Mode & Beauty alle pijlers

Oudere dames in skinnyjeans

15-12-2017 15:29 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn buurvrouw van 68 is volgens mij aan haar 2e jeugd begonnen. Loopt opeens in skinnyjeans met lange hippe laarzen erover.

Ik vind het geen gezicht voor iemand van die leeftijd, al moet iedereen natuurlijk zelf weten wat die draagt.

Wat vinden jullie? Is een skinnyjeans leuk voor een oudere dame?
Als ze gewoon een goed figuur heeft zou ik niet weten waarom ze geen skinny zou kunnen dragen.

Waarom heb je er een oordeel over?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen, beter dan een omajurk!!
Ja natuurlijk is dat okay. Als zij zich er fijn bij voelt, good for her. Over tien jaar kan ze helemaal niets meer en zal ze zich wel aan moeten passen aan haar leeftijd, omdat het lijf niet meer meewerkt.

Laat dat mens lekker. Wie ben jij om te oordelen.
Alle reacties Link kopieren
"al moet iedereen natuurlijk zelf weten wat die draagt"

En hier is alles mee gezegd.
Let lekker op jezelf.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zat genoeg vrouwen van 60+ die een mooie skinny jeans dragen. Zij dragen dan vaak wel een exemplaar dat mooi zit in donkerblauw of zwart en zien er netjes in uit. Vaak een klassieke / preppy outfit. Met een mooie wollen jas of trenchcoat en laarsjes. Al vond ik zelfs witte gympen bij 1 oudere vrouw erg leuk staan. Ik vind het pas verschrikkelijk als sommige jongeren iedere dag een grijze joggingbroek dragen en dan niet om te sporten of ziek even een boodschap doen.
violetskies wijzigde dit bericht op 15-12-2017 15:34
19.30% gewijzigd
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Schandelijk. Te grote bloemetjes jurk a la ma flodder en continue krulspelden in, afgewisseld met een vormloze hobbezak. Hoe durft deze vrouw iets te dragen wat niet conform jouw norm is.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
olifant78 schreef:
15-12-2017 15:32
Gewoon doen, beter dan een omajurk!!
Precies! Is toch te gek dat vrouwen van die leeftijd veroordeeld zijn tot oubollige bloemetjesjurken.
Ik vind skinny jeans alleen mooi als je zelf ook skinny bent. Dat kan dus op alle leeftijden, hoewel het bij oudere dames vaak mooier staat als ze niet ultraslank zijn.
Maar ja, ik ben niet de modepolitie en van mij mag iedereen zelf bepalen wat hij draagt.
Misschien heeft je buurvrouw sjans!
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
15-12-2017 15:31
Als ze gewoon een goed figuur heeft zou ik niet weten waarom ze geen skinny zou kunnen dragen.

Waarom heb je er een oordeel over?
Ze wordt hier in de buurt door iedereen uitgelachen. Vind het sneu. Voor mij maakt het niet uit maar vind het zo sneu dat ze belachelijk wordt gemaakt door anderen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
15-12-2017 15:34
Precies! Is toch te gek dat vrouwen van die leeftijd veroordeeld zijn tot oubollige bloemetjesjurken.
Dit

https://i.pinimg.com/564x/0a/84/20/0a84 ... 8b81be.jpg

https://i.pinimg.com/736x/4e/09/87/4e09 ... utfits.jpg

Zien er toch prima uit?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
MinkeDeWit schreef:
15-12-2017 15:35
Ik vind skinny jeans alleen mooi als je zelf ook skinny bent. Dat kan dus op alle leeftijden, hoewel het bij oudere dames vaak mooier staat als ze niet ultraslank zijn.
Maar ja, ik ben niet de modepolitie en van mij mag iedereen zelf bepalen wat hij draagt.
En als er billen inzitten. Als de billen missen door leeftijd kleedt het mooier af om er een lang colbert/trui of blouse overheen te dragen.
Alle reacties Link kopieren
https://i.pinimg.com/originals/ac/cd/f9 ... 57ca45.jpg

https://i.pinimg.com/736x/70/4e/f3/704e ... -over-.jpg

https://i.pinimg.com/736x/20/4e/b8/204e ... -shape.jpg en deze vrouw had juist een skinnier jeans kunnen dragen.
violetskies wijzigde dit bericht op 15-12-2017 15:39
16.81% gewijzigd
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Dat zijn vrouwen in de eerste helft van 50, maar ik snap wat je bedoeld.
Nadiaah79 schreef:
15-12-2017 15:36
Ze wordt hier in de buurt door iedereen uitgelachen. Vind het sneu. Voor mij maakt het niet uit maar vind het zo sneu dat ze belachelijk wordt gemaakt door anderen.
Dan ben ik toch blij dat ik niet bij jou in de buurt woon, klinkt niet echt als intelligente lui. Iemand uitlachen om de broek die ze draagt, erg infantiel.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
15-12-2017 15:35
Ik vind skinny jeans alleen mooi als je zelf ook skinny bent. Dat kan dus op alle leeftijden, hoewel het bij oudere dames vaak mooier staat als ze niet ultraslank zijn.
eens, skinny jeans staan mooier op een slanke 50er dan een mollige 20er.
en zelfs als je slank bent (ik draag jeans 27/34) staat het lang niet altijd. Ik vind skinny jeans bij mij echt niet de mooiste optie
Maar wellicht bij de buurvrouw van TO wel
Alle reacties Link kopieren
Mijn oma is 73 en draagt alleen maar skinnyjeans, maar vind het haar niet mooi staan. Maar dat komt vooral omdat ze een te grote maat draagt. Ze draagt altijd maat 38 terwijl ze denk ik een 34 zou moeten hebben, ze is heel slank. Dus de skinnyjeans slobbert om haar kont en bovenbenen.

Als ze de goede maat zou dragen zou het haar prima staan, kan me haar ook niet voorstellen in een jurk of nette pantalon, dat past niet bij haar.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen moet het zelf weten, maar je hebt er wel een oordeel over?
Het is het een of het ander.
En...niet met 68 jaar, wel met 61 jaar? Of? Waar ligt jouw grens?

Ik heb er geen mening over. Eerlijk gezegd heb ik me nooit gerealiseerd dat er mensen zijn die een mening over zoiets hebben. Dat zegt ook wel weer genoeg over mijn uiterlijk. ;-) .
MinkeDeWit schreef:
15-12-2017 15:35
Ik vind skinny jeans alleen mooi als je zelf ook skinny bent. Dat kan dus op alle leeftijden, hoewel het bij oudere dames vaak mooier staat als ze niet ultraslank zijn.
Maar ja, ik ben niet de modepolitie en van mij mag iedereen zelf bepalen wat hij draagt.

Zelf vind is skinnyjeans afgrijselijk, ik vind dat model gewoon helemaal niks. Alleen bij pubers vind ik het leuk staan. Maar dat is nou eenmaal mijn smaak, de meeste mensen houden wel van skinnyjeans. Oudere mensen moeten gewoon aandoen wat ze leuk vinden vind ik.
Ik denk zomaar dat de buurvrouw reden heeft om zich "sexy" te kleden!

Bij veel oudere mensen (vrouwen en mannen) zakt de kont wat of die verdwijnt soms zelfs helemaal. Dan vind ik een skinny helemaal niet flatteus. Maar eigenlijk staat dat allemaal los van leeftijd, ik houd gewoon niet van zo'n strak ding.
Ik was toevallig vandaag onderwerp van een gesprek. Een meisje vond mijn skinny te groot/ruim.
Dat maakte oud vond ze. Anderen vonden het juist goed dat een oud iemand als ik netjes wil zijn en niet een te strakke broek aantrok.
Kortom boven de 40 is het sowieso nooit goed.
Henk-en-Roelie schreef:
15-12-2017 15:37
En als er billen inzitten. Als de billen missen door leeftijd kleedt het mooier af om er een lang colbert/trui of blouse overheen te dragen.
Bijna alle vrouwen krijgen op een gegeven moment zo'n vierkante platte kont, net alsof er een opgevouwen handdoek in hun broek zit. Zo lelijk, maar mijn moeder heeft het ook dus ik vrees dat ik er op een gegeven moment niet aan ontkom. Al is bij mij de bilpartij naar mijn smaak weer wat teveel ontwikkeld, ik heb altijd een bijzettafeltje gehad :-)
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
15-12-2017 15:45
Bijna alle vrouwen krijgen op een gegeven moment zo'n vierkante platte kont, net alsof er een opgevouwen handdoek in hun broek zit. Zo lelijk, maar mijn moeder heeft het ook dus ik vrees dat ik er op een gegeven moment niet aan ontkom. Al is bij mij de bilpartij naar mijn smaak weer wat teveel ontwikkeld, ik heb altijd een bijzettafeltjes gehad :-)
Dat heeft mijn oma dus ook, en dan draagt ze jeans die 2 maten te groot zijn, want ze denkt dat ze de goede maat heeft. Ik zeg weleens tegen haar, pas eens een maatje 34, dan slobbert het niet zo. Ze is slanker dan ik en draagt net als ik maat 38, terwijl 38 bij mij soms al vrij ruim zit, maar een 36 is vaak net iets te strak voor me.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is ze fysiek niet meer in staat om in een strak harnas te lopen. Knieën buigen en zo, de striemen in je liezen.

Ik vind skinny bij bijna niemand staan, maar bij jongelui raarder dan bij oudere en oude slanke vrouwen.
MinkeDeWit schreef:
15-12-2017 15:45
Bijna alle vrouwen krijgen op een gegeven moment zo'n vierkante platte kont, net alsof er een opgevouwen handdoek in hun broek zit. Zo lelijk, maar mijn moeder heeft het ook dus ik vrees dat ik er op een gegeven moment niet aan ontkom. Al is bij mij de bilpartij naar mijn smaak weer wat teveel ontwikkeld, ik heb altijd een bijzettafeltje gehad :-)
:rofl:

Dat bedoelde ik, meesterlijk omschreven!!
Ik train mijn kont nu in de gym, er verschenen namelijk deuken aan de onderkant en dat is het begin van het einde. Het help wel, het staat nu weer strak! Dus dames...er is hoop! ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven