Mode & Beauty alle pijlers

Huidskleurige panty kan niet meer?

13-12-2017 13:07 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Her en der lees ik hier dat huidskleurige panty's niet meer zouden kunnen. Toch zie ik op internet eigenlijk overal die kleur gedragen worden.
Ik dacht met die kleur redelijk veilig te zitten.

Mijn probleem. Ik heb 2 leuke gebreide jurken met col gekocht. Strakke jurken met lange mouwen, vallen bij mij net boven de knie met kleine splitjes aan de zijkanten. Ze zitten heerlijk en ik wil ze graag aan doen met een panty en halfhoge zwarte laarsjes met veters.
De jurkjes zijn licht grijs en de ander zwart. Probleem is dat ik bijna 190 ben... als ik dus een zwarte panty onder de zwarte jurk aan zou doen ben ik een groot, lang, zwart blok. Echte gekleurde durf ik ook weer niet zo goed. Ik ben 39 en vind gekleurde panty's al snel kinderachtig tonen.
Maar wat kan dan wel? Ik lees antraciet.. maar wat dan onder dat lichtgrijze jurkje?
Hebben jullie modieuze ideeen?

p.s: Heb wel andere gekleurde enkellaarsjes (blauw suede en rode suede) maar daarvan staat de schacht erg open bij mijn enkels. Ik vind het zelf nooit zo'n fijn zicht als je van bovenaf zo in mijn schoenen kan kijken zeg maar dus vandaar de keuze voor de zwarte laarsjes.
anoniem_127206 wijzigde dit bericht op 13-12-2017 13:11
13.62% gewijzigd
Kan prima hoor, als ze niet teveel op steunkousen lijken, is er niets mis mee.
Zulk soort grijs of lichter?

Afbeelding
Of meer dit?
Afbeelding
O je schrijft nu over blauw; nou kijk, blauw, grijs én huidskleurig:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kunnen huidskleurige panties wel. Je moet er alleen voor zorgen dat het de goede kleur is (niet te licht, niet te donker) en dat ze niet te dik zijn (15 of 20 denier is wel echt de max, vind ik dan).
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
probeer eens een netpanty, een kleine visgraat
Alle reacties Link kopieren
Hmm nou de jurk is een stuk sportiever zeg maar en ik heb geen pumps..
Tis zoiets als deze: https://www.zalando.nl/pepe-jeans-berta ... z-c11.html
Alleen dan is hij iets korter en dikkere stof. Kleur is wel hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Huidkleurige panty's kunnen prima.
Je "leest" ergens iets en neemt dat als voorschrift aan? Je bent toch een volwassen vrouw die zelf beslissingen kan maken? Draag gewoon wat jij leuk vindt en waar jij je lekker bij voelt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag gewoon huidkleurige panty's hoor. Als ik bepaalde kleding draag met een zwarte panty zie ik eruit als een Morticia Addams of alsof ik naar een begrafenis.
In de zomer draag ik ze ook gewoon. Op mijn werk mogen mannen ook niet in korte broek, waarom zou een vrouw dan wel blote benen mogen. Voor mij geldt een panty dan als een soort broek.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-12-2017 13:13
probeer eens een netpanty, een kleine visgraat
dat stelde mijn vriend ook al voor en ik verklaarde hem voor gek...
Zou dat kunnen?
iebeltje schreef:
13-12-2017 13:19
dat stelde mijn vriend ook al voor en ik verklaarde hem voor gek...
Zou dat kunnen?

Leuk juist!
Alle reacties Link kopieren
Zolang je goede panty's hebt kan huidskleurig prima, niet te dik en de goede kleur.
Maar anders kan antraciet ook, zeker voor de winter.
Alle reacties Link kopieren
Nou dan ben ik er dus al snel aan uit! Op zoek naar een netpanty en een goede huidskleurige dus.
Hebben jullie misschien ook tips waar ik een panty kan vinden die lekker lang valt zonder dat ik maat xxl moet kopen, en het ding dus de hele tijd van je kont zakt?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet dat huidkleurige panty's per definitie niet zouden kunnen, maar onder een meer sportieve, casual outfit vind ik het meestal niet zo mooi.

Onder de jurk op jouw plaatje zou ik toch eerder voor zwart, grijs of antraciet kiezen.

Voor langere panty's vind ik falke trouwens goed.
anoniem_80457 wijzigde dit bericht op 13-12-2017 13:33
Reden: toevoeging
9.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Woolworth heeft volgens mij een lijn voor dames met langere benen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind op de 2e foto de panty van Maxima niet zo mooi. Hij is mij iets te licht van kleur waardoor haar benen ook steviger lijken dan ze zijn en het wat tuttig overkomt.

Als je niet te dikke zwarte of donkergrijze panty's aandoet ben je heus geen blok.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Donkerblauw kan ook nog, of iets met een kantmotief.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga op zoek dames, fijn zo snel reacties te krijgen!
Ben hier gewoon wat onzeker in allemaal. Met de net panty bijv dacht ik dat het al snel te jeugdig zou worden. Niet dat ik met mijn 39ste er als een "ouw wijf" bij wil lopen... helemaal niet zelfs! Maar toch, ik merk dat ik het moeilijker ga vinden een goede en mooie keuze te maken.
In de zomer had een leuke sneaker er leuk onder gestaan maar dat vind ik in de winter maar niks.
iebeltje schreef:
13-12-2017 13:19
dat stelde mijn vriend ook al voor en ik verklaarde hem voor gek...
Zou dat kunnen?
Kan zeker, maar je moet het kunnen hebben vind ik. Als je lange dunne benen heb en weinig vormen vind ik het kunnen, maar als je veel curves hebt kan het al snel ordinair ogen in combinatie met alles ( mijn mening)
Huidkleurige panty kan prima, zeker met pumps. Met laarzen vind ik een panty in de kleur van de laarzen, of bijv donkergrijs bij zwarte laarzen wel een stuk mooier. Zeker bij enkellaarsjes.
In voor- en najaar, als het te koud is voor blote benen, draag ik altijd huidkleurige panty's. Dan staan zwarte panty's vaak te lomp. Ik ben overigens 1m80 lang.
Ik heb deze discussie ook altijd met m’n moeder, zij vindt huidkleurig prima kunnen. Ik (37) ben wel van de school dat huidkleurige panty’s niet kunnen.

Het is een beetje een regel uit de modewereld natuurlijk, net als witte sokken enzo. Maar in real life zie je er genoeg mensen mee. Het lijkt al snel óf op cheerleader benen, óf ouwelijk. Ook van de foto’s van Maxima vind ik dat, maar die zit nou eenmaal in een omgeving waar je niet zomaar met blote benen kunt rondlopen.

Ik werk zelf in een zeer formele kantoorsetting, waar blote benen ook in de zomer niet kunnen. Dan draag ik dus toch een zwarte/antraciet panty. Onder een gebreide jurk zou ik nooit huidkleurig dragen. Huidkleurig is toch bedoeld om de illusie van blote benen te wekken. Dat wil je (ik) juist niet met een gebreide wollen jurk.

Ik vind juist een donkere panty, zware denier onder zo’n jurkje veel leuker en hipper staan. Sowieso vind ik all black niet somber.

Maar goed, ik heb natuurlijk ook wel eens huidkleurige panty’s gedragen, de 7 denier van Oroblu en Kunert zijn wel goed, geen glans en heel dun. Ik vind het nog steeds niet ideaal. En smaken verschillen natuurlijk!

Edit grappig artikel: http://www.redonline.co.uk/fashion/what ... ude-tights
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 13-12-2017 14:19
13.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik houd zelf niet zo van huidskleurig in de hetfst/winter of bij een winteroutfit ( zo’n jurk met kol). Maar dat is persoonlijk, wil niet zeggen dat het niet kan.
Een dikke zwarte panty vind ik ook minder mooi en kan inderdaad als een blok doen lijken. Ik zou voor een antraciet, zwarte panty gaan die niet te dik is. Max 40 dn. Of een zwarte met een klein, rustig motiefje, dat kan best leuk zijn. Probeer eens wat uit in de betere beenmode zaak bij die jurk, dan zie je hoe het staat.
Bij lichtgrijs kan donkerblauw ook leuk staan. Je hebt ook mooie donkergroen. Heb je toch iets van kleur maar is het niet te blij. Evt met oorbellen of sieraden in die kleur die terugkomen?
LizBakker schreef:
13-12-2017 14:10
Ik werk zelf in een zeer formele kantoorsetting, waar blote benen ook in de zomer niet kunnen. Dan draag ik dus toch een zwarte/antraciet panty.


Draag je dan altijd donkere rokken/jurken? Ik vind zwart of antraciet onder een zomerjurk echt geen kijk.
Hier past toch echt geen donkere panty bij?
http://www.modekoninginmaxima.nl/sites/ ... ge1_56.jpg
http://www.saltandtasty.nl/images/salta ... r-7U5Q.jpg
Marana-- schreef:
13-12-2017 14:15
Draag je dan altijd donkere rokken/jurken? Ik vind zwart of antraciet onder een zomerjurk echt geen kijk.
Hier past toch echt geen donkere panty bij?
http://www.modekoninginmaxima.nl/sites/ ... ge1_56.jpg
http://www.saltandtasty.nl/images/salta ... r-7U5Q.jpg

Nee dat is geen gezicht daar donker bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven