Mode & Beauty alle pijlers

Aziatische skincare

13-12-2017 12:59 8 berichten
Ik ben al jaren gek op Aziatische sheetmasks, en lees steeds vaker dat de Koreaanse en Japanese skincare zo goed is en het Koreaanse 10 stappen plan van gezichtsverzorging schijnt helemaal hip te zijn in Amerika. Zijn er hier mensen die Aziatische skin care gebruiken en zo ja, wat gebruik je dan? Wat zijn de ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik van laneige een lip mask. Vooral in de winter heel fijn tegen droge lippen, gebruik het denk ik 2-3 keer per week.

Heb van zelfde merk een test setje cadeau gekregen, maar ik vind het vooral veel werk... Dit was dan nog geen eens een setje met 10 stappen, maar 5 of 6. Uiteindelijk daar ook alleen het slaapmasker van, af en toe meer om mezelf te verwennen.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin heeft ook een keer een masker besteld, maar daar stond de ingrediënten lijst alleen in het Koreaans, niet in het Engels. Dat lijkt mij zelf niet zo prettig, wil toch een beetje weten wat ik op mijn gezicht smeer
Ik heb alleen maar Koreaanse sheetmasks waar ook Engels op staat. Soms zijn de ingrediënten dan ook in het Engels en anders google ik even. Van de meeste bekende/populaire merken zijn die wel in het Engels te vinden.
Ik koop dus ook alleen maar sheetmasks van bekende merken en niet van sites als aliexpress.
Alle reacties Link kopieren
Goguma schreef:
13-12-2017 14:00
Ik heb alleen maar Koreaanse sheetmasks waar ook Engels op staat. Soms zijn de ingrediënten dan ook in het Engels en anders google ik even. Van de meeste bekende/populaire merken zijn die wel in het Engels te vinden.
Ik koop dus ook alleen maar sheetmasks van bekende merken en niet van sites als aliexpress.
Ik begrijp wat je bedoelt, ik zou ook nooit skincare of cosmetica bij aliexpress bestellen. Laneige is wel een betrouwbaar merk, wordt in Amerika ook gewoon bij Sephora verkocht.
gelderka schreef:
13-12-2017 14:32
Pas op voor dingen die 'whitening' heten.
In het gunstigste geval zit er alleen maar een Uv-filter in. In ernstiger gevallen zitten er huid-blekende middelen in.
Ja die sla ik over en maskers waar brightening op staat beperk ik ook. Dat laatste zorgt alleen voor een meer egaal ogende huid maar toch.
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel regelmatig produkten uit Korea, via ebay en free shipping, maar wel bij winkels daar. En ik lees vooraf reviews.
Benton is een fijn merk. En Mizon. Van Laneige heb ik net twee kleine potjes lipcreme besteld. Heb ze nog niet binnen maar schijnt fijn te zijn.
En ik gebruik van Purito vitamine C serum.

In Aziatische produkten zit geen rommel die er hier vaak in zit.
free of: parabens, phenoxyethanol, silicones, sulfates, alcohol, mineral oil.
Vaak staat de beschrijving er precies bij.
Alle reacties Link kopieren
Op aanraden van mede foruer purito vitamine c gekocht. Gebruik het nu paar weken en zie echt al wel klein beetje verschil. Huid ziet er net wat gezonder/ stralender uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven