Mode & Beauty alle pijlers

Welke kleur panty bij dit jurkje?

11-12-2017 22:55 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Even een korte vraag.

Welke kleur panty is geschikt bij dit jurkje? Draag het bij een etentje en heb zelfde soort schoenen erbij als in de link alleen dan van suede, wel zwart.

https://www.house-of-gerryweber.com/nl- ... l#start=15

Ben eind 20 en draag eigenlijk nooit jurkjes.
Alle reacties Link kopieren
Als je schoenen zwart zijn, dan ook zwarte of bijna zwarte panty. Wel een beetje somber, als ik zo vrij mag zijn....
Ik ben zelf geen fan van huidkleurige panty’s, dus ik zou voor donkerblauw gaan (marine/navy heet ‘t vaak). Wat voor soort blauw het is kan soms een beetje verschillen, dus misschien even je jurk meenemen naar de winkel om ernaast te houden.

Hoeveel denier hangt af van gelegenheid. 15 denier is wat formeler dan 60 denier, maar 60 is weer warmer.
zwarte panty, maar idd wel een erg zwart geheel. ik zou toch voor een andere kleur schoenen gaan en iig leuke accessoires.
Alle reacties Link kopieren
Scheelt wel weer dat bij een etentje je panty overgrote deel vd avond niet zichtbaar is
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eerst ook zwart maar vind het dan ook wel somber worden.
Wou wel een beetje doorschijnend doen 15 denier? Of sla ik dan de plank helemaal mis. Ik draag dit nooit.
Vandaar dat ik twijfel.

Andere schoenen heb ik niet en wil ik liever ook niet kopen. Draag ik praktisch nooit en vind dat zonde, ook ivm gelegenheid niet waard.
Pluis_ schreef:
11-12-2017 23:09
Ik dacht eerst ook zwart maar vind het dan ook wel somber worden.
Wou wel een beetje doorschijnend doen 15 denier? Of sla ik dan de plank helemaal mis. Ik draag dit nooit.
Vandaar dat ik twijfel.

Andere schoenen heb ik niet en wil ik liever ook niet kopen. Draag ik praktisch nooit en vind dat zonde, ook ivm gelegenheid niet waard.
Maar is het jurkje zelf nou zwart of blauw?
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
11-12-2017 23:11
Maar is het jurkje zelf nou zwart of blauw?
Blauw
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet een paar leuke pumps lenen van een vriendin? Als het echt een etentje is waar je in een jurk verwacht wordt, is het toch wel heel jammer als je daar met je stevige stappers die je normaal onder een spijkerbroek draagt aankomt. En als het echt maar voor een etentje is, kijk dan eens bij de H&M, goedkope feestpumps waarbij je je jurkje een beetje op kunt leuken.

Heb je geen vriendin die er een beetje kijk op heeft en die met je mee wil kijken?

Wat je in ieder geval ook gaat doen, huidkleurige panty's zijn :nooo:
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
11-12-2017 23:11
Maar is het jurkje zelf nou zwart of blauw?
Volgens mij blauw, zegt de site ook. Dan zou ik er sowieso geen zwarte schoenen bij aan doen. Marineblauwe panty, 15 denier met cognackleurige schoenen/laarzen
Zwarte Panty en een mooie blazer eroverheen in een ander kleurtje.
Opleuken met accecoires.
anoniem_292993 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 23:20
15.92% gewijzigd
Waarom geen gravity kleur? 15 dernier Hema. Zitten 2 panty’s in 1 doosje.
Muscatkleur, ter Stal is ook nog een optie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit geleerd van een verkoopster in de V&D dat je nooit zwarte pantys moet dragen, maar antracyt grijs. Dan zie je minder oneffenheden doorschijnen. Het staat chiquer. Maar wat in deze tijd van het jaar misschien ook leuk is is een meer feestelijke gouden/zilveren/glitterpanty. Of 1 met een leuk patroontje
Kan makkelijk onder dat jurkje!
Alle reacties Link kopieren
Genoeggedronken schreef:
11-12-2017 23:15
Kun je niet een paar leuke pumps lenen van een vriendin? Als het echt een etentje is waar je in een jurk verwacht wordt, is het toch wel heel jammer als je daar met je stevige stappers die je normaal onder een spijkerbroek draagt aankomt. En als het echt maar voor een etentje is, kijk dan eens bij de H&M, goedkope feestpumps waarbij je je jurkje een beetje op kunt leuken.

Heb je geen vriendin die er een beetje kijk op heeft en die met je mee wil kijken?

Wat je in ieder geval ook gaat doen, huidkleurige panty's zijn :nooo:
Pump vind ik vreselijk, maar is mss een idee inderdaad. Maar voor 1 avondje.

Zijn trouwens geen stevige stampers die ik heb hoor :)
Zwarte enkel laarsjes met hak (ooit in een opwelling gekocht) Opzich een leuke schoen, maar draag zoiets dus nooit.

Huidskleur niet doen, staat genoteerd!
mooiweertje schreef:
11-12-2017 23:22
Ik heb ooit geleerd van een verkoopster in de V&D dat je nooit zwarte pantys moet dragen, maar antracyt grijs. Dan zie je minder oneffenheden doorschijnen. Het staat chiquer. Maar wat in deze tijd van het jaar misschien ook leuk is is een meer feestelijke gouden/zilveren/glitterpanty. Of 1 met een leuk patroontje
Kan makkelijk onder dat jurkje!
ook leuk idee :)
Gravity bij de Hema is ook antraciet. Ik draag het bijna overal bij. Bij groen-, bruinkleurige jurkjes de muscat.
Alle reacties Link kopieren
Trek een mooie dunne pany aan van oroblue of falke.
Nude ja en dan 12 den oid.
Het jurkje is lang genoeg voor blote benen maar dat is wel erg koud.

Van een goed merk zie je niet eens dat je een panty aan heb.

(Of kousen, plast makkelijker enzo)

https://www.vinq.nl/falke-matt-deluxe-s ... 41520.html

Donkere panty onder een degelijk lengte jurkje en donkere schoenen... je hebt een etentje toch geen begrafenis?
apatura wijzigde dit bericht op 11-12-2017 23:27
14.66% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
mooiweertje schreef:
11-12-2017 23:22
Ik heb ooit geleerd van een verkoopster in de V&D dat je nooit zwarte pantys moet dragen, maar antracyt grijs. Dan zie je minder oneffenheden doorschijnen. Het staat chiquer. Maar wat in deze tijd van het jaar misschien ook leuk is is een meer feestelijke gouden/zilveren/glitterpanty. Of 1 met een leuk patroontje
Kan makkelijk onder dat jurkje!
Ik las net ook ergens dat nearly black beter was dan gewoon zwart.
Blijkt ook iets van heeeel donker grijs te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor antraciet kiezen.
Huidkleur vind ik echt heel lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal, ik ga morgen even de stad in om te kijken.
Nou ga dan liever voor blote benen. Een flinterdunne panty zal weinig kou tegenhouden.
Ik heb ook wel eens de 7 denier huidkleurige panty’s van Oroblu en van Kunert gehad. Die zijn inderdaad heel dun, maar je ziet het toch echt wel hoor. Mij stoorde het toch.
Alle reacties Link kopieren
Pluis_ schreef:
11-12-2017 23:23
Pump vind ik vreselijk, maar is mss een idee inderdaad. Maar voor 1 avondje.

Zijn trouwens geen stevige stampers die ik heb hoor :)
Zwarte enkel laarsjes met hak (ooit in een opwelling gekocht) Opzich een leuke schoen, maar draag zoiets dus nooit.

Huidskleur niet doen, staat genoteerd!
Enkellaarsjes zijn helemaal prima, ik heb er zelf ook een aantal, maar die zal ik nevernooitniet dragen onder een nette jurk, tenzij de kleur van de panty precies de kleur van de laars is, vergelijk onderstaande plaatjes maar eens:

Afbeelding

en

Afbeelding

Geef toe, die benen van mevrouw 1 zien er uit alsof er iets heel raars mee gebeurt is, terwijl mevrouw 2 veel eleganter oogt. Zelfde kleur dus, óf pumps o.i.d. Mooie laarzen mag natuurlijk ook, mits tot de knie en de panty ook weer in de kleur van de laars.
Alle reacties Link kopieren
Grafiet!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat donkergrijs/ nearly black het mooist is. Hoewel een dunne zwarte panty volgens mij ook wel kan.

Huidkleurig zou ik in ieder geval niet doen met zwarte enkellaarsjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven