er 7 jaar mee doe, maar je moet toch nu gemiddeld €175 uitgeven, in een keer..
Guppekop, ik heb echt al ik weet niet hoeveel sloffen gekocht maar blijf koude voeten houden. Ik heb nu uggs te leen van mn dochter en heb nou voor het eerst geen koude voeten meer... wat een heerlijk gevoel is dat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven