Mode & Beauty alle pijlers

Welke schoenen bij deze jurk?

12-12-2017 07:43 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop op tips van wat meer ervaren jurkendragers :)

Ik heb dit jurkje in de kast hangen:
https://www.kinglouie.nl/dames/jurken/p ... /dark-navy
(Sorry mag nog geen plaatjes plakken)

En ik zou hem nu ook nog graag dragen behalve alleen in de zomer. Maar... alle laarzen die ik nu heb staan er niet zo mooi bij. (Bruin hoog, zwart hoog, zwart half hoog en cognac half hoog)

Hebben jullie inspiratie voor mij zodat ik op zoek kan gaan maar een mooie schoen voor eronder? Liefst geen hoge hak ;-D
anoniem_304885 wijzigde dit bericht op 12-12-2017 08:46
8.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denken dat laarzen hier wel onder passen, om het even welke kleur. Maar anders misschien een zwart (klein) hakje met bandje/t strap?

Zoiets bv:
https://www.fashionchick.nl/c/zwarte-t- ... s=2&page=1

(Alhoewel ik ze zelf liever met wat hogere en smallere hak zie)
eefje677 wijzigde dit bericht op 12-12-2017 07:55
40.60% gewijzigd
Ik zou hier zwarte hoge laarzen onder dragen en een zwarte panty (of evt zwarte legging). Is de stof niet te dun voor de winter?
Ik zou ook denken zwarte hoge laarzen. Eventueel donkerblauw of grijs.
Ik zou ook voor nette zwarte hoge laarzen gaan :)
Alle reacties Link kopieren
Lang zwart vest erop en bikerlaarsjes?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
wolkewitje wijzigde dit bericht op 12-12-2017 08:12
18.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
als je zwarte laarzen te veel zwart vind, grijze panty. of anders grijze laarzen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook gaan voor zwarte laarzen, kort of lang. Met een zwart vest wordt het wellicht een beetje erg donker? Het zou natuurlijk zo maar kunnen dat de stof te zomers is en daarom de laarzen niet mooi staan.....
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Waarom staan lange zwarte laarzen niet mooi? Dat lijkt me (voor de winter) de beste optie. En voor de zomer sandalen, of lage witte All Stars.
Volgens mij passen cognac kleurige halfhoge laarsjes er ook prima onder. Leuk juist. Misschien met een vestje in een cognac kleur (of ander soortgelijke kleur)

En zwart kan ook prima. Misschien met een antracietkleurige panty?
Zwarte gehakte enkellaarsjes?
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn eensgezind :)

De zwarte hoge die ik nu heb staan hebben een vrij grove zool, vind ik niet zo mooi bij zo'n tuttig jurkje. Maar ik zal dan eens wat galantere er bij gaan passen. Bikers kan ik ook wel eens proberen, misschien dat een echte tegenstelling wel weer leuk is.
De cognaclaarsjes die ik nu heb, hebben een breedvallende schacht dus ook niet zo charmant.

Antracietkleur van panty heb ik al geprobeerd maar dat kleurt niet mooi t met het blauw.
De stof is overigens warm genoeg. Ik draag altijd een onderjurk en op het werk is het altijd warm dus liever zelfs geen dikke stof en lange mouwen.

Bedankt allemaal :)
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie dat ik de verkeerde kleur in de link had staan :$ :$
Heel donkerblauw dus, bijna zwart
Afbeelding
Oh het is donkerblauw. Ik vroeg me al af waarom je iets over blauw zei in je eerdere post. Dan zou ik toch voor cognac gaan ipv zwart.
Oh, blauw! Dan inderdaad geen antraciet kleurige panty. Een mooie donkerblauwe panty is dan mooi. En zeker met cognac.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven