Mode & Beauty alle pijlers

Kennen jullie deze website?

11-12-2017 17:45 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter wil graag een sweater kopen die ze op internet tegengekomen is. Het lijkt me gewoon een betrouwbare webshop waar, doordat hij zo nieuw is, nog geen reviews van te vinden zijn, maar je weet het natuurlijk nooit zeker. Ze zijn ook best wel actief op Facebook en Instagram. De naam is diestijl.com (Belgische webshop). Kent iemand hem en wat voor ervaring heb je ermee?
Is het een dure sweater of valt het mee? Als het niet zo duur is zou ik het waarschijnlijk gewoon erop gokken dat het gewoon goed gaat gezien ze ook actief zijn op FB en Instagram.

Ken de site verder niet.
Er wordt in deze maand juist gewaarschuwd voor nieuwe shops
zo zijn ze er .....en zo zijn ze weer verdwenen
in een relatief korte tijd valt er voor criminelen genoeg te halen
(mijn verhaal gaat niet specifiek over deze webwinkel)
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet duur, nog geen 25 euro. Ik denk dat ze de gok wel waagt, maar ze geeft toch al niet graag geld uit ;) En ik ben toch benieuwd of er iemand ervaring mee heeft.
Het is een gekochte skin lijkt het wel, die loopt (loop - looping). Of ze zijn zo nieuw dat ze alle pagina's nog niet hebben ingericht want als je bijvoorbeeld klikt op 'contact us' dan kom je bij de jassen uit..
Alle reacties Link kopieren
BahcoBarbie schreef:
11-12-2017 17:56
Het is een gekochte skin lijkt het wel, die loopt (loop - looping). Of ze zijn zo nieuw dat ze alle pagina's nog niet hebben ingericht want als je bijvoorbeeld klikt op 'contact us' dan kom je bij de jassen uit..
Dat is raar, vanmiddag lukte dat volgens mij wel.
Ze hebben een gmail-adres. Dat is voor mij altijd een rode vlag.
Likes op Facebook kun je kopen, dus dat zegt ook niet veel.
alarmbellen gaan ook hier rinkelen.
Alle reacties Link kopieren
Die site ziet er heel nep uit.

En een Gmailadres? Sorry, maar dat vind ik voor een bedrijf echt not done.
Ik zou het er niet op wagen, ook niet voor 'maar' 25 euro.
Alle reacties Link kopieren
About Us

WHERE WE ARE LOCATED?

Our offices are in Belgium. Our warehouses in Europe, Asia, the United States

Die Stijl

diestijl@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
I HAVE BEEN CHARGED AN INCORRECT AMOUNT

In most cases, this is because we charge in US dollars and the customer has his bank account or credit card in another currency and the bank applies a different exchange rate than the one we display on our website. Please check with your Bank


Hoezo in Amerikaanse dollars als het een Belgisch bedrijf is?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
11-12-2017 18:07
I HAVE BEEN CHARGED AN INCORRECT AMOUNT

In most cases, this is because we charge in US dollars and the customer has his bank account or credit card in another currency and the bank applies a different exchange rate than the one we display on our website. Please check with your Bank


Hoezo in Amerikaanse dollars als het een Belgisch bedrijf is?
Ze hebben worldwide shipping en je kan ook gewoon in euro’s betalen. Ik ken ook betrouwbare Engelse webshops waar je in ponden en euro’s en zelfs in dollars kan betalen, dus heel raar vind ik het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar het klinkt inderdaad allemaal dubieus.
Niet doen dus!
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
11-12-2017 18:09
Ze hebben worldwide shipping en je kan ook gewoon in euro’s betalen. Ik ken ook betrouwbare Engelse webshops waar je in ponden en euro’s en zelfs in dollars kan betalen, dus heel raar vind ik het ook niet.
Oké, ik ging alleen uit van wat ik daar in dat stuk las.
Ik zou namelijk denken dat de eerste valuta dan de Euro zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
11-12-2017 18:11
Oké, ik ging alleen uit van wat ik daar in dat stuk las.
Ik zou namelijk denken dat de eerste valuta dan de Euro zou zijn.
Dat is ook weer waar. Maar niet doen dus, al wil ze zelf het liefst de gok wel wagen...
Alle reacties Link kopieren
Zo nieuw is die winkel toch niet? Ik zie dat ze al vanaf augustus op FB zitten iig dus geen enkele review vind ik dan toch best apart...
Ze shippen ook naar Noord-Korea.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
11-12-2017 18:15
Dat is ook weer waar. Maar niet doen dus, al wil ze zelf het liefst de gok wel wagen...
Zeg haar dat de kans groot is dat ze én geen geld én geen trui heeft.

En anders haar zelf laten ervaren.
Ik zou die website ook niet vertrouwen
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier zoveel rode vlaggen dat ik me er over verbaas dat iemand sowieso overweegt bij deze shop te bestellen.

- De amateuristische site: een standaard website-skin, met lores textures, de helft van de pagina's doet het niet.
- Geen contactsgegevens, behalve een gmail-adres (!)
- Geen keurmerk
- Ze verkopen in totaal maar 59 items (!)
(maar hebben wel "warehouses in Asia, Europe, United States and Mexico".
- Gratis wereldwijde verzending. Voor een mini online winkel met cheap ass-prijzen. Hoe dan?

Je kan net zo goed de vuilnisbak openen, daar 25 euro in gooien en deze weer sluiten, zelfde effect.
Alle reacties Link kopieren
BrightLights schreef:
11-12-2017 18:19
Ik zie hier zoveel rode vlaggen dat ik me er over verbaas dat iemand sowieso overweegt bij deze shop te bestellen.

- De amateuristische site: een standaard website-skin, met lores textures, de helft van de pagina's doet het niet.
- Geen contactsgegevens, behalve een gmail-adres (!)
- Geen keurmerk
- Ze verkopen in totaal maar 59 items (!)
(maar hebben wel "warehouses in Asia, Europe, United States and Mexico".
- Gratis wereldwijde verzending. Voor een mini online winkel met cheap ass-prijzen. Hoe dan?

Je kan net zo goed de vuilnisbak openen, daar 25 euro in gooien en deze weer sluiten, zelfde effect.
Je hebt gelijk, what was I thinking? :facepalm:

Bedankt voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren
Niet doen, Pamela. Ik zie geen KvK nummer en geen webwinkel keurmerk. Het is niet fris....
Alle reacties Link kopieren
oh. Mosterd. Maar eens met Brightlights dus
Alle reacties Link kopieren
BrightLights schreef:
11-12-2017 18:19

- Ze verkopen in totaal maar 59 items (!)
(maar hebben wel "warehouses in Asia, Europe, United States and Mexico".
Mooi he? :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven