Mode & Beauty alle pijlers

Op zoek naar een echt goede krultang

15-12-2017 16:51 10 berichten
Mijn haar is dun en stijl. Als ik krullen maak zakken deze er na een paar minuten alweer uit. Ik heb vanalles geprobeerd, sprays, mousse, geen spul in mijn haar, niks lijkt te werken. Ik heb 2 wat goedkopere krultangen en een Remington pearl wand. Met die laatste blijven de krullen redelijk zitten, maar ik vind deze zo lastig in gebruik omdat hij geen klepje heeft.

Heeft iemand tips voor een goede krultang, met klepje of de tip waardoor mijn krullen blijven zitten.
Alle reacties Link kopieren
de babyliss curl secret al geprobeerd?

schijn je wel voorzichtig te moeten doen, maar dan heb je ook wat
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Papillotten en dergelijke al geprobeerd?
Het ligt vaak niet aan de krultang maar wel aan hoe je hem gebruikt. Allereerst neem er vooral de tijd voor. Pak per keer dunne plukjes haar en haal de krultang er voorzichtig uit en trek de krul er niet gelijk mee uit. Zet de krul dan vast met een clipje. Behandel zo al je haar en voor de stevigheid kun je er wat haarlak in spuiten ( niet te veel en met de clips er nog in). Wacht dan nog even, haal de clips er uit en breng je haar dan in model. Vaak is dan een vorkkam wel handig of doe voorzichtig met een grove borstel. Zeker met slap haar je haren zo snel mogelijk in model brengen want anders borstel je al je krullen er weer uit. Daarna eventueel nog wat haarlak zodat het langer in model blijft en eventueel wax.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een smalle Chi stijltang en na enige oefening kan je daarmee krullenkapsels maken. Youtube weet wel hoe.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Overigens staan krullenkapsels meestal dom bij iemand van het kaukasische type. Die heeft een ander soort gelaatsvorm dan iemand van een zuidelijker afkomst. Staat wat oma-achtig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De GHD!
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
16-12-2017 11:38
Overigens staan krullenkapsels meestal dom bij iemand van het kaukasische type. Die heeft een ander soort gelaatsvorm dan iemand van een zuidelijker afkomst. Staat wat oma-achtig.
Dat hangt helemaal van de krullen af. Ook blij blanken komen krullen van nature voor. Er zit een groot verschil tussen fijne krullen en grove krullen.
retrostar schreef:
16-12-2017 11:38
Overigens staan krullenkapsels meestal dom bij iemand van het kaukasische type. Die heeft een ander soort gelaatsvorm dan iemand van een zuidelijker afkomst. Staat wat oma-achtig.
:bonk: :woa: 8-.
Ik heb hetzelfde als jij, dun en stijl haar waarbij alle krullen uitzakken..
Mar.. ik heb een krultang gevonden die fantastisch werkt en waarbij de krullen 2 dagen blijven zitten!
Remington Ci95 Pearl kegelvormige krultang - Krultang

Je moet je har dan zelf om de tang heen draaien en je kan temperatuur instellen, werkt bij mij echt super goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven